Ahoj,
prosím o radu ohledně seřízení čerpadla.
Jde o to, že pokud se venku ohřeje tak nad 15 stupnů, a zaseknu se někdě v koloně a popojíždím ohřívá se motorový prostor, klesnou otáčky a sníží se výkon motoru.
Už jsem tu řešil seřízení volnoběhu (ale bylo to v sekci volnoběh) a něco málo se dočetl i o předvstřiku. V downloads jsem nenašel popis čerpadla, buď blbě hledám, nebo nevím, našel jsem tam pouze popis karburátorů, tak prosím o jakoukoliv radu.
Na obrázku je vyznačený, který dorazový šrouby mám poštelovaný.
1) doraz na předvsřik
2) doraz na volnoběh
http://sweb.cz/stepan.weiss/IMAGE_%C4%8Derpadlo.jpg
Celou zimu mi to jezdilo v pohodě, ukazatel teploty se mi pohybuje v zimě i v létě na stejný hodnotě. Jak se motor ohřívá, je vidět že krokový motorek vysunuje lanko, snižuje se předvsřik až se to zastaví na dorazu a lanko je pak volné, tzn. ja tam vůle. V rámci povolování lanka se postupně snižují i otáčky to je OK.
Tak nevím, co ještě se může měnit v závislosti na teplotě, co tam je špatně? Stejné potíže jsem měl i loňské léto.
Příklad pojedu někdě půl hodiny v pohodě, motor má výkon (přiměřený k označení 1.8 D
), volnoběh ideální, pak se zaseknu někde v koloně, popojíždím na jedničku, teploměr ukazuje stále stejnou hodnotu a najednou klesnou o něco otáčky a je to líný jako prase.