fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Snímač otáček nebo indukčka???
PříspěvekNapsal: 03 čer 2007 19:13 
Offline
Nováček

Registrován: 03 čer 2007 19:10
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
Zdravim. Mam esco 92-V 1.3 a auto nějak netáhne a jestli ano tak od cca 3500 ot... Udělal sem tedy diagnostiku podle návodu a vyblikal mi kód 222 a 221.. Nevím jestli tj indukča nebo třeba stator.. Máte někdo s timto vzkušenost?
Svíčky jsou nové a kabely taky..

_________________
Ford Escort-V 92' 1.3i - 44kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2007 23:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2007 23:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Když odejde čidlo otáček, nebo indučka tak to nepojede vůbec.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2007 18:20 
Offline
Nováček

Registrován: 03 čer 2007 19:10
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
2hy a 4ty kabel mi davá o dost mensi jiskru, tak jsem mylel jestli neni indukčka někde přerušená, ale je to asi normalni jak jsem dnes vyzkousel u fiesty 1.1.. Zkoušel sem taky prohodit zap. modul ze stejneho vozu a problem byl porad stejny.. Zkousel sem taky cidlo polohy skr. klapky a porad to sami.. Auto proste netahne a zabira az nekdy okolo 3tisíc otáček a myslim ze vyblikava kod 222 a 221.. Nemůže to být např. něco s předstihem??

pro doplneni:
222 - Loss of ignition diagnostic monitor signal-right side.
221 - Spark timing error.

_________________
Ford Escort-V 92' 1.3i - 44kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2007 19:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Kabely jsi zapojil dobře???

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 čer 2007 21:59 
Offline
Nováček

Registrován: 03 čer 2007 19:10
Příspěvky: 11
Bydliště: Praha
Zapalovací kabely jsou určitě dobře-auto jede až 140km/h ale je to dřina, ostatní kabely snad špatně zapojit nejdou..
Je tu možnost že by to byla ŘJ?

_________________
Ford Escort-V 92' 1.3i - 44kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2007 07:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já bych to viděl na tu cívku, může tam být jen částečně propálený primár, který má potom fakticky podstatně méně závitů a na sekundáru potom není dostatečné napětí. Sice nevím, jak je to u staršího motoru, ale u Zetecu je cívka dvojitá, t.j. je pro dvě svíčky vždy společná, ty dvě pálí vždy současně (jedna v pracovním zdvihu, ta druhá mezi výfukem a sáním). Pokud má cívka takový ten oválný třípinový konektor, zkus změřit odpor mezi prostředním a jedním krajním a potom druhým krajním pinem. Na obě strany by to mělo mít (podle Etzolda) 4,5-5,5ohm, pokud je to jinak, jsi doma.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2007 16:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Jak to dopadlo pomahla výměna cívky?

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz