fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 20:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Nechápu jak mohou mít hydroštely vliv na chod motoru. Akorát to je jak šící stroj. Mám v čoudu asi dva a nic se neděje. Sem tam z volnoběhu když mu šlápnu na krk tak se hrnky pohádáj, ale nepřisuzuju to zdvihátkům. :evil: :evil: :evil:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 21:51 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2007 00:34
Příspěvky: 6
Bydliště: Plzeň
balu píše:
Dej tam origo nové svíčky, resetuj ŘJ a máš po problému. Nestíhají zapalovat bohatou směs při studeném motoru, motor se udusí bohatou směsí.K těm údajným km připočti 100000km :-D :-D :-D


Balu, myslim, že těma svíčkama to nebude, ty jsem měl vytažený a jsou jako nový, akorát sem seřídil tu vůli těch elektrod... A co se týče kilometrů, má to německou servisku a všechny protokoly z TÜV a emisí, dal bych hlavu, že to souhlasí. Tipuju to buď na tu lambdu a nebo ty zdvihátka, ale to by mě namíchlo, to by bylo peněz..., ještě zkusim ten olej, dával jsem tam syntetiku 10w40, pač nevim, co v tom bylo a zkusim teda 5w30, ale nejdřív tu lambdu :) ;-)

_________________
Ford Escort Ghia 1.6 16V Ztec (L1H), 8/1996, EEC-IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 čer 2007 22:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Ty zdvihátka by teda musely bejt extrém aby to nejelo. Já bych je vyloučil taky.

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2007 06:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
George V. píše:
To Standa:

Jak se Ti jinak projevovaly ty vadná zdvihátka? Byly hlučné za studena? Jak poznám, že je třeba je vyměnit (ještě než to začne chcípat)?


Právě, že nebyly vůbec hlučná, ani za studena. Jedná se ale jen o zdvihátka montovaná v rozmězí asi 1,5 roku mezi koncem roku 1995-1997, kdy byl použitý pro výrobu nevhodný materiál.

To Krtek-NA: Kdybych ty problémy se zhasínaním motoru sám nezažil, také bych nevěřil, že to můžou být zdvihátka. Měnil jsem je v únoru 2002 v servisu Ford, kdy už selhaly všechny možnosti čím by mohl motor zhasínat a servis se zaručil, že když tato výměna nepomůže a motor bude zhasínat dál, tak závadu budou dál řešit na své náklady. Byli si toiž naprosto jisti, že to je těmi zdvihátky, díky interním manuálům Ford, kde je tento problém popsán. No a opravdu výměna pomohla a motor byl najednou jako vyměněný.
Jinak stejný problém řešil také Pepa z depa a popisuje to tady: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=4695

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2007 06:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to Standa:

Já jsem tohle téma (hlučných hydraulických zdvihátek) probíral se svým mechanikem a ten mi řekl, že existuje "druhý extrém" a to zalepená zdvihátka, kdy vlastně vůli ventilů vůbec nevymezují, ba naopak můžou vykazovat vůli "zápornou", takže vlastně ten ventil může zůstat pootevřený a tohle si myslím, že je příčinou toho chcípání po nastartování a časem podpálení ventilů. Pokud by to zdvihátko zůstalo zalepené s maximální vůlí ventilu, tak by se to chovalo, jak popisuješ, ale ty ventily by musely být HLUČNÉ.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2007 07:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To: George V. : Ano máš pravdu, když je motor tichý tak musí být zdvihátko natlakováno a problém je pak s nedovírajícím se ventilem.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2007 07:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
RonaldReagan69 píše:
balu píše:
Dej tam origo nové svíčky, resetuj ŘJ a máš po problému. Nestíhají zapalovat bohatou směs při studeném motoru, motor se udusí bohatou směsí.K těm údajným km připočti 100000km :-D :-D :-D


Balu, myslim, že těma svíčkama to nebude, ty jsem měl vytažený a jsou jako nový, akorát sem seřídil tu vůli těch elektrod... A co se týče kilometrů, má to německou servisku a všechny protokoly z TÜV a emisí, dal bych hlavu, že to souhlasí. Tipuju to buď na tu lambdu a nebo ty zdvihátka, ale to by mě namíchlo, to by bylo peněz..., ještě zkusim ten olej, dával jsem tam syntetiku 10w40, pač nevim, co v tom bylo a zkusim teda 5w30, ale nejdřív tu lambdu :) ;-)

Kolik jsi dával odtrh na svíčkách? Jesti si je upravoval , tak to mají již životnost za sebou, dej nové a uvidíš . Restartuj ale po výměně ŘJ. Vůle na hydroštelech, nebo zapečení by ti to dělalo i po zahřátí motoru. Olej tam nech, tento mám v motoru i já, a bez problému.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 čer 2007 21:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2007 23:57
Příspěvky: 3865
Bydliště: Náchod
Oprava pěkná, to jo, taky mě čeká. Jen ceny se trochu liší. Já mám např. zdvihátko za 950 Kč kousek * 16. A to ti trochu vezme chuť, zatím scháním varianty, jako třeba celá hlava, nebo nějak. :cry: :cry:

_________________
moje maličkost
Ford Mondeo, 1998, 2.5 V6 24V, GHIA, 4x el. okna, ABS, ASR, DIGIklima, pal PC, mlhovky, opět topení ve všem :wink:
Takhle zrychluje na "kilčo"
Obrázek Spotřeba FORD MONDEO Duratec VE 125 kW / 170 HP
Bylo:
Ford Scorpio, 1997, 2.3i DOHC 16V. 4 x el. okna, Aut. klima (zatím funkční), ABS - na škorpo samozřejmost, vyhřejvaný snad všechno co v autě je, pal. PC, mlhovky a akorát mi tam chybí už závěs, abych za tím něco potahal :)

***************************************
Video sraz FF2008
video sraz FF2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 00:39 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2007 00:34
Příspěvky: 6
Bydliště: Plzeň
Tak se ozývám zhruba po více jak roce.
mrazik: vejfuk jsem zvládnul vyměnit a zatim drží, měl jsi pravdu, nic složitýho, akorát byla teda pěkná otrava pižlat tupou pilkou tu trubku :D

Co se týče mých problémů s chcípáním studeného motoru, tak se vůbec nic nezměnilo. Chcípe zvesela pořád dál. Nějak nebyl čas to řešit. Horší je to teď v zimě, ale to většinou škrábu a když ho nechám chvíli zahřát na volnoběh, tak když vyjedu, tak už je to OK. Taky jsem vypozoroval, že když nezapnu odmražování skel (nebo v létě klimatizaci) a jedu s tim ze začátku hodně šetrně (skoro bez plynu), tak se většinou jenom zhoupnou otáčky a nechcípne to. Taky jsem v listopadu absolvoval technickou a emise a všechno v pořádku (vyhodili mě teda na tom, že mi nenaklápí jedno světlo, ale stačilo zasunout konektor :-D ). Takže nevím, jestli mám vzhledem k těm emisím vyloučit tu lambdu - to by se nejspíš poznalo, kdyby neregulovala?

Jinak se objevil další problémek. Teplota se teď v zimě drží na tom ukazateli pořád někde kolem písmene N (dřív byla přibližně v půlce). Půjčil jsem si takovej bezdotykovej teploměr (vypadá to jak pistolka a má to laserovej zaměřovač :lol: ) a trošku jsem měřil. Po jízdě cca 30 km mimo město byla teplota na kovové matici čidla u termostatu pro řídící jednotku kolem 60 °C, stejná teplota na tý silný hadici do chladiče. Nastartoval jsem to a nechal to na volnoběh běžet asi půl hodiny. Postupně se to zvedlo do normálu k písmenu M (naměřil jsem na hadici kolem 80 °C a na tý matce čidla taky). Ta teplota se zvedala rovnoměrně na hadici i na tý matce. Pak jsem s tim vyjel a zhruba po 2 km to zchladlo zase na to písmeno N. Takže je asi v pytli termostat?

Mno, takže toto jsou mé problémy v kostce. Jinak jsem s Fordíkem spokojenej, nic závažnějšího se během těch 2,5 roku, co ho mam (musim zaklepat) nestalo. Akorát ta spotřeba po městě se studenym motorem přes 10, kombinovaná kolem 9... to je trošku otrava...

_________________
Ford Escort Ghia 1.6 16V Ztec (L1H), 8/1996, EEC-IV


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 08:23 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Stopro termostat. Cena za něj 300-400 a vyměníš ho i na parkovišti za půl hodiny i se sněžením za krk - akorát je dobré mít v zásobě chladící kapalinu, kdo by v tomto počasí lezl pod auto a jak budeš vyndávat termostat, tak ji část uteče.

Co se týče toho chcípání za studena, může to být čidlem teploty pro řídící jednotku (na domečku termostatu to nahoře), nebo špatné tlaky. Obojí se nechá změřit, to čidlo i obyč. multimetrem, pokud ho máš a umíš s ním.

Ja a tu spotřebu ti taky dělá ten termostat. A pokud je v háji to čidlo, tak se na tom taky může podílet.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz