fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 03 zář 2010 14:42 
Offline
Nováček

Registrován: 08 dub 2005 21:16
Příspěvky: 44
Bydliště: Vimpersko
Mam NL LPG od Vialle s nejakou polskou nadrzi co montuju u nas pro BRC. Prepinani BA/LPG je funkcni jen tlacitkem.
Pokud mam navoleno LPG, tak se pri startovani prepne na BA a ihned po nastartovani zpet na LPG, a chcipne. Na BA je tedy jen par sekund.
Rucne tedy prepnu na BA, nastaruju a necham BA. Musim ohrat motor az mi rucka povyskoci k "N"ormal, pak muzu prepnout na LPG,
ale jen za jizdy po rovince nebo z kopce! LPG se velmi pomalu protlacuje asi pul minuty nez je motor schopen samotneho a uz bezchybneho provozu.

Spotreba BA = 8l, LPG = 10l.

LPG je Vialle cca 12 let stare, 6 let jej mam bez udrzby (v okoli nema nikdo ND ani paru co s tim).
Svicky mam org. motorcraft a kabely tesla.

Docetl jsem se o moznosti nastaveni prepinaci teploty, vymene nejakeho filtru, ale netusim kde a jak.

Mate prakticke zkusenosti s preventivni udrzbou Vialle?

_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL           Ford Galaxy 2.3 16V WGR         Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type                   LPG STAG 300-4 / Tomasetto      LPG LandiRenzo
1997/06                                 1999/05                         2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H                DOHC 2.3 (145ps) Y5B            2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN                       Červená základní                Zelená metalíza
Dovezeno z NL                           Dovezeno z DE                   Dovezeno z IT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 zář 2010 20:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2010 23:04
Příspěvky: 9
CzTony píše:
Mam NL LPG od Vialle s nejakou polskou nadrzi co montuju u nas pro BRC. Prepinani BA/LPG je funkcni jen tlacitkem.
Pokud mam navoleno LPG, tak se pri startovani prepne na BA a ihned po nastartovani zpet na LPG, a chcipne. Na BA je tedy jen par sekund.
Rucne tedy prepnu na BA, nastaruju a necham BA. Musim ohrat motor az mi rucka povyskoci k "N"ormal, pak muzu prepnout na LPG,
ale jen za jizdy po rovince nebo z kopce! LPG se velmi pomalu protlacuje asi pul minuty nez je motor schopen samotneho a uz bezchybneho provozu.

Spotreba BA = 8l, LPG = 10l.

LPG je Vialle cca 12 let stare, 6 let jej mam bez udrzby (v okoli nema nikdo ND ani paru co s tim).
Svicky mam org. motorcraft a kabely tesla.

Docetl jsem se o moznosti nastaveni prepinaci teploty, vymene nejakeho filtru, ale netusim kde a jak.

Mate prakticke zkusenosti s preventivni udrzbou Vialle?

Jeden z našich odběratelů.Ale dělá také Viale http://www.autogascoubal.cz/
Nebo jedině u nás ve Strakonicích, ale to by asi musela být výměna něktrého dílu elektroniky.Předpokládám že je to nasávaný plyn, dle stáří montáže.

_________________
Montáž, servis a náhradní díly pro auta na LPG a CNG


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 bře 2011 13:53 
Offline
Nováček

Registrován: 08 dub 2005 21:16
Příspěvky: 44
Bydliště: Vimpersko
Po dlouhe dobe ....

Bohuzel je tento lpg system opravdu podporovan jen v Praze u Coubala nebo v par servisech na morave.
U Coubala nabizeli vymenu reduktoru za 5500 vc. prace. :-(

Pustil jsem se tedy sam do repase.
V Gera servisu/shopu mi velice ochotne poradili a dodali zbozi. Sada italskych membran (myslim Marini) za cca 1300 vc. postovneho.

Po rozebrani reduktoru jsem zjistil, ze mam nefunkcni 1 elektroventil uzavirajici privod plynu do reduktoru, reduktor byl tedy neustale plny LPG.
Civka byla v poradku, stacilo tedy uvolnit a dukladne ocistit ventil.

Membrany byly zjevne v poradku, jen na gumovem tesneni oddelujicim prostor s vodou byla videt reakce s fridexem.
Vymenil jsem vse co v sade membran poslali, vyjma 2 krouzkovych tesneni, pro které jem nenasel umísteni.

Zavada se neodstranila, vinikem byl pridreny krokovy motorek, ovladajici mnozstvi plynu do sani.
Novy stal cca 3500 vc. postovneho.

No razem bylo po problemu s provozem na LPG.
Vlastnost prepinani na LPG ihned po nastartovani sice zustala, pri studenych startech si musim rucne navolit BA a nechat motor trochu ohrat, ale jde jen o zvyk.
Objevila se dalsi moucha, po zahrati motoru se projevilo velke kolisani volnobehu. System AMS ridi bohatost smesi v zavislosti na LAMBDA sonde, coz jsem nevedel. Na STK/EM mi namerili CO 8% (povoleno je 0,5) jak na LPG tak BA, takze nasledovala vymena lambdy za BOSCH UNI LS07 cca 1500,-

Nyni jsem po revizi LPG, kde jsem preventivne vymenil asi 70cm hadici od reduktoru k sani za 100,- a emise OK 0,4%.

_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL           Ford Galaxy 2.3 16V WGR         Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type                   LPG STAG 300-4 / Tomasetto      LPG LandiRenzo
1997/06                                 1999/05                         2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H                DOHC 2.3 (145ps) Y5B            2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN                       Červená základní                Zelená metalíza
Dovezeno z NL                           Dovezeno z DE                   Dovezeno z IT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz