fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 09 říj 2009 19:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak sem konečně dávám svoje auto. Je to fialovej TurboDieselovej Escort z roku 1997, 51kW. El přední okna, ABS, plecháče 175/70 R13 s origo puklicema, "hudba", neorigo dálkovej centál včetně dálky na kufr, při brždění se rozsvěcí i mlhovky (ale samotné mlhovky jdou rozsvítit nezávisle), relé potkávacích světel, opravenej lucas, silnější klakson (z Opel Vectra A CDX).
Obrázek
EGR off, nové zadní tlumiče, nová baterka, nová manžeta na poloose, měněná převodovka, měněno ložisko na LZ kole. V garáži čekaj nový zadní lemy, LP blatník měněnej. Tahokov místo masky, místo mlhovek; v tý kulatý velký díře nic nemam. Na masce mam TD na řidičově straně. <- už ne
Obrázek
Momentálně pracuju na FMIC (náporovej intercooler) IC přijde v pondělí, je koncernovej, ale nevím z čeho, sání na který půjde dát hadice jsem vyaukroval za korunu a připravil ho - odolejoval a zaslepil díru na egr. Vzduch budu tahat hlavně vařenejma trubkama, který budou za velkoobchodní ceny od souseda topenáře. Aby to nebyl ježek v kleci, tak to bude na víc částí, který spojim hadicí, pro kterou jedu někdy v tejdnu do Gumexu. Truby budou v laku, protože to bude normální černá varná ocel. IC příjde do tý velký kulatý díry v nárazníku.
Obrázek Obrázek Obrázek
Kdyby se někdo kouknul do motorcraftu (nebo jak se to jmenuje :-D) z čeho to je, opsal jsem z toho tyhle dva kódy: F428-2 a 93FF-9429-AA
Asi bude taky kónus, do kterýho půjde nápor z levé díry na mlhovku, laminátovej mezikus + odpadní roura.
Na lak taky dojde, chtěl bych tuhle fialovou a do toho zelený třpytky. Jestli seženu hodně levně další kapotu, tak bych jí rád nechal obroušenou až na kov pár tejdnů venku - rez :).

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Naposledy upravil anthAn dne 20 led 2010 18:55, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 10 říj 2009 00:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2008 13:59
Příspěvky: 658
Bydliště: Otrokovice, Opava
anthAn píše:
při brždění se rozsvěcí i mlhovky

Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. :smt006

_________________
Obrázek
Mazda 323F - Auto, které oslní
BG GLX 1.8 SOHC, 78 kW, bílá... říkám jí MAGDA
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 10 říj 2009 00:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 19:11
Příspěvky: 713
Bydliště: Dobřany
Holt chce taky mít auto, které oslní :-D

_________________
"Humbert" Ford Focus II FL Titanium, 1,8 16V, 2/2008, panther black
bejvávalo:
Ford Escort Turnier 1,6 16V Mk.VII, 3/1997, autumn green, přední lampy Morette
Ford Escort 1.4i CLX Mk.VI 3dv., 12/1992, nouveau red

bikes: Merida Road 905 2007, Shimano 105 / Merida Matts TFS 500-D 2008, Shimano Deore/XT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 říj 2009 15:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak jsem mu chtěl dneska udělat radost a zase je proti mě. Chtěl jsem vyměnit olej. Samozřejmě výpušťák nejde povolit, což nechápu, protože jsem ho utahoval jen tak lehce při poslední výměně. Z pod auta se nedařilo, skusil jsem to na rampě - novej voříšek gola vastavená trubkou a ani se nehnul, nakonec jsem ho vožvejkal, protože už byl pěkně načatej :(
Zejtra to dodělam drastičtějš, teď pospícham do hospody :)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 17 říj 2009 16:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Nakonec se povedlo a pro příště už budu povolovat výpušťák 24 ne 13 jako doposud :-D
Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 19 říj 2009 17:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak dneska vrámci přípravy na zimu dostal novej naftovej filtr. Výměna proběhla podle zde zmiňovaných tipů. Obrázek(pro čerpadla Lucas)
Odpojit dvě rychlosvorky z filtru s pumpičkou, odšroubovat pumpičku i s filtrem (dvě matky na klíč 13, nejde se dostat golou). Do něčeho vypumpovat nftu co pude (já použil plechovej 4l kanystr od ředidla s vykuchanou horní stěnou, protože je to hezky velký a minimálně tim zliju ponk :-D) Pak chytit za filtr do svěráku a vyšroubovat seshora z prostřed dloouhou šestku šroub, odendat vršek a vylejt zbytky, pak opatrně ať vám neupadne spodek vyndat ze svěráku a nad nádobou odendat z filtru dno, vyteče nafta a bordel. Vytřít z toho všeho veškerej bordel. Z horního víčka vyndat a vyměnit velkej O kroužek a malej na takový tý trubičce. Nejmenší O kroužek patří na šroub (kroužek->podložka->hlavice šroubu) a ten o chlup menší O kroužek než ten největší patří do spodního víčka. Velkej šroub zašroubovat a utáhnout. Nasadit zpět do auta, nasadit hadičky. Vytáhnout hadičku z čerpadla (ta co je níž, co do ní nevede opletená hadička ze střiků) a zasunout do nějaký nádoby (uřízlá 0,5l pet od Coly) a teď pumpovat dokud nepoteče nafta, až poteče, tak zasunout hadičku do čerpadla a ještě tak 2-3x zapumpovat. Nastartovat. Mě auto chytlo uplně krásně jako vždycky při teplym startu a ani jednou neškytlo :)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 21 říj 2009 18:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Obrázek
Přes zimu ho oddělim od motorovýho prostoru a přivedu mu nápor z levé kapsy na mlhovku, teď mi nějak nevadí že tahá teplejší vzduch z mot. prostoru, stejně se tam v týhle zimě moc neohřeje :-D
A je s ním slyšet pískání turba :twisted:
Jiank je paráda dělat s 2,5mm pásovinou bez flexy. Ale jinak se za držám musím pochválit, akorát se nějak nedostalo na barvu, je orezlo-šedej :smt004

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 23 říj 2009 17:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak dneska dorazila hadice - 0.6m, 60mm vnitřní průměr, olejivzdorná, budou z ní spojky jednotlivejch částí potrubí.
Foto toho co na to zatim mam:
Obrázek
ještě chybí těsnění sání, spony na hadici a trubky samotný

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 04 pro 2009 17:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak jsem si trošku vylepšil noční pohled na silnici. 2x 100w dálky .. je to píchlý přes relé a vlastní pojistku
Obrázek Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 05 pro 2009 13:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Ty svetla teda hnus. :roll: Filtr good sice bez odstineni. Je to nejak znat jak zvukove tak vykonove?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 05 pro 2009 14:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Hnus nehnus, ale v noci vidim jak ve dne :-D
Ten filtr budu odstiňovat až po zimě - dostane vzduch z náporu. Zvukově to znát je, je to hlasitější a je slyšet pískání turba :)

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 05 pro 2009 14:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Hmm tak piskani turba jo. :-D To by se mi taky libilo. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 06 pro 2009 14:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 říj 2007 20:22
Příspěvky: 2376
Bydliště: Prague
Mafie píše:
anthAn píše:
při brždění se rozsvěcí i mlhovky

Za to tě musí ostatní řidiči zbožňovat. :smt006


Hele vono Destroyer to ma na vsech escach a neni to vůbec spatny jak ve dne tak v noci neoslnuje to nic...i kdyz je fakt ze on spis vidi muj zadek nez ja jeho... :-D :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 26 pro 2009 03:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Tak dneska zase pozlobil, prej mu neslušel ten ošklivej drážkovanej řemen, tak si ho svlíknul... víc tady

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 01:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Obrázek

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 16:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Co ten predni naraznik... nepujde do barvy + mlhovky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 17:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Mlhovky bych moc rád, ale nejsou love a márazník půjde společně s celym autem (na fotce je vidět i že řidičovej blatník má jinou barvu) pod lak - po maturitě. Příjde i vyvařit a nebo spíš sešrotovat, po tom co tam určitě najdu.... :lol:

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 18:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Kdyby si to srotoval tak si vemu neco z motoru. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 19:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Dnes jsem dodělal komplet červený podsvícení. Vypínače, ovladače, budíky. Používal jsem diody a takový ty červený diodový silikonový pásky z aukra.

Nalepený pásky v ovladačích topení + jedna modrá dioda co podsvěcuje studenou část topení, protože ta červená modrou neprosvítí.
Obrázek
Obrázek

Takhle za tmy, jestli to neosilňuje to nevim, ještě jsem v tom nejel, při nejhoršim tam dam poťák a budu si to moct regulovat. Jinak v těch budíkách jsou dvě pásky po třech diodách, jsou nalepený na tom zelenym plastu přes kterej původně svítí žárovky (jsou nalepený v krajích) a drátum jsem vyvrtal malou dirku, vytáhnul je ven a napájil přímo na tu fólii s tištěnym spojem co jde k žárovkam. Nejhorší bylo podsvítit vypínače mlhovky a vyhřejvání okna, protože tam byly nějaký divný 12v diody a já tam pořád spaloval ty svoje než mě napadlo proměřit si to a dát tam k diodam odpory. V naklápění světel je to taky docela "sranda". Ovladače na okna a kufr už jsem dělal dřív, tam už odpory jsou od výroby a mam tam diody, kvůli kterejm jsem rozebral blikačku na kolo.
Obrázek
vypadá to že skoro nesvítí kus toho topení, ale to dělá foťák (mobil).
ObrázekObrázek

Taky jsem nedávno konečně udělal dvojvlákna do zadních světel. Svítí brzdovky i obrysovky slabě, šlápnu na brzdu a obojí se rozsvítí víc. Šel jsem jednoduchou bastl cestou - vyrval jsem spodní kontakt pod brzdovkou a obrysovkou, na ně jsem napájel dráty, vzal jsem žárovky dvojvlákna 5w/21w a na ně napájil dráty (na spodní dva kontakty), zespoda do plastu co se nacvakává na světla jsem vyvrtal díru, tou dráty protáhnul a venku je spojil v čokoládě. Ještě jsem musel zvětšit díru v parabole obrysovky, protože tam jsou původně ty ouzký žárovky a dvojvlákna maj velkou baňku. Je tady i vidět rozsvěcení mlhovek se sešlápnutím brzdy.
http://www.youtube.com/watch?v=aUybvqGjTXA

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Moje Esco MKVII 18TD 1997
PříspěvekNapsal: 16 led 2010 19:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 10:13
Příspěvky: 2333
Podobne mam taky delanou pristrojovku. Nasazeny ledky a vydlabanej ten zelenej bastl okolo ovlad. vetraku. Brzdovky sem rozsiril jeste o mlhovky. :wink:
Takze tobe se pri brzdeni rosviti 6 zarovek?:)) Se clovek asi dost lekne... :-D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 119 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz