fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 čer 2024 08:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 12:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Vy, co máte LPG, jak jste na tom se servisem? Jsou autoservisy FMC, kde vám to normálně servisují nebo jak vidí LPG, hned to odmítají?

Zajímá mne, zde je to pro FMC (Fordí) servisy jednotné (dané jak servisní politikou tak bezpečnostními standardy) nebo zda se to servis od servisu liší. Mám na mysli samozřejmě běžný servis, nikoli servisování LPG zařízení.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 13:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Kolega kupoval Focuse ve Fordu Malý a Velký v Opavě a tamtéž ho servisuje i s plynem. Fakt je ,že když měl nějaký problém tak se vždy vymlouvali že je to určitě plynem i když nakonec opak byl pravdou. Auto mu do servisu tedy normálně berou, ale mají blbé kecy.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 23:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Nemám osobní zkušenost, ale očekávám přístup, který popisuje Standa :roll:

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 15:52 
Byl jsem v několika servisech a žádný probmlém.Když se ptáš na Ford, tak jsem byl v AutoIn Pardubice, tam se jenom ptal jestli s tím nemám nějaké problémy.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 srp 2005 16:20 
Slyšel jsem, že např. na Škodovky s toroidní nádrží pak nejde namontovat závěsné zařízení.
Nemáte někdo zkušenosti s touhle kombincí na Escu combi?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 08:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Kolega na Focusu kombi má LPG i tažné, myslím že ani u escortu to nebude problém.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:37 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
MaSna píše:
Slyšel jsem, že např. na Škodovky s toroidní nádrží pak nejde namontovat závěsné zařízení.
Nemáte někdo zkušenosti s touhle kombincí na Escu combi?


no nevim jak esco kombi, ale sierra kombi, kdyz davas tazny zarizeni, tak ho uchycujes na dno prohlubne kufru pro nahradni kolo, mozna kvuli tomu...ale nevim, jak je to u TZ u esca....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 12:03 
Mám Escorta Combi s LPG - toroidní nádrží a mám i tažné. Tažné jsem měl na autě před montáží toroida a bez problémů. Nejsem si jist, ale tažný není přichycený ke dnu kufru šroubama.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 12:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tažné je u esca kombi přichycené 4 šrouby k nosníkum skrz až do kufru a pak na nosnících z boku pod autem. V místě pro rezervu žádné šrouby nejsou.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Celkova cena prestavby na LPG
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 07:48 
Offline
Nováček

Registrován: 29 črc 2005 07:02
Příspěvky: 7
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdravim,
muzete mi nekdo napsat orientacni cenu za prestavbu Zetec 1.6 16v 02/1993.Tj. poplatky na DI,cena LPG (toroidni nadrz),STK atd. Predem dekuji za kazdou informaci.
MS

_________________
Ford Escort Kombi 1.6 16V
r.v.1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: LPG
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 08:41 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
To: MartinFM: Orientačně se můžeš podívat na web ostravské firmy http://www.hlpropan.cz/pricemont.htm nebo se tam poptat. Záleží, jestli ti bude stačit podtlak (okolo 20 tis.Kč) nebo budeš chtít sekvenční vstřikování (30 - 35 tis. Kč). Tady je ještě jedna firma z HK http://gera.cz/index.php/doc/cenik.
Nevím, ale u tak starého auta bych váhal, jestli do toho jít. Samozřejmě záleží na stavu auta a kolik najezdíš.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 09:01 
Offline
Nováček

Registrován: 29 črc 2005 07:02
Příspěvky: 7
Bydliště: Frýdek-Místek
to: Milan_H. Jsem ve fazi, kdy se rozhoduji o koupi Ford Escort 1.6 ZETEC kombi 02.1993, je to auto od svagra, dovezene z D, najete 163 tisik Km, servisni knizka a vypada velice slusne, chtel bych tam dat LPG, a tak zjistuji zda se to vyplati. Kazdy den do prace a zprace to mam 60km tj. cca 15 000 km rocne (2 leta investice). Ale jeste nevim presne poplatky za invidualni prestavbu na dopravnim insp. Hodne lidi me od LPG odrazuje, ale presto bych LPG chtel ;-) . Jake zkusenosti mas ty s tvym LPG, tj. spotreba,jizdni vlastnosti atd.
Zatim diky

_________________
Ford Escort Kombi 1.6 16V
r.v.1993


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 13:25 
To MartinFM:
Mám Escorta combi 1.6 16V Zetec, r.v.96, LPG. Přestavba mě stála cca 26000 Kč s toroidní nádrží, je to klasický podtlak od BRC. Byla to hromadná přestavba, takže za zapsání LPG do TP 10 Kč a je to. Na STK ani Emise nemusíš hned po přestavbě, jdeš až normálně, když ti vyprší termín. Na STK a Emisích si něco připlatíš, ale není to žádná tragédie. Jinak já mam druhý auto na LPG a neměnil bych. Momentálně jezdím za cca 1,20 Kč/km a při 20 tis. km za rok se to už celkem vyplatí. Je fakt, že poznáš mírný úbytek výkonu, je poznatelný snad jedině při prudší akceleraci, nebo předjíždění a drobet se ti zvedne spotřeba. Já jezdím za 10 l LPG / 100 km - přes týden hlavně po městě a o víkendu delší štreky, ale dost na to šlapu. Další menší problémy mám s volnoběhem, kdy občas nedrží úplně přesně těch 800 ot./min, ale občas míň, občas víc. Jinak na výkonu motoru není po cca 20 tis. km poznat vůbec nic. Tak asi takhle, každej se musí rozhodnout sám.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 16:00 
No při 15 000 km/rok bych zvažoval, jestli vůbec do toho jít.Ale když seženeš podtlak kolem 20 000, tak by to nemel být problém.Do tvého auta je škoda dávat vstřikování plynu za 30 a víc.
Jinak když máš korektní instalaci, a strpíš ty drobné nevýhody jako mít rezervu v kufru a podobně, tak se není čeho obávat.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: LPG sekvent
PříspěvekNapsal: 27 srp 2005 10:43 
Vidím pánové a dámy (pokud tu jsou), že jste na tom většinou všichni s rozhodováním tak jako jsem byl já před měsícem. Udělat přestavbu či nikoliv. Rozhodl jsem se nakonec, že přestavbu udělám. Vsadil jsem na dražší variantu sekvenčního vstřikování za 35 000 Kč vetně toroidky. Začal jsem jezdit cca za 12 l plynu, ale zřejmě se řídící jednotka učí dle provozu, tak jako benzínová ŘJ. Po 5-ti dnech provozu jsem byl v Chorvatsku, kde se mi průměrná spotřeba pohybovala na 8 litrech/100 km. Při běžném provozu doma tj. 15 km do práce a 15 km zpět + víceméně město se pohybuji pod 9 litrů. Po konzultaci s firmou, která to montovala bych se měl ještě zastavit na seřízení ŘJ a spotřebu bychom měli dostat ještě o 1 l dolů. Jinak co se týče otáček, není s plynem žádný problém. Jenom když nastartuji na benzín, tak se trochu otáčky houpou. V momentě kdy se to přepne na LPG jsou stabilní. Na výkonu jsem nic nepocítil. Auto jezdí dle mého názoru stejně. Zkoušel jsem rychlost a při 190 km/h jsem radši sundaval nohu z pedálu. šel by ještě dál, ale měl jsem v autě rodinu a byl jsem plněn naložený.
Takže závěr dle mého soudu po měsíci provozu:
s benzínem 1 km za 2,50 Kč
s LPG 1 km za 1,20 Kč
žádný problém se svíčkami či výkonem
Lepší dát víc za sekvenční vstřikování, než ušetřit za investici a pak jsezdit s vyšší spotřebou.
Ale rozhodněte se každý sám. Já jsem rezolutně odmítl dávat 30 Kč/l benzínu, ať už je to vývojem světových cen nebo lačností státních úředníků prostřednictvím spotřební daně.
Pozn. Kdo jste z oblasti chomutovska, tak vám závidím cenu 10,8 Kč/l. Já musím jezdit za 13 Kč.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 srp 2005 18:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to vlcak: cena za km u benzinu je 2,2kc/km a ne 2,5! tak nebalamut...

tj. naklady usetris korunu na km...tj. kdo najede 15000km tak se mu vrati prachy az po vice nez 2 letech...to me neprijde nic moc, to radsi koupit kamna...(tam je to 1,7kc/km)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG sekvent
PříspěvekNapsal: 28 srp 2005 03:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Vlcak píše:
Jinak co se týče otáček, není s plynem žádný problém. Jenom když nastartuji na benzín, tak se trochu otáčky houpou. V momentě kdy se to přepne na LPG jsou stabilní.


Vlcak píše:
žádný problém se svíčkami či výkonem


To vidim.

Pockej az si zajedes na diagnostiku nebo nechas zmerit tlaky.

carPWR píše:
to vlcak: cena za km u benzinu je 2,2kc/km a ne 2,5! tak nebalamut...

tj. naklady usetris korunu na km...tj. kdo najede 15000km tak se mu vrati prachy az po vice nez 2 letech...to me neprijde nic moc, to radsi koupit kamna...(tam je to 1,7kc/km)


Souhlas


BER
carPWR píše:
to vlcak: cena za km u benzinu je 2,2kc/km a ne 2,5! tak nebalamut...

tj. naklady usetris korunu na km...tj. kdo najede 15000km tak se mu vrati prachy az po vice nez 2 letech...to me neprijde nic moc, to radsi koupit kamna...(tam je to 1,7kc/km)


Souhlas


BTW: Kolik z Vas startuje na benzin a prepina az po vypnuti sitice a zahrani motoru ?

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: LPG sekvent
PříspěvekNapsal: 28 srp 2005 04:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Vlcak píše:
Jinak co se týče otáček, není s plynem žádný problém. Jenom když nastartuji na benzín, tak se trochu otáčky houpou. V momentě kdy se to přepne na LPG jsou stabilní.


Vlcak píše:
žádný problém se svíčkami či výkonem


To vidim.

Pockej az si zajedes na diagnostiku nebo nechas zmerit tlaky.

carPWR píše:
to vlcak: cena za km u benzinu je 2,2kc/km a ne 2,5! tak nebalamut...

tj. naklady usetris korunu na km...tj. kdo najede 15000km tak se mu vrati prachy az po vice nez 2 letech...to me neprijde nic moc, to radsi koupit kamna...(tam je to 1,7kc/km)


Souhlas


BTW: Kolik z Vas startuje na benzin a prepina az po vypnuti sitice a zahrani motoru ?

Ja osobne mam s plynem hodne velkej problem, jelikoz auta nechapu jenom jako vec denni spotreby. Pochopim ho jeste do firemaku nebo do naky skodovky, ale umyslne si nicit motor ve fajn auti pro usetreny penize ? Nevim, nemam rodinu, neposoudim. Kdyz chci spotrebni auto, tak nakej starej kram v nafte, kam budu tankovat fritovaci olej. At si klidne chcipne, je to ropak, nic jinyho si nezaslozi :wink:
Jeste jsem nevidel motor kterej by po vice jak 50k km nepotreboval velke investice za navrat do normalu. Cim modernejsi auto tim vice penez. A argument typu ze zalezi na kvalite a druhu zastavby plynu pro me padnul v okamziku, kdy jsem videl blok motoru Hondy CRV po 4 letech jizdy na profi udelany sekvencni plyn za 40k Kc.
Nejlepsi je kombinace plyn a zavodnik ridic. Do roka zadnej na benzin neudrzi volnobeh a svicky ma cernejsi nez Alabama v noci.

Uplne nejradsi mam frajery typu nova Audina/Lexus/Chrysler V8 a pichnem tam LPG mamo at tu kravu uzivime kdyz uz jsme si to koupili.....
Kvuli tomuto pristupu pak uz ani prislusnici Policie neveri ze je nekdo ochoten jezdit s V6 na benzin a prohledavaj Scorpio na pritomnost nadrze :roll:

V rodine si koupili Mazdu 626 r. 1997 na samozrejme NEsekvencni plyn (uz koupena zastavba - kravina jak vrata) a jedinej kdo od prvni chvile spackoval do blbcu jsem byl jenom ja. Po 6k km a tretim kupovani MAFu, sani, zesilenejch kabelu a cisteni svicek letel plyn do prdele a kdo chce u nas jezdit levne musi zase jako drive sedlat Transportera 1.9TD 8)

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2005 08:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Nic proti LPG nemám , ale bombu pod prdel bych si namontovat nenechal. Za tu dobu co jezdím , jsem těch šetřílků viděl hořet kolem cesty dost. Každý ráno přicházet k autu s pocitem hrdiny akčního filmu , jestli neuniká plyn ( u hrdiny nastražená bomba) a při otočením klíčku se nepodívám na zem z pohledu ptáka. To je můj nazor , a nikomu ho nevnucuji , ale do toho mohutného ušetření se opřu. ????? Nejprve technická připomínka plyn od října o 25%nahoru :-D :-D :-D ????

1.benzín - při 7.5l/100km a při 30Kč/l = 2.25Kč/1km
2.plyn - při 10l/100km a při 16Kč/ l = 1.60Kč/1km
3.nafta - při 6 l /100km a při 29Kč/l = 1.75Kč/1km


K tomu si připočtěte pro jednotlivé motory náklady na oleje, filtry,svíčky, žhav,rozvody,špric,/navíc věci u plynu/......atd. intervaly výměn dle servisní knížky .

Takže plyn oproti naftě lepší o 0.15Kč./1km
plyn oproti benzínu lepší o 0.65Kč/1km

Při instalaci plynu za 40000Kč bude toto auto jezdit ůsporněji oproti naftě po ujetí
267 000km!!!!!!!!!!

Oproti benzínu po ujetí 62 000km!!!!!!!!!!!.

Když postavím plyn s naftou proti benzinu , spočítám oběktivní provozní náklady , nehledě u plynu problémy ůdržby , startování a výkonu pánové
!!!! ZLATÝ BENZIN!!! / Pro plynaře- nebude lepší investovat do nějaké káry s dvanáctiválcem , odpojit jedenáct válců , a ten jeden udělat na plyn?kurva to by byla ůspora!/

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 srp 2005 13:25 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
tyjo, tady se to rozjelo :-)

ja bych do plynu taky nesel, ani nahodou...kdyz bych resil situaci, ze budu denne jezdit do prace autem, tak prodam 120cu a jdu do nejakyho golfa 1.6D a je klid...do escorta davat plyn, to plne souhlasim s nazorem, ze do dobryho auta, kdyz ho ma clovek i trochu rad je to zlocin!! :smt022

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz