fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Strašně kouří
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 04:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Ahoj. Hledal jsem, nenašel jsem nic rozumného, tak mě kdyžtak přesměrujte. Mám takový problém.
Auto normálně startuje, jede poměrně dobře, normálně zrychluje, spotřeba není nějak extrémní (na 140.000 km), ale emisema bych za normálních podmínek rozhodně neprošel (několikanásobné hodnoty - to je navíc i prázdným katalyzátorem). Ale hlavní problém je ten, že auto strašně dýmí. Normálně nastartuju, otáčky jdou na nějakých těch 1500, ale asi po minutě se začnou valit celkem brutální kvanta bílého dýmu. A řekl bych že to dost smrdí takovým tím hodně benzínovým smradem. Nezmizí to ani když se motor zahřeje na normální teplotu. I tak jsem stále schopen zahalit parkoviště do bílé mlhy. Na volnoběk to kouří asi jako trabant při nejvyšších otáčkách a když tak dám 3000 tak se můžu rovnat parní lokomotivě. Neměli ste někdo podobný problém? Jak jste to řešili? Popř. čím bych měl asi začít? Podotýkám teda ještě jednou, že z katalyzátoru zbyl pouze obal, vevnitř není nic.
Díky.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 08:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Chladící kapalina se ti neztrácí? V tomhle počasí to kouří každýmu, ale určitě ne tak jak popisuješ...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 10:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Voda nebo olej, jedno z toho ti musi ubyvat.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 11:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Poznáš to i podle smradu z výfuku, jestli není cítit nijak výrazně, tak je to voda, pokud to žere olej, tak to smrdí dost. (po spáleným oleji ;-) ). Taky se podívej, jestli se ti netvoří taková ta sračkoidní kašička v oleji - poznáš to na víčku oleje zespod a na měrce oleje, pokud ano, tak se ti voda míchá i do oleje a to má na motor dost fatální následky. Každopádně s opravou neotálet, čím dřív se to podchytí, tím méně škody to stihne napáchat.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2007 13:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
něco podobnýho jsem měl a bylo to těsnění pod hlavou, ikdyž mi to nečoudilo tolik

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2007 11:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Voda se neztrácí, olej taky ne. I když olej je po 10.000 už je značně černý... Píšou že měnit po 15, ale radši ho vyměnim už teď.
Jinak ten kouř je dost cítit benzínem. Nemůžou to být třeba svíčky? Kabely? Že by to občas špatně zapalovalo? A nebo lambda? Možná to valí moc hustou směs... Ještě jednou podotýkám že je v háji katalyzátor. Jenže ten nechci měnit dokud nezjistim proč to tak smrdí benzínem, aby zas neshořel.
Když dojedu do Fordu, tak mi nejspíš doporučí vyměnit celý motor a když na to kývnu tak mi tam dají motor z trabanta a budou tvrdit že je to nový z ferrari... Znám ty šmejdy tady u nás, nejradši by vás obrali o poslední halíř, stačí jen trochu ukázat že nevíte o co jde.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2007 13:55 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tak to vypada skutecne na bohatou smes a to muze mit vice pricin. O tom je tu uz tema : Bohata 1.6 16V.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně kouří
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 16:07 
Offline
Forďák

Registrován: 06 lis 2010 17:38
Příspěvky: 77
Ahoj, dnes jsem na autě laboroval a po nastartování šlo z výfuku dýmu jako pr*se, no co, řek jsem si, bude to asi tou zimou. Potom mi padl do oka konektor lambdy, který jsem tenkrát zapoměl očistit, když jsem čistil všechny konektory v motoru. Tudíž jsem ho vypojil, pročistil a zapojil, po chvíli nastartoval a už to kouřilo jen nepatrně. Tak si myslím, že to bylo tím ;-)...

Ale mám taky problém, konektor od lambdy mi nezacvakává, tak jestli nemáte radu čim to zadělat aby se mi to nevypojilo? Díky!

_________________
Ford Escort Combi rv.1997, Zetec 1,6 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně kouří
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 16:23 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Stipackama a pajkou. :-) Nejjistejsi spojeni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Strašně kouří
PříspěvekNapsal: 04 pro 2010 16:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
kdyz se odpoji lambda no boze, pojede to mozna lepe, kdyz jsem ja mel teda spise uz nemel gufera na ventilech( uz to nebyla guma, ale plast a navic to uz nedrzelo na svem miste) tak do motoru teklo oleje, zejsem nestihal dolevat a s lambdou to proste nejelo.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz