fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 26 pro 2024 06:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: "Duseni" motoru
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 21:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Ahojda, jsem dvoumesicnim majitelem Escorta MKV '91, 1.4 52kW benzin.

Po koupi jsem hned nechal udelat vymenu rozvodu, filtru a oleje. Krome drobnosti me nejvic trapi "duseni" motoru a s tim spojena vyssi spotreba (10l a vic).

Zavada se projevuje tak, ze na neutral pri rychlem seslapnuti plynoveho pedalu se snizi otacky (nekdy i motor chcipne) a teprve potom se zvysi (pri pomalem seslapnuti jde motor do otacek jak ma). To same dela, jakmile preradim treba z 2 na 3 - tj. seslapnu spojku, zaradim rychlost, pustim spojku a pridam plyn. Motor se pridusi a teprve potom se plynule roztahne. Je vcelku jedno, jestli je motor zahraty, nebo studeny, snad jen v zahratem stavu neni "ztrata sily" (cuknuti) tak razantni.

Nevim, jestli muze mit s tim neco spolecneho docela dlouhe vypnuti palivoveho cerpadla za cca. 7 vterin po vytazeni klicku.

Cim by to mohlo byt zpusobeno?
Diky za kazdou radu!

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 pro 2006 21:03
Příspěvky: 758
Bydliště: Praha
delalo mi to to same.pouze za studena.
menil jsem najednou MAF a lambdu.
ale prave proto ti nejsem schopen rict,ktera z tech veci...
ale logicky,lambda za studena pry neni v cinnosti.

_________________
Ford Escort kombi,r.v. 10/97,1.6 zetec 16v.
Seriovka jak se patri,ale umi prekvapit i silnejsi vozy:-).Zadni dil vyfuku Ulter Sport,8cm.zni to trosku jinak:-).sportovni filtr Green(no nic to nedela no:-)).pneu 15" 195/50(najednou uplne jiny auto!)Samy nesmysly,ale jako placebo efekt vynikajici.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Co jsem mluvil s jednim servisakem, tak mi take potvrdil, ze to lambdou nejspis nebude, protoze je, jak rikas, za studena mimo provoz. Co stoji vymena MAF?

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
nejdřív bych otevřel kapotu, jestli tam něco takovýho vůbec je...1,4CFI a ZETEC jsou kapánek jiný motory.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Aj, rozumim tomu jak koza petrzeli, ale Zetec tam urcite nebude :-D
Cim by tio tedy jeste mohlo byt?

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Do Esca se 1.4 Zmetcy nedávaly...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
třeba tlak paliva nebo vada elektriky k vstřikovacímu ventilu.....oxidace konektoru atd.... ale změřil bych ten provozní tlak a taky množství benzínu jaký to čerpadlo dává....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Tlak paliva (jestli se nepřechlastává) by mohl napovědět. Taky bych prošel konektory, jestli konektorují, jak mají, taky změřit teplotní čidla a čidlo na škrtící klapce.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Diky za rady, nejspis se podle spotreby a cernych sazi na vyfuku asi prechlastavat (spatne spalovat) bude...

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Jeste me napadla takova "malickost". Krome jineho jeste resim, proc mi nesviti svetlo v kufru. Zarovicka je nova, na svorkovnici 12V namerim, ale jakmile tam vrazim zarovicku, tak nesviti. Zjistil jsem, ze jakmile ji tam dam, automaticky spadne svorkove napeti na nulu. Z toho bych usoudil, ze je nekde asi chycena kostra. Je nejake "oblibene" misto, kde by se tohle mohlo stat, nebo musim rozlepit a projit cele vedeni od svorkovnice dopredu?

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 22:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
co takhle ověřit stav spínače osvětlení kufru.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 23:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Spinac se zda byt mechanicky funkcni a pri stisku onech 12V ze svorkovnice zmizi...

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 lis 2007 23:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
a to měříš zřejmě nějakým digitálákem nejlíp za 99,- z hypermarketu, co?....jestli jo tak tudy cesta nevede....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 03:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Je to digitalni multimetr z GMka kombinovany s nejakym jednoduchym osciloskopem za 2399,- , ale to si myslim nehraje roli :-)
Zkusim jeste "proklepnout" ten spinac, je dost mozne, ze v rozepnutem stavu tam je nejaky prechodak a hlavne je to myslim snad i jedina mechanicky namahana cast po ceste k tomu svetlu.
Jinak diky vsem za rady, s tim motorem to radsi zkusim dat do nejakeho servisu, snad tam na neco prijdou...

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 07:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
problémem je statický měření napětí digitálákem, který naměří napětí i na obvodu s vysokým přechodovým odporem, což je člověku co si koupí takovej "kalibr" snad jasný....a obvod s trvalým + a spínačem spínanou kostrou nebude taková detektivka....opět se ukazuje že ti naši tatíci měli tohle zmáklý lépe...žárovková zkoušečka je na tyhle okruhy stokrát lepší než jakejkoliv digitálák.... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 09:39 
Offline
Forďák

Registrován: 12 srp 2006 10:11
Příspěvky: 216
Bydliště: Olomouc
IntEx: Maf tam nemáš jen Map.

_________________
ex: Ford escort CLX, 1,4i, r.v.1991,52 kw,benzín.
Fiat Brava ELX 1,6 76kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 lis 2007 12:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 čer 2007 16:29
Příspěvky: 136
Bydliště: Praha City
Jenom na okraj mě se todle také dělo, problém vyřešila nová benzínová pumpa. Když se na to šláplo tak to jelo tak nějak ale ve 4 - 4500 ot se začalo dusit. Když se ubral plyn šlo to do max 6500-7000. Po výměně to jde normálně odspoda.Stačí změřit tlak benzínovýho čerpadla před vstupem do sání. Ale samozřejmě to může být uplně v něčem jiným :lol:

_________________
1977 Granada MK1 Coupe
1988 Escort XR3i Cabro
1991 Scorpio 2.9i 24v Cosworth / Recaro, Koni, 18" Azev, Superchip, Mohawk body kit /
1992 Escort RS 2000
2006 Focus 2,0 i SPORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2007 02:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Tak problem se svetlem v kufru vyresen. Chyba byla opravdu ve spinacim kontaktu, ktery pri rozepnuti nevyjizdel na konec sve drahy. Par kapek WDcka + ocisteni kontaktnich privodu vse vyresilo :-)

Ted uz "jenom" ten motor.... :?

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz