Tak sem konečně dávám svoje auto. Je to fialovej
Turbo
Dieselovej Escort z roku 1997, 51kW. El přední okna, ABS, plecháče 175/70 R13 s origo puklicema,
"hudba", neorigo dálkovej centál včetně dálky na kufr, při brždění se rozsvěcí i mlhovky (ale samotné mlhovky jdou rozsvítit nezávisle), relé potkávacích světel, opravenej lucas, silnější klakson (z Opel Vectra A CDX).
EGR off, nové zadní tlumiče, nová baterka, nová manžeta na poloose,
měněná převodovka, měněno ložisko na LZ kole. V garáži čekaj nový zadní lemy, LP blatník měněnej. Tahokov místo masky, místo mlhovek; v tý kulatý velký díře nic nemam.
Na masce mam TD na řidičově straně. <- už neMomentálně pracuju na FMIC (náporovej intercooler) IC přijde v pondělí, je koncernovej, ale nevím z čeho, sání na který půjde dát hadice jsem vyaukroval za korunu a připravil ho - odolejoval a zaslepil díru na egr. Vzduch budu tahat hlavně vařenejma trubkama, který budou za velkoobchodní ceny od souseda topenáře. Aby to nebyl ježek v kleci, tak to bude na víc částí, který spojim hadicí, pro kterou jedu někdy v tejdnu do
Gumexu. Truby budou v laku, protože to bude normální černá varná ocel. IC příjde do tý velký kulatý díry v nárazníku.
Kdyby se někdo kouknul do motorcraftu (nebo jak se to jmenuje ) z čeho to je, opsal jsem z toho tyhle dva kódy: F428-2 a 93FF-9429-AAAsi bude taky kónus, do kterýho půjde nápor z levé díry na mlhovku, laminátovej mezikus + odpadní roura.
Na lak taky dojde, chtěl bych tuhle fialovou a do toho zelený třpytky. Jestli seženu hodně levně další kapotu, tak bych jí rád nechal obroušenou až na kov pár tejdnů venku - rez
.