fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 zář 2024 01:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 01:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Přesně tak do puntíku to platí. Ty písty to není smůla to jsou pouze následky. Kroužky origo Ford stojí 1825,- na jeden válec ve STD x4 a měli by být k sehnání skladem v čechách asi ne ,ale z německa do druhýho dne by to vyjít mohlo. Ojniční šály 480,- kus x 8 ,hlavní 505,- x 10 a + axial 177,- x 2. No nevím kde berete ty ceny já vidím letmý překroužkování a přetěsnění motoru bez výměny pístů tak na 20000,- :shock:

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 13:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
hrobař - optimista: konečně si rozumíme a přesně jsem stejného názoru co jsi napsal :-D . Jiank abni se nedivím že ten motor odešel, přecejenom ano je to vždycky risk nadopovat výkon u starého motoru.

Bery: já nevím za kolik kupuješ díly ty, ale já mam možnost koupit jeden píst s kroužky i čepem za něco kolem 3500kč. Takže myslím že pístní kroužky seženu rozhodně levněji. Možná jak píčeč tak by to doopravdy vyšlo něco kolem 20 tis, ale to by znamenalo pístní krožky, pávne, vyvážení kliky to stojí něco kolem 4500 a repas hlavy pak by to možná na nějakých těch 20 vycházelo.

Já bych byl rád když tam přehodím ten píst aby to odejzdilo aspon rok, mezytím bych mohl sehnat potřebné peníze na pořádnou Go. Hlavně mám ještě jeden motor, takže by RSt jezdilo a mezytím bych postavil new motor a pak bych je akorát prohodil.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 14:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
hrobař - optimista píše:
1. Proč se propaluje píst ?
Kdo to ví ??? Já nesmím ani naznačovat - jsem v podmínce 8)


2. Cena ND
Není Xr jako RST - takže žádný optimismus s cenou není na místě 8)


3. Záměna pístu
Lze velmi reálně předpokládat, že by mohl být píst stejný. Nutno vycházet z předpokladu, že oba motory jsou v původním stavu -průměr změř "šuplérou", opotřebení (ovalitu, ....) bych nebral při rozhodnutí použít jetý píst vážně - vždycky už tam bude nějaká "vůle" - akorát vyber písty, co nemaj poškozený drážky na kroužky nebo další mech problémy.
Když budeš chtít být "fajnšmekr" tak písty zvaž přesnou váhou8)

4. Výměna pístu na ojnici
Píst nebo snad nedej bože ojnici při výměně zničí nebo poškodí jen de..l ve svěráku. V motorárně ti ho vylisují, nebo jinde kde mají lis........
Držel bych se myšlenky - všechny ojnice z jednoho bloku8)

5. Válec
Spíš bych se před nějakým dalším rozhodování zajímal o stav válce - válců všech - tady je čas na měření 8)

6. Cena = životnost
Když chceš jezdit hned a na "nějakou" dobu vraž tam "nějaký" píst i s ojnicí a.......
Když chceš závodit nebo jezdit nějakých pár tisíc se zárukou - udělej GO

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


1. kape vstrik a horici benzin propaluje pist? cili debilni vstrik? jenze tohle ma divny mechanicky vstriky, v podstate jen trysky takze ses trosku v riti.. ladit tenhle MFI system je docela slozity.. Leon by vedel.. jde o nastavovani soupatek v mechanickym rozdelovaci paliva coz sem nikdy ani nevidel jak se dela ale prej to jde.. a testovat pak vstrikovani benzinu do nadobek a za nejakej cas zmerit objemy v nadobkach (logicky musi byt stejny mnozstvi na vsech valcich)
kdyby vstrik daval benzinu min tak bys mel bohatou smes a podpaloval by se ti nejspis saci ventil

hrobar - je to tak nejak? nejsem motorar takze mu nechci radit uplny kraviny, ale prijde mi ze kdyz neudela neco se vstrikama tak odpali dalsi pist

2. dily na RST = spousta penez.. s tim souhlasim a Ricci urcite taky

3. myslel jsem to tak, ze pokud bude chtit dat pist z druhyho motoru tak musi dat co nejpodobnejsi.. to ze si tam neda pist s upalenym rohem az na pistni krouzky mi prijde celkem logicky.. pistni krouzky v drazkach zkontrolovat aby nemely vule a nebo aby nebyly skripnuty, stejne mas na vyber jen ze 3 pistu takze vyber ten nejlepsi.. a ovalitu bych stejne zmeril, zmerit 2 rozmery na pistu a 2 na valci nejsou zas takova ztrata casu a budes aspon vedet ze ten pist v tom nejakou dobu vydrzi.. a stejne to musis zmerit abys tam ten pist vubec dostal a nebo to nemelo velkou vuli
s tou vahou je to dobrej napad ;-)

4. uz sem psal ze nejsem motorar a vyndavani cepu z pistu uz bych nechal na proficich. co sem kdysi zkousel rozdelat v garazovych podminkach nejakej starej cep z pistu tak mi ani nahrivani nepomohlo.. byl sem debil jak pise hrobar ale znal sem jen teorii a dokud si to nevyzkousis sam tak je to furt jen teorie.. ale pist byl stejne k nicemu, chtel sem to zkusit a neslo to..
k nazoru nechat vsechny ojnice z jednoho bloku bych se taky priklanel, muzou mit rozdilny vahy ale bych to delal docasne v garazovych podminkach a za nejmensi naklady tak bych zvazil pist + cep + ojnice a vyzkousel saly na klice a kdyz to nebude rozdilny dal bych to asi cely.. ale uvidis az to budes delat ty sam

5. to uz sem psal vejs.. valce se zmerit musi a zkontrolovat stav opotrebeni, ryhy a podobne jestli to ma smysl vubec docasne skladat

6. co dodat
muzes taky nasetrit treba 200.000,- a nechat si vyladit motor u profiku a nechat rovnou predelat na efi, fungl novy turbo i s externim wastegate a co ja vim co vsechno by se do te ceny mohlo jeste vlezt
proste udelej to na co zrovna mas a na to co z toho chces mit setri

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 16:45 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 bře 2008 14:34
Příspěvky: 685
Bydliště: Slovensko
mariS píše:

2. dily na RST = spousta penez.. s tim souhlasim a Ricci urcite taky


tak stýmto možem len a len súhlasiť

_________________
Escort RS Turbo S2 minulosť
cabrio mk4 RS TURBO S2 rekonštrukcia :)
____________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: rs
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 17:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Přesně tak to udělám, ale kdybych měl i natolik peněz abych si to mohl nechat udělat u profíků, tak bych do toho nešel, přecejenom mě to baví a potom bych z toho neměl takovou radost, čoověk když to dělá sám tak se aspon pořád něčemu novému učí :-D mariS: myslím že mě chápeš , jsou taky firmy které vyrábějí lamino nárazníky a různé bodykity, ale prostě to nění ono když si to člověk udělá sám a dělá to s láskou, tak ta práce vypadá uplně jinak :D

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 19:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
ricci9 píše:

Bery: já nevím za kolik kupuješ díly ty, ale já mam možnost koupit jeden píst s kroužky i čepem za něco kolem 3500kč. Takže myslím že pístní kroužky seženu rozhodně levněji. Možná jak píčeč tak by to doopravdy vyšlo něco kolem 20 tis, ale to by znamenalo pístní krožky, pávne, vyvážení kliky to stojí něco kolem 4500 a repas hlavy pak by to možná na nějakých těch 20 vycházelo.


Vycházel jsem z originál dílů možné dostupnosti a s platností cen v české měně k datu mého komentáře. Jinak vím ,že se tady objevili AE písty v základu a 0,5 výbrusu májí jen chybu že obje sady jsou po 3 kusech viz.: Szakalmetal. Tam ta cena vycházela na 3500,- na pultě za kus to je pravda.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 20:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 23:18
Příspěvky: 112
Bydliště: všude zdejší
to: maris

s tím vstřikem je to samozřejmně dobrá úvaha, ale pouze jedna z mnoha příčin 8)

_________________
auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 22:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 bře 2005 21:57
Příspěvky: 59
Bydliště: Brno
také jsem si jednou myslel že je to vstřikem - proto jsem dělal to poměrové měření do odměrných válcu za různých pracovních režimů ale e éééé :wink: -

_________________
Ford Escort 1.6 RSi r.v.82 už jen ve vzpomínkách, Ford Escort 1.6 RS turbo r.v.86 , Fodr Escort cabrio 1.6 EFI r.v.90 , Ford Escort 1.8 td r.v.96 , Ford Focus 1.8 tddi r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 pro 2008 23:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 23:18
Příspěvky: 112
Bydliště: všude zdejší
Ty vstřiky se dají "změřit" - stačí zaskočit do nějakého "Bosch" servisu, zásadní měřítko je, aby dobře rozprašoval -- nebyl "věkem" zanešen a ucpán. (to že propouští není vyloučené, ale podstatně méně časté)
Tyhle problémy se nejvíc projevují u motoru co dlouho stojí a úplná "vražda" je nechat vstřiky otevřené někde válet v prachu, vlhku,...

_________________
auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2008 01:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 bře 2005 21:57
Příspěvky: 59
Bydliště: Brno
jj ale já to řešil v roce 1993 a tenkrát skočit do "Bosch" servisu - hmm - ja tam byl :cry: -- dnes bych šel rovnou pro nové -- :-)

_________________
Ford Escort 1.6 RSi r.v.82 už jen ve vzpomínkách, Ford Escort 1.6 RS turbo r.v.86 , Fodr Escort cabrio 1.6 EFI r.v.90 , Ford Escort 1.8 td r.v.96 , Ford Focus 1.8 tddi r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2008 01:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 23:18
Příspěvky: 112
Bydliště: všude zdejší
to je sice smutný, ale možný
Nicméně časy se mění a bavíme se v dnešní "dimenzi"

Asi bych se bál, že už je dneska nový nekoupím (už nejsou skladem), osobně jsem se po nich nescháněl asi 2roky a předtím jsem je kupoval v Německu 8)


A co takhle ten problém se směsí, ale naruby??? Moc vzduchu mám na mysli. Copak to udělá potom ? ;-)

_________________
auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2008 02:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 bře 2005 21:57
Příspěvky: 59
Bydliště: Brno
to je celkem možné - párkrát rovnaná hlava , tlak turba posunutý nadměrně nahoru, otevřený výfuk , jiná vačka , natažený předstih --- vstřiky a bohatost původní --- a je to --- ,,,, to znám ,,,, také jsem propálil píst - málem mě sfajrovalo celé auto - neb mě chytl olej v motoru

_________________
Ford Escort 1.6 RSi r.v.82 už jen ve vzpomínkách, Ford Escort 1.6 RS turbo r.v.86 , Fodr Escort cabrio 1.6 EFI r.v.90 , Ford Escort 1.8 td r.v.96 , Ford Focus 1.8 tddi r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 pro 2008 17:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 23:18
Příspěvky: 112
Bydliště: všude zdejší
JO, jo, jo a vo tom to je

a k tomu ještě i třeba "méně náročné úpravy", např.:

.....trošku poladěná bohatost směsi - to nám ty emise krásně vyšly
.....benzínovaj filtr je tam ještě od fabriky - ještě že se k němu tak dobře může
.....kolik že tlaku nám má dávat to čerpadlo ? - ale jděte, vždyť najelo teprve 250tis km - das ist wie neue - a pak ty vstřiky maj rozprašovat
...... atd. 8)
...... atd. 8)
...... atd. 8)

...... a že se toho tak levně zbavil, ten Germán


no ještě, že jsem optimista :-D :-D :-D

_________________
auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 pro 2008 23:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 srp 2004 12:18
Příspěvky: 261
Bydliště: Praha
Většina propálených pístů z RST končí na nedostatek paliva. Taky mám jeden schovaný až ho najdu dám fotku nebo založím téma "Kdo má lepší díru" nebo tak něco.

_________________
Ford Escort Xr3i MkIV s motorem z RS turbo
Ford Escort RS turbo MkIV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 00:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 bře 2008 14:34
Příspěvky: 685
Bydliště: Slovensko
hádam mne sa takého nič nestane s piestami :lol:

_________________
Escort RS Turbo S2 minulosť
cabrio mk4 RS TURBO S2 rekonštrukcia :)
____________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 08:55 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Bery: myslel sem ze pri chude smesi spis odchazi ventily nez pisty.. ale kdyz uz to hori jinak nez by melo tak si to najde nejslabsi misto

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 pro 2008 15:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
U turbo benzínového motoru je podpálený píst vždy známkou chudé směsi. Laděním tlaku turba a nepřídáním benzínu je to hned.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 00:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2008 23:18
Příspěvky: 112
Bydliště: všude zdejší
Tak koukám, že už jsme se tady sešli tři se stejným názorem - chudá směs - tak to už na tom asi něco bude. :wink:

Já bych v případě tohoto konkrétního motoru ještě přidal problém s teplotou. "asi" se pak výše uvedené projeví rychleji či razantněji než kdyby se to chladilo lépe. - takže ryze soukromý názor idiota - provozovat tohle auto bez olejového chladiče je sebevražda a přidaná druhá "sahara" taky neuškodí a už vůbec ne, má-li samostatný teplotní spínač nastavený na trošku vyšší teplotu než ten původní - zapínají se postupně :-D :D

_________________
auto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 pro 2008 07:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ricci: takze bud to das dohromady jako original a zadny zvysovani plniciho tlaku a nebo jinej management a vstrikovani a MSQ a wideband O2 a ladit a ladit a ladit

dik klukum odbornikum za nazory a pripominky.. taky si z toho hodne beru.. treba olejovej chladic sem sice dodatecne chtel, ale koukam, ze tam bude muset prijit jeste pred prvni jizdama.. jistota je jistota

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 pro 2008 21:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 bře 2005 21:57
Příspěvky: 59
Bydliště: Brno
tak jsem koukal po těch pístech na RST co zde již byla řeč -- AE-3200 Kč asi mne to nemine ale préj budou vánoce :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 RSi r.v.82 už jen ve vzpomínkách, Ford Escort 1.6 RS turbo r.v.86 , Fodr Escort cabrio 1.6 EFI r.v.90 , Ford Escort 1.8 td r.v.96 , Ford Focus 1.8 tddi r.v.99


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 39  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz