fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 05 črc 2024 18:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 20:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 14:16
Příspěvky: 206
Bydliště: Ostrava
Tak já střílím od boku obr.2 :-)Ale jenom střílím tak nekamenujte :-)

_________________
Ford escort combi1.8 zettec 85kw a jak já říkám barva ferari :-) Pekelný vůz a i přesto,že někdy pekelně zlobí,je to srdeční záležitost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 20:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
já myslím, že je to nějak takhle, ne? :shock:
EDIT: obrázek na odkazu smazán, bo to bylo špatně :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Naposledy upravil Bumerank dne 14 říj 2008 21:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 20:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
tož kurňa...může sem už nějaký odborník napsat jak to teda je?!? :lol:

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 20:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 14:16
Příspěvky: 206
Bydliště: Ostrava
Vačka je kousek vzdálena od zdvihátka, teprve když se kliková hřídel, a tedy vačková hřídel, ještě dále pootočí, najede rampa vačky pomalu na zdvihátko ventilu. A to je moment, kdy se ventil začne otevírat proti tlaku své ventilové pružiny. Tvar rampy přitom určuje rychlost, kterou se ventil otevírá.
V podstatě platí - čím rychlejší je otevírání ventilu, tím příznivější jsou předpoklady, ale také tím větší je otěr pohonu ventilu. Proto jsou také vačkové hřídele vyráběny z kované slitiny a dráhy vaček jsou po broušení ještě jednou kaleny.
Když vrchol vačky stlačí zdvihátko, je ventil téměř maximálně otevřen – výška vrcholu vačky určuje zdvih ventilu. Ale i tady jsou meze dány konstrukcí. Každopádně ventil nesmí narazit na píst. Šířka vačky určuje dobu otevření. Takzvaná „ostrá vačka“ je tedy spíše tlustší a tupější než sériový díl! :-D

_________________
Ford escort combi1.8 zettec 85kw a jak já říkám barva ferari :-) Pekelný vůz a i přesto,že někdy pekelně zlobí,je to srdeční záležitost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 20:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
fenca007: DĚKUJI! ..s takovýma znalostma tě asi budu využívat čím dál tím častěji! :-D
mimochodem taky se vcelku často zdržuju v Ově :-)

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 21:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 25 čer 2008 14:16
Příspěvky: 206
Bydliště: Ostrava
Ova je kousek od NJ :-)Až dám svoje příbližovadlo dohromady tak nějaký srazík není problém.Ale říkám teď jsem se vrhnul na podlahu,prahy a nástřík spodku a dutin,práce až nad hlavu,ale jak říkám ta citová vazba .... :-)

_________________
Ford escort combi1.8 zettec 85kw a jak já říkám barva ferari :-) Pekelný vůz a i přesto,že někdy pekelně zlobí,je to srdeční záležitost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 21:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
skutečně "ostrá" vačka je spíš "tupá" :-D ale záleží nejen na úhlech, taky hodně na zdvihu a načasování, a samozřejmě i samotném tvaru profilu

věc první - dělat cokoliv na motoru kterej má nalítáno 300tis (3x stočený druhý budíky :D) a 15let věku je naprd, GO je základ, případně aspoň vše zkontrolovat, přetěsnit, rozvody, pumpa, vyčištění

zetec nemá kompresi - a to doma pilníkem nedoženete, ten motor potřebuje písty a ne snížit hlavu. když už písty tak i ojnice ať to něco vydrží - 1000eur jak nic

ano, vačky se budou hodit, když už máme písty s vybráním můžem i pořádnej zdvih - cca 500eur?

hlava? no chtělo by to mrknout aspoň na kanály, ale řekněme že dobrý

svody, vejfuk? 20tis aby to za něco stálo? to už by mohlo fungovat

sání? sériovej nesmysl ja na nic - další dvacka za 4klapku

pak takový ty věci jako setrvák, spojka, nastavitelný vačkový kola, chlazení oleje atd atd atd

na co jsme zapoměli? ECU... a to je průser... 20nejlevnější řešení bez naladění (klidně dalších 10-20 za naladění)

sčítat to nemusím, jsme v tom přes 100, a je úplně jedno jestli začínáme s 1,6 nebo 2,0 zetekem, jen ten nárůst bude úplně jinej

tohle je nesmysl... ale je to jediná cesta aby to za něco stálo a aspoň jste poznali změnu výkonu, představa že poznáte 1-2koně který se někde třeba zjevěj nějakým zázračným filtrem je blbost, 5koní si možná všimneš

jak to shrnout? na tom motoru není vlastně nic správně, tedy jakákoliv jedna z těch úprav, pokud se povede a výkon vzroste, vyvolá řetězovou reakci a začne odcházet všechno ostatní, nehledě na to že ta jednotlivá úprava nebude mít zdaleka takovej účinek jako ta samá v kombinaci s ostatníma

a do mě :-D

má rada zní: jedinej smysluplnej tuning escorta 1,6 je jeho prodej

(porovnání ceny 1,6 + úprav a RS2000 nebo xr3i hovoří jasně, u tý 1,6 úpravama násobíš hodnotu auta, ale nikdo ti nikdy ty prachy nedá)

/// ale abych nebyl úplně zlej vymyslíme low cost variantu: opravíme vše co je potřeba, trochu to zgenerálkujem, koupíme nějaký vačky aby to ještě zkousla eec a zkusíme to co nejvíc odlehčit

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 říj 2008 21:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
a zkuste věřit lidem který už s těma autama něco zkusili...

ono jak začneš ladit 1,6 tak budeš pokračovat, a dál, a dál, a tohleto a támhleto, najednou zjistíš že v tom autě máš kilo navíc ale furt je to 1,6 obyč escort, zatímco kdybys na začátku koupil o 20 dražší RSo měl bys RSo, kterýmu stačí hodit na něj hezký kola a umejt ho

argument jeden měsíc koupím tohle, další támhleto... tak pár měsíců počkám a koupím něco pořádnýho ne?

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 07:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
na to co sem napsal Milos nelze říct než jenom AMEN.
Kluci měli pravdu, snažil jsem se mastera přimět k tomu aby tu vypsal to co za něj vypsal Miloš, čímž bysme došli přesně k tomu, že to je naprosto nerentabilní.

Ještě předpokládám, že člověk se 100 litrama v kapse nebude chtít upravovat 1,6ku u které to nemá smysl.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 říj 2008 08:01 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Milosu, to tvy shrnuti by patrilo nekam na uvod ke vsem prispevkum o upravach, nepocital jsem body, ale jako desatero kazdyho zajemce o upravy by se mi to moooc libilo.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz