fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 01:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 11 říj 2012 23:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
Dostalo se ke mne turbo z ducata a me nenapadlo nic jinyho nez ho nacpat memu kombiku pod kapotu tak se chci poptat jestli je to mozne a zda by to mohlo byt i vykonove znat hlavne jestli motor unese napor puvodniho + noveho turba :-D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 17 říj 2012 17:21 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono to není tak jednoduché... 1. Dvě turba by ten motor neslesl zanic :D 2. bi-turbo pracuje na principu že v určitých otáčkách spíná 1. turbo a až dosáhne otáček např 3500 ot tak začíná dávat tlak to druhý... což bez ŘJ nejde udělat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 17 říj 2012 18:21 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
hlavne Escort motor nieje stavany na tlak z hociakeho ineho turba,, aj to co mas v motore originalne tak je priskrtene,, cokolvek nad 1BAR je pre tento motor zahuba.. V podstate to nieje nijak upraveny oproti neoturbenemu,, takze vnutornosti niesu stavane na vatsi tlak..

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 19 říj 2012 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
dekuji za odbornou radu ale ja uz se do toho pustil... kdyz se nam jednou povedla oturbovat skoda 120 ktera mimochodem do dneska denne jezdi tak se nebojim pustit do tehoto i kdyz je to uplne neco jineho :lol:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 14:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Tak pak dej vědět jak to jezdí :D

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 20 říj 2012 18:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Podle mě to bude jezdit jako 51kW escort, kterýmu akorát foukne těsnění pod hlavou.
Největší výkonovej nedostatek toho setupu bude buhatost směsi - budeš mít málo nafty, dízl nemá lambdu, tak neví jak to spaluje a nemuže si podle toho přidat směs

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 05 lis 2012 22:56 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Souhlasim s AnthAnem... hrál jsem si s tlakem na turbu a ať jsem měl tlak 0.8 nebo 1.5 baru pořád to jelo stejně nebo jsem rozdíl nepocítil... Až jsem si přidal na naftě na čerpadle a to pak byl znát sakra rozdíl, sice to hulí, ale jede.
Musí se laborovat s nastavením bohatosti směsi, práce na celej den ale jde to :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 05 lis 2012 23:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2009 13:40
Příspěvky: 1730
Bydliště: Praha 9
Máš nějaký video? :D

_________________
Focus RS Mk1 252 HP @ 324Nm
Escort Mk7, 1.8 96kW RQB

"Why is your car randomly reving up while idling at the traffic lights?"

"That's the Zetec kicking in..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 07 lis 2012 19:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
o nejakej vysi tlak turb mi ani nejde spis mi de o to ze to bude pracovat ve vetsim rozmezi otacek a navic si myslim ze kdyz dam pred chladic intercooler z octavie II tak by to jen s tim malym turbem melo prodlevu. Mnozstvi nafty budu resit vstrikama z 2.0td fiata a tim pridanim na cerpadle... uz to mam skoro hotovy jenom cekam az budu mit srovnanou palici a dojde mi nova rozvodova sada protoze sem si rekl ze nez neco takovyho udelam tak napred motor poradne prohlednu aby byl v poradku tak sem zdelal palici a ta byla hrbata jak zmrzlej pes
jakmile se posu dal tak sem zase napisu a dam i nejaky foto jak ta bestie vypada :-D

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 10 lis 2012 18:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak dnes jsem doresil mazani druheho turba a snad uz pristi tyden by mohla ta bestie vyjet na asfalt... sice to neni uplne doresene protoze mi jeste chybi jendna pretakova regulace z puvodniho turba a nedosel mi intercooler ale pokud tam to druhe turbo bude znat tak se v tom budu rejpat dal
ale jeste bych se rad zeptal jestli nekdo nevi jak je to doopravdy z prevodovkou z mondea ma skutecne staly prevod vice do rychlosti nebo je stejny jak u esca?

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 lis 2012 14:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2006 20:46
Příspěvky: 122
Bydliště: Slatiňany
Dej tam raději samotné čerpadlo z 66kW nárůst výkonu zaručen +10kW a krouťák + 30nM
mám vyzkoušené :-)

_________________
Nyní: Peugeot 407SW 2.0HDí

Dříve:
Escort Combi 10/1996 51kW TurboD - udělaná polopřestavba na 66kW - jen čerpadlo a bez IC - hodně rychlý nástup krouťáku - dal jsem i Octávku 66kW

Výkon 81.92 koní (61kW) při 4763 otáčkách
Krouťák 164,35 Nm při 2494 otáčkách



Ford Escort VI - 1,8D
Škoda 100 - Tuning - http://www.youtube.com/watch?v=xBixMvkY ... r_embedded
Fiat 126p - Tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 12 lis 2012 22:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
nemely 66kw cerpadla bosch?

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 18 lis 2012 01:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
ne, 66kW je taky lucas - na kterym nepřidáš naftu, ale 66Kw má turbokorektor - přidá ti naftu v závislosti na tlaku turba. Nejlepší ceste dle mýho je tam dotlačit čerpadlo bosch z VW 1.6 (1.9)TD s turbokorektorem a kouzelnym "chiptuning" šroubkem :D Prej čerpadlo z citroen BX 1.9TD tam pásne bez úprav řemenice

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 18 lis 2012 22:08 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
anthAn: u čerpadla Lucas jde přidat větší dávkování nafty... jenom to nejde dělat z venčí... museli jsme sundat čerpadlo a šteluje se uvnitř čerpadla... a určitě mám Lucase 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 19 lis 2012 01:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Jo to vim, že to zevnitř jde, na youtube je myslim i video, ale je to celkem nepraktický při lazení motoru vždycky sundavat a rozebírat čerpadlo kvůli otočení šroubkem o 1/8závitu

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 19 lis 2012 18:58 
Offline
Forďák

Registrován: 19 úno 2012 15:19
Příspěvky: 76
Bydliště: Ústí nad Labem
Je to uplně nepraktický :D dělali jsme to celý den, totální pakárna...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 23 lis 2012 10:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
a u bosche z nejakeho toho koncernoveho auta je potreba jen prehodit remenici nebo jsou potreba jeste nejake upravy... protoze mam moznost ho mit

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 12:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2012 14:08
Příspěvky: 144
Bydliště: Brno
tak moje poznatky z jizdy s dvema turbama jjsou asi takove kdyz mam dlouhy prudky kopec tak se mi motor podari roztocit tak aby se chytla 5ka a celkove to jede o neco lip ae to mozna bude delat i ten intercooler z octavy co je vepredu... tak sem se rozhodl ze hned jak se dockam vyplaty tak krome go predni napravy koupim nejake lepsi cerpadlo s tim turbocolectorem a pak se asi teprv uvidijesi to za neco stoji :wink:

_________________
Ford Escort Mk7 combi 1.8TD (0kw)
Ford Escort Mk4 1.6D - najeto přes 800 000 km (motor ktery vstal několikrat z mrtvych )
Orion Mk1 v polovičním vlastnictví :D
Mercedes Benz W115 3.0D 5-ti hrnek 1972 (blbuvzdornej traktor)
Octavia super 1961
Mitsubishi Galant 5


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 15:30 
Offline
Forďák

Registrován: 19 říj 2011 12:17
Příspěvky: 218
k cerpadlu potrebujes RJ druhu,, celkovo mi to vychadza tak, ze viacej by sa ti oplatilo kupit cely motor 66kW,, do Esca sa da dat motor, ktory po chipe moze mat skoro 80kW,, ale ktory to je, to tu nenapisem, lebo by som bol len zbytocne tercom smiechu,, napisem to tu az ked budem mat s tym skusenost...

_________________
Mondeo MK3 kombi, Ghia X, 2.0TDCI Tiptronic, full vybava.

ex. Renault Laguna Grandtour DTI
ex. Ford Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort 1.8TD 51kw dve turba
PříspěvekNapsal: 10 pro 2012 20:33 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
honzik: mohl by jsi dat fotku tvych uprav, docela jsem zvedavej, nevim to jiste , ale neni nahodou to cerpadlo stejny, takze by stacil ten turbokorektor jen vymenit za ten deklik. Samo vymenit ridici jednotku.
Mawerick 81: ten motor je od Forda?

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz