fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 11:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
bych bral klidně, ale jedině to otvírací nahoru viz některý imprezy... ne kapličku, ale vyklápěcí nahoru ovšem ty jsou drahý a já línej, přecejen je to v laku...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 led 2008 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak to nekde obkoukat a do budoucna neco vyrobit.. do zavodaku topeni.. to uz tam muzes dat na leto klimu:D




s tim topenim si delam srandu, ale o tom bazmeku na strese bych uvazoval;)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 22:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
dnešní "Rally slippery - Klouzání s Blahoutem" jsme si dovolili vyhrát, celkově :D Video nebude, fotky taky ne, hodím sem až něco ukořistím od ostatních.

Auto vcelku jelo, brzdí to jak kráva, převodovka jako by říkala rychle sežeň další, někdy velice nahlas :D Trošku zápas s geometrií a lemama blatníků, se to všechno nějak moc nechce vejít. Ruce a nohy děs :-D Spolujezdec z toho má asi horší dojmy než já :-D

Jestli se říká že výkonu není nikdy dost, tak dneska jsme tím nějak netrpěli. Problém je dostat to na silnici pokud možno ve zvoleném směru...

A věřte nebo ne, motorsport je dřina.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 22:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ochutnávka :D

Obrázek
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 23:18 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
aaa, trikolka ... :)

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2008 23:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
dovedeš si představit tuhost mojí zadní nápravy když to udrží kolo tam kde je vidět? :D

pokud jsou 3 pevně na zemi a z toho DVĚ táhnou tak není problém

byly tam i dvoukolky :D a jedna kolostřešní kombinace

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 02:21 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
kolostresni kreace? pri zatacce nebo se mu to ve smyku kouslo?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 17:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
volantem... viděl jsem že to jde Fáčkem a starym Polem, přidal se Ignis :D

Dnes 3. místo na autoslalomu, jet trochu pomalejc mohlo to být lepší, dvě výrazné chyby za 22sec penalizace... Tolik sem nenazbíral za celej minulej rok :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 19:05 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
ted jezdis zadni napravu bez stablu? nebo se stablem? vzadu mas baterku a nadrz? jeste neco?

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 19:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
ted bez stabiku, zavarena cca ve 2/3 profilu + vystuzeny trojuhelniky, bude to chtit trochu mekci, bud tak kolem pulky zavarit, nebo nastavitelnej stabik, ale z kastle, ne jak je to seriove

Baterka a nadrz pred napravou a koncak nejaky to kilo. Na zadku 340kg v obsazenym aute.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2008 20:34 
Offline
to je L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Registrován: 22 dub 2005 10:36
Příspěvky: 2622
Bydliště: Plzen - in the Ghetto u zimaku :)
Ja u Fiata budu jezdit nadrz a baterka nad napravou. koncak to vlastne mit nebude, jen za svoda rezonator a jinak trubka.

_________________
Hádky malých parchantů mě nezajímají tak mi do nich netahejte.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 led 2008 09:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
hezky fotky

i jen na fotce to vypada ze to jezdi dost svizne oproti kamere na ramu:D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 led 2008 22:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
tak co provést zlobící převodovce... :D

Ta krátká se špérou v autě jaksi dost často neřadí 2, teče z ní olej a prostě si říká o repas. To "neřadí 2" se projeví když jdu na brzdy 3 -> 2 ve vysokejch, což velmi často. Řadím tak že to tam mlátim co to jde, ale na spojku šlapu vcelku zodpovědně. Prostě se opře, zuby to nepočítá, ale kvalt už tam nedostanu.

No, nemyslím si že by pánové ve fordu počítali s podobným nasazením skříně po asi 20letech co vypadla z továrny.

Tedy malej pokus :D Vybral jsem jinou skříň, pro mě vcelku bezcennou, 3,82 stálej převod, open diff. A zkusím co to udělá bez synchronů, resp téměř bez nich:

Obrázek

Obrázek

Komplet rozborka, čtvrt hoďky na soustruhu a zoubky jsou v pr.... Tedy na 2,3,4,5. Jednička mě vcelku netrápí a rád je tam nechám. Synchrony nevyndavám z jediného důvodu - ty tři rozpěrky v drážkování - další prvek kterej tam drží neutrály. Pokud by se úplně vyhodily synchrony nic by je tam nedrželo. Teď to "trochu brzdí" stejně, právě ty 3 blbůstky při řazení zatlačej na synchron a ten se opře. To jak moc nebo málo ukáže až praxe :D

Předpokládám že málo... Bude tedy nutné řadit velice rychle, což je žádoucí, a dost nekompromisně. Touto úpravou se tam uvolnilo asi 4-5mm vůle kde se dá nabrat rychlost a ....cvak.

Brzo to dám do auta a až poté se uvidí...

Pokud to bude fungovat upravím stejně i tu krátkou skříň, pokud ne tak se snad dají koupit nové synchrony což by mělo pomoct.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 08:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Teda ty jsi fakt zvire, musim te asi urychlene pripravit aspon o kolecka, nez zacnes pilovat i ty.Na vysledek jsem fakt zvedavej, budu drzet palce.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 09:35 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Tebe fakt nic nezastavi.. ale o tom to je:) Sem zvedavej jestli to pomuze.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 10:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Ještě to někdo musí dát do auta :D

Futy neboj, stále tu mám 130Hp dlouhou komplet, a RS turbo S2 bez difu.

Na kolečka nesahám, na to nemám vybavení. Akorát se obávám že sem popustil kolečko 5ky, trochu sem zapoměl že ho ohřívám :-D A docela jsem se zapotil při nasazování ložiska na 2. hřídel. Nahřál jsem si ho a krásně tam sedlo zpět, okamžitě to vychladlo a ejhle... Ono má drážku na ségrovku :-D A to jsem si samozřejmě říkal že na to nesmím zapomenout :D

Teď jsem našel jednu v DE, údajně s quaife 25% špérou a krátkejma převodama, píše cca 180kmh max na 15", což je na kopce super, ale na okruhu by mi to chybělo. Ještě jsem rozhodil sítě jestli se nenajde ex-fiestacup, ty měly snad 4,5 stálej.

Ale klidně hodím zpět tu co je v autě teď.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 11:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Vybaveni, nevybaveni, ty se pustis do vseho, navic takova flexa zvladne u žuby.Hele, zacina se mi libit to RST, to by bylo k mani? Nejak bych to porochal.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2008 21:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
Začal jsem jakože měnit převodovku, ale vyndám to i s motorem, furt mi to přijde jednodušší a jediné co mě na tom štve je vypouštění vody. A že to dělám podezřele často :-D

Stále rozmejšlím jak zvládnout všechny plány s co nejmenším počtem tahání motoru. A nějak to skloubit s plánovaným ježděním. Vítězí verze hodit na 1,8mu tu skříň a vyzkoušet co bez synchronů. A hned následovně 2,0 se správnou převodovkou se špérou a pokud to bude fungovat bez synchronů... Teď mám celkem minimum ježdění a docela i čas. Tak asi budou trochu větší úpravy najednou.

Chtěl jsem asi po půl roce konečně omrknout stav 2l. Ten kdo dělal hlavu mě nepřesvědčil o kvalitě provedené práce ale samotná hlava se zdá v pohodě. Skutečně trochu prosakovala voda těsněním pod hlavou, ale naštěstí jen ven. Spalovací prostor a ventily se mi zdají ok, válce mají krásně vidět honování. To vše na 230tis km :D Věřím že klika si řekne jen o šály a asi nechám převážit. Plánuju nechat srovnat hlavu, srovnat a pokud bude místo nepatrně snížit blok, udělat spodek, samozřejmě vše vyčistit a šup s tím do auta. Mám tu dost vaček tak možná nějakej pokus tady v čr, do piperu se mi moc nechce. Snad se to začne všechno hejbat...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 08:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Ten 2l vypada na ty km primo luxusne, tam toho moc potreba nebude aby byl jako novej.Na to vazeni kliky, nedavaj mnozstevni slevu? Ze bych nejaky kliky taky vyhrabal.Co tam soupnes za vacky, proc ne Piper?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 úno 2008 09:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
sorry za OT ale tady by vás to mohlo zajímat..
Včera jsem byl na dílně u p. Suma - jezdí historickou rally. A divil jsem se, že přesedlal na starou škodovku Rko... klasický škodovkový motor 1,3 a z něj dostali 155 kobyl - bez turba... - máte kucí co dohánět :)

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 693 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz