Po dlouhe dobe ....
Bohuzel je tento lpg system opravdu podporovan jen v Praze u Coubala nebo v par servisech na morave.
U Coubala nabizeli vymenu reduktoru za 5500 vc. prace.
Pustil jsem se tedy sam do repase.
V Gera servisu/shopu mi velice ochotne poradili a dodali zbozi. Sada italskych membran (myslim Marini) za cca 1300 vc. postovneho.
Po rozebrani reduktoru jsem zjistil, ze mam nefunkcni 1 elektroventil uzavirajici privod plynu do reduktoru, reduktor byl tedy neustale plny LPG.
Civka byla v poradku, stacilo tedy uvolnit a dukladne ocistit ventil.
Membrany byly zjevne v poradku, jen na gumovem tesneni oddelujicim prostor s vodou byla videt reakce s fridexem.
Vymenil jsem vse co v sade membran poslali, vyjma 2 krouzkovych tesneni, pro které jem nenasel umísteni.
Zavada se neodstranila, vinikem byl pridreny krokovy motorek, ovladajici mnozstvi plynu do sani.
Novy stal cca 3500 vc. postovneho.
No razem bylo po problemu s provozem na LPG.
Vlastnost prepinani na LPG ihned po nastartovani sice zustala, pri studenych startech si musim rucne navolit BA a nechat motor trochu ohrat, ale jde jen o zvyk.
Objevila se dalsi moucha, po zahrati motoru se projevilo velke kolisani volnobehu. System AMS ridi bohatost smesi v zavislosti na LAMBDA sonde, coz jsem nevedel. Na STK/EM mi namerili CO 8% (povoleno je 0,5) jak na LPG tak BA, takze nasledovala vymena lambdy za BOSCH UNI LS07 cca 1500,-
Nyni jsem po revizi LPG, kde jsem preventivne vymenil asi 70cm hadici od reduktoru k sani za 100,- a emise OK 0,4%.
_________________
Kód:
Ford Escort Combi 1.6 16V ANL Ford Galaxy 2.3 16V WGR Renault Scenic I RX4 2.0 16V
LPG Vialle AMS F-Type LPG STAG 300-4 / Tomasetto LPG LandiRenzo
1997/06 1999/05 2000/06
Zetec 1.6 EFI (90ps) L1H DOHC 2.3 (145ps) Y5B 2.0L L4 DOHC 16V FWD
STATE BLUE, RAVEN Červená základní Zelená metalíza
Dovezeno z NL Dovezeno z DE Dovezeno z IT