fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 kvě 2024 10:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Výměna motoru
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 09:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Páč už nemám v úmyslu pořád poslouchat ty zdvihátka, po prázkách se chci pustit do nováho srdíčka. Předpokládám, že jde místo 1,4i dát motor z XR3i :twisted: ze stejnýho typu (MKIV) nebo jen 1,6?

Stejně už si myslím, že motor začíná umírat, takže výměna by byla na místě.Než cpat 10 litrů do oprav, dám ty samý prachy za druhej motor.pokud se podaří sehnat.

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 18:13 
možná bych raději zainvestoval do stávájícího motoru, který znáš
a navíc bude OK , než koupit zajíce v pytli a dopadnout stejně.
(ne-li hůř) Jinak XR3i je asi lepší volba. Samotná operace bude
celkem dost náročná ne ? Samozřejmě volba je na tobě :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 18:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
taky sem o tom přemyšlel,mam už ten motor sehnany(105ps XR3)ale mam ještě strší model než vy,a nemam el. palivove čerpadlo-ac pumpa :D ,tak mě čeká komplet výměna od nadrže až po kompletní kabelaž,ted sem tam daval akorát tu novější palubku z modelu 86-90,aj s budíkama,a dokonce to aj funguje :shock:

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 19:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Rumcajs píše:
možná bych raději zainvestoval do stávájícího motoru, který znáš
a navíc bude OK , než koupit zajíce v pytli a dopadnout stejně.
(ne-li hůř) Jinak XR3i je asi lepší volba. Samotná operace bude
celkem dost náročná ne ? Samozřejmě volba je na tobě :wink:


ono, když sem to auto v loni kupoval, taky to bylo jak kupovat zajíce v pytli :-D .

Ne, ten motor je skoro po smrti. Začíná brat olej, volnoběžný otáčky taky rachot. Prostě to chce new motor pokud možno po GO aj s veškerou elektrikou :) Už začínám šetřit

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 19:12 
jasan , že záleží v jakém stavu je motor teď. Pokud je skoro total tak nový
bude jistě vysvobozením. Šťastnou ruku při výběru :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 19:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
Tony píše:
taky sem o tom přemyšlel,mam už ten motor sehnany(105ps XR3)ale mam ještě strší model než vy,a nemam el. palivove čerpadlo-ac pumpa :D ,tak mě čeká komplet výměna od nadrže až po kompletní kabelaž,ted sem tam daval akorát tu novější palubku z modelu 86-90,aj s budíkama,a dokonce to aj funguje :shock:


kolik si za něj dal a v jakým je stavu - motoricky? Kdyby ti to tam náhodou nepasovalo a chtěl ho střelit, dej vědět. :shock:

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 19:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Kolegovi z prace ted hrablo a misto 1.4 CVH bude do kastle z roku 1988 rvat 1.8 Zetec 105 PS :!: :shock: :?

Aspon ze vymeni komplet podvozek, ale co stejne mu moc sanci na success nedavam :D

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 00:22 
Nemci do nich rvou i 2,0 z RS 2000 DOHC...vi www.XR3.de
A taky to jde... :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 02:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
Ričrd píše:
Nemci do nich rvou i 2,0 z RS 2000 DOHC...vi www.XR3.de
A taky to jde... :lol:


Jasne, ale aspon maj vsechnu kabelaz a nemaj auto postaveny na plyn, vis ? :lol:

Nic, to bys musel videt a pochopil bys.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 11:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to all: ja nevim proc chcete cpat misto stavajiciho motoru 1.3 resp. 1.4 hned XR3i proboha, ja resit vas problem pujdu po nejaky 1.6ce s 75-90k a bude klid, myslim, ze dobrej motor XR3i se shani sakra blbe...zato 1.6 treba ze sierry apod.....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 čer 2005 14:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 lis 2004 16:37
Příspěvky: 83
Bydliště: Holešov
carPWR píše:
to all: ja nevim proc chcete cpat misto stavajiciho motoru 1.3 resp. 1.4 hned XR3i proboha, ja resit vas problem pujdu po nejaky 1.6ce s 75-90k a bude klid, myslim, ze dobrej motor XR3i se shani sakra blbe...zato 1.6 treba ze sierry apod.....


Já psal, že buď obyč 1,6 nebo XR3i. Mi neříkej, že do MKIV se dá narvat 1,6 za Sirrky!Se musí aj převařovat držáky ne?U souseda na dvoře totiž jedna stojí. :lol:

_________________
Ford Escort MKIV 1,4i, 54kw, 3D, nárazník Focus RS + Escort a prahy=>zrušeno, mračidla, 14"ALU Rondell, výfuk Yed Racing 100mm, interiér v červeném mikrolplyši, volant ve dřevě. Hifi: Vpředu kompa Sinus Live 16i, ovály MacAudio, woofer časem Carpower hnaný přes zes Kenwood. Rejdiou JVC - 800R, 4x45 W


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz