Jako nováček zdravím fórum
Asi půl roku mě trápí tohle: zacukání 2x - 3x když v nízých otáčkách
(1500 - 2500) náhle sešlápnu plyn. Je to nejlíp poznat, když je motor bez zátěže
(brzdím motorem) nebo jede na minimální plyn a potřebuju rychleji přidat (stačí
do poloviny pedálu). Je to závislé na teplotě, po startu se neprojevuje -> v zimě
se projení až po delší plynulé jízdě. Při vyšších otáčkách (nad cca 2700) se neprojevuje.
Pročetl jsem fórum a vrhnul se na MAF, vyčistil jsem ho (včetně vymazání ECU (EEC -IV)
a procedury zpětného uvedení do života), ale nic. Pak jsem kontroloval sání a našel jsem
netěsnost která vznikla vyhřátím plastového mezičlenu mezi hadicí od MAF-u a parožím s
nápisem EFI. Plastový nátrubek jsem nahřál a vyrovnal, vložil jsem do něj zpátky uvolněný
mosazný kroužek, nasadil hadici do MAF-u a utěsnil. A zase nic
Tak jsem si sestrojil blikátko a udělal diagnostiku KOEO: odečetl jsem 552 552 1 111 111
A tady jsem zkončil protože na chybový kód 552 jsem ve fóru nenašel jednoznačnou
odpověď (Jak tak kauza 552 nakonec dopadla ?)
Prosím pomozte ... nechci se smířit s tím, že se naučím v nízkých otáčkách
pomaličku přidávat plyn
Díky