fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 00:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 20:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
M. píše:
....Podle me staci, kdyz motor ma jen treba o 10-15 st. mensi teplotu, nez je normal a uz je to na spotrebe dost znat.


Přesně tak. Normálně mám ručičku uprostřed nápisu NORMAL, ale teď jak už začíná být chladněji tak se vyšplhá jen mezi NO a spotřeba vzrostla tak o 0,5l. Uvidíme až bude -20´C :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 pro 2006 20:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Jinak v létě když popojíždím v koloně tak mi taky ručička vystoupá mezi A-L a tam spíná větrák, který to asi tak po 2-5min srazí zpět na půlku nebo mírně za půlku. Nejprve jsem se toho lekl a trochu se bál, ale pak jsem si na to zvykl. Pro jistotu jsem si zkusil jet dokopce na 1. stupeň asi na 4000ot. asi tak 3-4min a zkoušel jsem jestli se ručička dostane do čeveného pole, ale větrák to v pohodě uchladí a dokonce to srazil zase na půlku, takže od té doby si teploty moc nevšímám a jsem celkem v klidu.

Jinak teď přes zimu přemýšlím, že bych zadělal kartonem tu čenou mřížku. Jen kvůli spotřebě. Topí mi to výborně a ťéměř okamžitě.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 pro 2006 09:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Jimmy: Ja mam i ted rucicku teplomeru mezi O a R, akorat ji to trva trochu dele, nez tam vyleze. Spotrebu mam porad stejnou, fakt je, ze v lete zase clovek jezdi hodne s klimou.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 01:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Já jsem vyměnil úplně všechno termostat, čidlo řídící jednotky, čidlo učičky, vodu ale pořád to ukazovalo pod "N" tak jsem si toho dlouho nevšímal až mě napadla naprostá blbost. Čidlo přece pracuje na změně odporu a tak jsem vyndal konektor a poředě jsem ho prostříkal kontaktolem párkrát zapojil a opět rozpojil a problém byl náhle vyřešen. Asi po té době provozu zoxidoval. Jinak ty výkyvy teplot Léto/Zima způsobuje větší teplota v motorovém prostoru. Nedaleko čidel je výfukové potrubí. Také mi v létě ukazuje k "M" a v zimě mezi N-O.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 13:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Takže pokud jsi všechno vyměnil a ukazue Ti to v zimě mezi NO ( stejně jako mně) a v létě i k M (jako mně) tak mám asi všechno OK že? To jsem rád že nebudou další investice. :lol: :lol: :lol:

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 13:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 dub 2005 00:47
Příspěvky: 947
Bydliště: Vlašim - Blaničtí rytíři nejezděj na koních, ale ve FORDech! ;-) www.mesto-vlasim.cz
Mě ukazovalo Esco taky mezi N a O.

_________________

FORD FOCUS CC MK2 2.0i FL
FORD FOCUS MK2 1.6 TDCi 66kW po FL - ex
FORD COUGAR 2.5 V6 24V - ex
FORD SCORPIO Ghia 2.0i 16V MKII - dovoz z Dojčlandu - ex
FORD ESCORT CL 1.4 EFi MKVII - ex
Fotky a popisy na http://www.fordici.wz.cz

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 pro 2006 14:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Mně se to na mezi NO dostane zhruba tak po 1-2 KM ( parkuju v garáži ) a pak se to tam drží. Ale když mrzne a jedu kolem stovky a jen tak udržuju rychlost tak to trochu klesne spíš na N, ale pořád topí dobře. Takže na sledování ručičky asi kašlu, vypadá to, že je to všechno OK. A Ti co to mají mezi OR tak mají asi termostat s otvíráním na vyšší teplotě ( což je výhoda v zimě, ale asi trochu nevýhoda v létě při 40C) :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 led 2007 20:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
já v garáži neparkuju a auto mám ohřáty tak po 5-6 km a to pořádně nemrzne jinak do 8 km je ohřátý na provozní teplotu i při -20 mam to vyzkoušený. Ty rozdíly jsou naprosto normální těm co ukazuje rafika v zimě mezi N-O tak je termostat o.k.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 10:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
a jaké se dávaly originální termostaty při výrobě? ( 88C nebo 92C?? nebo ještě nějaké jiné?) nebo se to liší i podle typu motoru?

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 11:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
V mým autě byl na 88 stupňů C.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 led 2007 17:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Standard byl 88 stupňů ale ty co se vyváželi na sever měli 92 stupňů termostat

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 10:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Tak panove,

pri 0C vonku som mal na dialnici pri klasickom dialnicnom tempe rucicku tesne pod N. A mal som zapnute kurenie.
Ak sa kurenie vyplo, zacal kopec, klesla rychlost, teplota potom sla na O.
Doma (SK) pri -6C teploty sli tiez max na "0".

Nastvalo ma to, dal som pre cca 2/3 chladica kartion a zase mam teploty R-M ... totalne stabilne.
Necham to tak az do konca zimy.

Inak ked som mal zly termostat, tak taketo vychytavky s kartonom vobec nepomahali :-D

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 10:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
To je divny, ja jsem jel 250km po dalnici a teplota mezi O a R, termostat mam cca rok novy

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 12:09 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
M. píše:
To je divny, ja jsem jel 250km po dalnici a teplota mezi O a R, termostat mam cca rok novy

pride mi, ze to zapnute kurenie robi docela dost.
Moj termostat je takisto stary cca 1 rok.
Kazdopadne tak ako to mam teraz s tym kartonom mi vyhovuje - mam rad, ked je ukazovatel na budicku v presne v polovici (+/-).... hehe.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 12:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Dnes mě poprvé začala blbnout teplota motoru, ručička je cca. 1mm před prvním písmenem, řekl bych že mě to topí a ohřívá se stejně takže bude asi špatný to čidlo co je tam v tom bloku jak je termostat, dnes jsem zkoušel i propojit od něj ten konektor a ručička hned stoupala dál dál. Tak půjdu koupit nový jsem zvědav na tu cifru.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 13:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
Toplemurka píše:
Dnes mě poprvé začala blbnout teplota motoru, ručička je cca. 1mm před prvním písmenem, řekl bych že mě to topí a ohřívá se stejně takže bude asi špatný to čidlo co je tam v tom bloku jak je termostat, dnes jsem zkoušel i propojit od něj ten konektor a ručička hned stoupala dál dál. Tak půjdu koupit nový jsem zvědav na tu cifru.

nový stojí přes 600kč a musí se objednávat až z centrálního skladu v podružnej výrobě ho totiž nedělají zkus pořádně pročistit konektor a kontakty na čidle třeba ti to pomůže jako mě. Pozor jsou tam dvě čidla jedno na rafiku to je schovaný pod hadicema a druhý pro řídící jednotku to je nahoře nad termostatem :-D

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 14:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Koho jste potkali, co vám to nalhali...Elit má Facet 7.3165 závit 1/8 na 19ku klíč ...a Facet 7.3284 závit 3/8 taky na 19ku klíč.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2007 16:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Objednal jsem si ho od firmy Hella v AutoKelly typ: 6PT 009 107-451 za 388,- když odečtu slevu tak to budu mít kolem 340,- nebo tak nějak.
Do forda jsem ani nešel tušil jsem že to bude trošku vyšší cena.

Jinak vím že to je ten co je tam pod hadicema a že je na 19klíč.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 11:26 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
panove potreboval bych poradit:
mam takovej dojem ze se mi motor prehriva a navic mi nefunguje cidlo ventilatoru takze nesepne ventilator kdyz stoupne teplota.
Kdyz rano jedu do prace tak teplota zacne stoupat celkem brzo. Loni jsem ji mel v normalni pozici (v pulce stupnice) az zhruba po dvojnasobne vzdalenosti nez staci letos. Za jizdy to problem neni - raficka se drzi v normalni poloze (v pulce stupnice) ale jakmile zastavim tak se teplota zvysuje a celkem brzo prekroci hranici kde normalne v lete spinal ventilator - uz to je mi divny - nepamatuju si ze by loni teplota vzrostla tak ze by sepnula sahara takze myslim ze se motor prehriva vic nez by mel.
Nutno poznamenat ze jsem pred zimou kompletne vymenoval chladici smes a vymenoval jsem cidlo teploty pro ukazatel na palubce (pouzil jsem cidlo ktere neni pro mou 1.6 ale pro 1.8 ale myslim ze to je stejny - ovsem uz jsem i premyslel jestli ta raficka trebas neukazuje spatne), jinak kontroloval jsem ventilator a ten funguje - chyba proc nezapne je tedy ze mu cidlo neda pokyn coz muze byt tim ze je spatny (a nebo to vazne ukazuje vetsi teplotu nez je a tudiz se sahara nema vuli zapnout) - dneska zkusim cidlo ocistit a snad zacne fungovat jinak koupim nove - s tiom si poradim ale kde mam hledat chybu v tom prehrivani?
Termostat bude asi v poradku pac normalne po zahrati propousti chladici smes do velkeho okruhu

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2007 15:25 
Offline
Mušketýr

Registrován: 20 úno 2005 15:46
Příspěvky: 2593
Bydliště: Praha
tak jsem si asi nasel odpoved sam: prave jsem se vratil z dilny - cidlo ventilatoru jsem vyndal - ocistil a vratil a pak za psychicke podpory meho otce vyckaval a sledoval jak raficka ukazatele teploty stoupa a stoupa .... na konci pismenka "L" se za velke slavy ventilator zapnul ... Cili chyba je jednoznacne v tom cidle ukazatele teploty - zrejme mi raficka ukazuje vic nez jsem byl zvyklej driv ale teplota motoru je v pohode. Voda normalne cirkuluje, ventilator normalne spina takze jen vezmu v pondeli teplomer a promerim jakou teplotu ta voda ma. Kolik ma mit normalne?

_________________
Když to nejde po dobrém, dělej to násilím. Jestliže se to ulomí, šlo o vadnou součástku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz