fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2007 07:02 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Tvůj motor má už relativně vysoký kompresní poměr (11), tak to může v přechodových režimech i "zaklepat"... Klepání nemá s chudostí směsi nic společného, ale s oktanovým číslem. Ale to čidlo klepání tam bejt může a pak se ŘJ může snažit o maximální možný předstih...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Naposledy upravil George V. dne 12 srp 2007 07:58, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2007 11:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a kdyz to prezene s predstihem tak to zacne klepat, nepletu-li se? akorat cim vyssi oktanovy cislo tim vetsi predstih si muze dovolit

to co myslim ale neni zvuk od detonacniho spalovani

ale to uz jsme trochu dost OT

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 07:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
...přesně tak.

Jinak ještě k té chudosti směsi a klepání; já si myslím, že chudá směs spíše klepání "zabraňuje", protože zůstává ve válci méně benzínu k "detonačnímu" zapálení. K detonačnímu hoření dochází spíše při bohaté směsi, typicky v nízkých otáčkách při hodně sešlápnutém plynu.

Jinak ten zvuk budou určitě ventily. Duratec nemá hydroštely, takže jistá vůle tam bude pořád. Můj švagr má Mondeo z r. 1998 s motorem Zetec 1,6 bez hydroštelů, a ten motor má opravdu "kovovější" zvuk.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2007 19:31 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
midnight_man píše:
ako cisty amater sa ozvem...no motor s i a bez i ..no sak bez icka hned ked otvorim kapotu tak to nema vstriky s eletrikou v hlave..a icko ma 4 vstriky a hore "rampu" alebo sa mylim?
To je možná pravda, ale neplatí pro escorty

jak už bylo napsání 1,6i 16V a 1,6 16V jsou identické a neliší se

PS: 1,6 stačí pro běžné ježdění a spotřeba cca 7,5 v průměru ale 1,8je silnjší a je to znát pokud jezdíš často naloženej nebo s vlekem tak to oceníš, ale spotřeba je cca o litr vyšší

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz