fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 čer 2024 13:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Studený motor na 1.4
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 21:59 
Offline
Nováček

Registrován: 29 říj 2006 18:14
Příspěvky: 6
Bydliště: Liberec
Ahoj Forďáci,
Prošel jsem všechny příspěvky týkající se teploty motoru a nenašel jsem odpověď na můj problém.
Studený motor se mi ohřeje jen na začátek stupnice "NORMAL"těsně za čárkou a při jízdě po městě se vyšplhá jen k písmenu "N" a v tom okamžiku spíná ventilátor.V zimě dosáhnu teploty jen o něco nižší.Tak bych potřeboval poradit, co s tím?Myslím,že jezdím na studený motor a tím i za draho.Potřeboval bych vědět kde by se měla ručička při zahřátém motoru pohybovat a při jaké teplotě by měl otvírat termostat.
Předem moc dík.

_________________
Ford Escort,r.v.03/95,motor 1.4,3dveřový,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 22:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No za studena a tedy za draho určitě nejezdíš ( teda pokud jezdíš aspoň 20km ) je tady hodně příčin co to může způsovovat. Např. vadné čidlo teploty, špatně ukazující ručička na palubce nebo třeba vadný termostat (nejpravděpodobnější) . Pokud by byl vadný termostat a byl pořád otevřený tím by vysvětlovalo, že motor je velkou dobu studený. Tím myslím, že pouští chladící kapalinu co celého okuru anižby se motor dostatečně zahřál. Jinak správně fungující termostat spouští něco okolo 9O stupňů + - .

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 pro 2006 22:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
přečetl jsem si příspěvek ještě jednou a možná bude vadné spíš čidlo teploty. Ale nevím.... :smt017

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2006 00:12 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Rafička neustále ukazuje málo a přesto se ti v teplejším počasí pouští větrák, tak bych to viděl spíš na blbej budík nebo čidlo teploty pro budík. Protože jinak by musel mít závadu termostatu a spínače větráku zároveň a to je dost nepravděpodobný.
Holt ti nebude než si ty odpory změřit (příp. nechat změřit) a uvidíš, tohle je věštění z koule a přitom je řešení jednoduchý.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Studený motor na 1.4
PříspěvekNapsal: 19 pro 2006 00:42 
Offline
Forďák

Registrován: 28 dub 2005 11:47
Příspěvky: 97
Bydliště: Praha
Bílis píše:
Ahoj Forďáci,
Prošel jsem všechny příspěvky týkající se teploty motoru a nenašel jsem odpověď na můj problém.
Studený motor se mi ohřeje jen na začátek stupnice "NORMAL"těsně za čárkou a při jízdě po městě se vyšplhá jen k písmenu "N" a v tom okamžiku spíná ventilátor.V zimě dosáhnu teploty jen o něco nižší.Tak bych potřeboval poradit, co s tím?Myslím,že jezdím na studený motor a tím i za draho.Potřeboval bych vědět kde by se měla ručička při zahřátém motoru pohybovat a při jaké teplotě by měl otvírat termostat.
Předem moc dík.

me to ukazuje stejne jako tobe :wink:

_________________
Ford escort 96 1.4i (55kw) - už je pryč
Nyní Citroen Xantia II Break 1.8i (81kw)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2006 00:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 čer 2006 20:37
Příspěvky: 137
Bydliště: Trutnov
Mame taky 1.4 a dela nam uplne to samy ! Ale nam se ta rucka nehejbe vubec :D V lete jsem meril cidlo a je KO. Pri studenym motoru a nebo teplym to ma skoro stejnej odpor, lisi se to v par ohmech. Takze promer cidlo a budes vedet na cem jses . . .

_________________
Dříve: FORD ESCORT 1.4i MKV 1991 Totálně bez výbavy :-) jen volant, kola a motor :-)

Nyní: HYUNDAI ACCENT 1.4i 16V = 71Kw, modrá metalíza, 2x airbag, ABS, klima, 4x el. okna, venk. teploměr, palub. PC . . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 pro 2006 16:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
mám taky 1.4 a teplotu mám normální až u červenýho pole

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 17:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
Zdravim pánové, spíš to vypadá na to čidlo už jsem ho taky měnil, protože naprasklo a teplota najednou vylítla až nad měřák nebo to vypadalo že se to vůbec neohřeje, ale jestli vám fouká normálně teplej vzduch z topení po aspoň 5km jízdy tak to termostat nebude a už vůbec ne když to spouští větrák na chladiči, to teplotní čidlo na ukazatel teploty je na hlavě motoru vedle výfukovýho potrubí napravo, vede z něj jeden kabel

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 led 2007 13:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 led 2006 21:55
Příspěvky: 308
Bydliště: Brno
Hlavne termostat se da zjistit jednoduse. Nastartovat motor, otevrit kapotu a chvilku pockat. Jestli se zacne chladic ohrivat hned (behem par minut) tak se nezavira termostat. Pokud to trva delsi dobu a potom se ohreje rychle, tak termostat zavira.

_________________
Scorpio 2.0 kombi, 5/92, 85 kW (115 hp), ABS, drevo, svihadla - socka s velkymi ambicemi

<I>Mondeo 2.0 16V 4x4 kombi, 11/94, 100 kW (136 hp), ABS, ASR, 2 airbagy - stara si pujcila a od te doby to nejede</I>

<I>Escort 1.6 16V hatchback, 3/98, 66 kW (90 hp), ABS, 2 airbagy, klimatizace, dálkový central - tunel tuning</I>


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 led 2007 00:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
:roll:

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz