fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 črc 2024 11:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 1,6 ZETEC nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 19:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím, prosím o radu. Mám 1,6 ZETEC svíčky hážou jiskru, palivo mi do motoru jde ale auto ne a ne nastartovat. Ani na laně to nejde roztáhnout. Rozvody jsou v pohodě.
Jak se projevuje imobilizér u fordu? Je to jako u VW ( chytne a chcípne)?
Dioda u hodin nesvítí a nebliká.

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 07:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Když jsem zkusil obalit klíč alobalem, tak se neroztočil ani startér.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 12:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Schválně to taky zkusím. Zkoušel jsem i nalít benzín přímo do vzduchového sání, abych vyloučil vadnou stříkačku, ale taky to nechytlo. Jak se projeví u Forda vadný Hallův s snímač otáček na klice? To by to přeci neházelo jiskru vůbec.

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2007 13:16 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak imobilizér vylučuji, po obalení klíčku alobalem se ani startér neroztočí.
Kdo poradí?

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2007 16:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Nikdo nemá žádný další nápad? Jsem tady dobře na Fordfans foru? :o

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2007 16:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2007 08:28
Příspěvky: 71
Bydliště: Plzeň
čidlo polohy kliky?

_________________
Escort '12/95,combi, 1.6 16V Zetec, Ghia, STATE BLUE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 říj 2007 17:07 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Teď tu na to taky koukám, že by to byla jedna možnost. Když se nad tím zamyslím, tak by ale vadné čidlo mělo mít za následek, že to jiskru vůbec nehodí ne? Nebo je možné, že by to házelo jiskru mimo interval? Zítra to zkusím vyndat. Nevyteče olej?

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 říj 2007 23:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 21 led 2007 20:26
Příspěvky: 8
Bydliště: Prostějov
ve sloupku u řidiče úplně dole až skoro na zemi je krytka zkus ji vytáhnout a pod ní je červený knoflík. pokud je vyskočený tak nenastartuješ. je to nějaký nárazový spínač. tohle jsem taky řešil. vyskočil jen tím že jsem do toho kopnul nohou.. zkus to je to taky možná varianta

_________________
Ford Escort,1998,1,8 16v zetec,combi 85kw/115k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 13:45 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky za snahu, ale palivo mi do motoru jde. Tohle byla taky první věc, kterou jsem zkoušel :D .
Včera jsem zkoušel přehodit snímač polohy kliky a je to pořád stejné, nejde nastartovat.

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 16:35 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Když jsi zkoušel jestli jde do motoru benzín tak jsi vyndal vstřiky , nebo jsi pouze kontroloval přívod ke vstřikům ?

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 18:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 říj 2006 20:12
Příspěvky: 268
Bydliště: Pardubice
Hele, a nestačilo by ti založit příště jenom jedno téma?

_________________
Ford Focus Combi II 2007, 1.6
Historie: baron Escort Combi von Leipzig 1998, Zetec 1.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 říj 2007 22:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Sory, ale jsem už z toho na švestku!

Vstřiky jsem demontovat nezkoušel, ale dneska jsem narval do sání injekci 20 ml benzinu a stejně ani škyt. Když jsem tohle zkoušel u jiných aut, vždycky to na chvilku chytlo.
Zkusím ještě to horní čidlo polohy vačk. hřídele, už jsem na něj koukal, ale myslel jsem, že to je olej. čidlo.
Ještě k rozvodům, když postavím rozvodové kolo klikové hřídele, proti značce na bloku motoru, tak jsem zjistil, že vačky jdou zaaretovat ve dvou polohách, v té první se mi tam vejde pravítko o síle 2mm a v té druhé, která je o 180 stupňů posunutá se mi tam vejde aretační přípravek tlustý zhruba 1,5 cm. Tuto druhou polohu jsem zvolil jako správnou. V této poloze jsou na straně proti rozvod. kolum na konci vaček takové půlměsíce a ty mám teď nahoře. Postupoval jsem podle knihy JAK NA TO, jenže bohužel, tento detail tam nebyl rozepsán.
Ten kdo už to někdy dělal určitě bude vědět o čem mluvím. Mám to správně?

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 00:44 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Obrázek

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 10:40 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky, je to sice malé, ale po zvětšení, jestli koukám dobře, tak ty půlměsíce mají být nahoru, takže to mám správně. Dneska se v tom zase budu vrtat.

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 11:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Asi to bude špatně zapalovat...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 11:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
no jiskru to prý háže, tak nevím, snad leda jak píše futy - kabely a svíčky... ale zas že by to tak špatně zapalovalo, že by to ani neškytlo? je to volaké čudné... snad leda by ses seknul a nalil tam naftu..... a nebo tvoje drahá polovička.... když máš ty naftáky...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 11:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
jako laik bych řekl ( po přžečtení tohoto tématu ), že to háže jiskru mimo interval, ale nevím jestli je to technicky možné ...

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 11:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
to mě právě taky napadlo, proto jsem se ho zeptal, jestli nemá prohozené kabely na cívce...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 14:57 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 24 říj 2007 19:23
Příspěvky: 23
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem prubnul tu diagnostiku:
motor: 116,552 (že je studený motor je vcelku jasné, když neběží, ale co to je Obvod přidaného vzduchu?)
paměť závad: 157,172(Snímač MAF - nízká hodnota,Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
Kromě snímače MAF což nevím co je tyto závady nejsou překážkou pro to aby to nenastartovalo.
Jdu teď točit klikou a zkusit, kdy to hodí jiskru.
A k autu, přivezl jsem to z němec, mělo to prasklé těsnění pod hlavou. Hlavu jsem musel nechat sfrézovat. Před opravou jsem to roztáhl na laně, chytlo to, ale mělo to nízký výkon.

_________________
"Kdo říka, že nafta patří do taktora, tak nikdy nejel v TDi ! "

VW Golf Variant TDi 81kW=BAZÉN, VW GOLF Cabrio I. 82´, Ford Escort Combi 1,6 Zetec 96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 říj 2007 15:14 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
obvod pridavneho vzduchu je jen ekologie, to muzes ignorovat
MAF bud v haji kabely nebo v haji MAF - zkus odpojit
lambda nemusi byt spatna, jen indikuje chudou smes

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz