fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 kvě 2024 19:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 09:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Bendy&Macíček píše:
...jedině, že by Ti to zpěnění dělala palivová soustava... zkus tam nalít něco na vyčištění :-)

Dvakrát jsem již použil prostředek na vyčištění vstřikování http://www.1wynns.cz/index.php?iMenu=1& ... ail&iId=34 (s odstupem nějak pod 10000 km) a mezitím Cinol Aquafobin.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 12:56 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
četl jsi co to umí... pak se nediv ..... píšou tam ..."zajišťuje škubání při rozjíždění"...... :-)

Tak to jsem použil taky a ještě ale něco co má odstranit vodu z palivové soustavy?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 14:06 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ano, taky jsem už na to kdysi koukal.
Asi je to v policejním slangu - pachatele jsme zajistili a předvedli... :wink:

Proti vodě je právě ten Aquafobin.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 14:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Přiznám se, prošel jsem tu nabídku na těch stránkách a to co jsem kupoval já jsem tam nenašel,ale je to od stejné firmy a kupuji to na Shell-ce. No každopádně mě nenapadá nic dalšího čím bych Ti pomohl :-(

Jen když odvodím, v čem by bylo špatné čerpadlo, když tomu vadí plná, sání jde odedna. Jedině, že by se benzín dostal k čerpadlu a tomu to nějak vadilo, ale že by to jen cukalo? Bohužel dochází mi argumenty :-(

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2006 14:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Mně šlo spíš jen o to sdělit, že se ta situace podstatně zlepšila oproti tomu, jak se to chovalo dříve. Nyní to ani neškube.
Jen mám stále pocit, že "odleželé" auto jede poněkud lépe než jindy, projevuje se to třeba na naprosté hladkosti přeřazování.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2006 17:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
jenom uvažuju. nemáte náhodou nějaký tlakový přepouštěč na palivovém systému? já to měl kdysi na corse(byl to ovšem okruhák se vstřikováním Irmscher) a taky jsem měl sem tam problém s motorem. Pak jsem ho vyměnil a byl klid. Může se stát, že pustí méně tlaku do vtřiků a větším tlakem se vrací palivo do nádrže, kde se tím pádem může vytvářet ten přetlak.Jestli to fordy nemají, tak se omlouvám. Mám klechťáka :oops:

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 15:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslíš regulátor tlaku paliva? Ten tak je, jen nevím fyzicky kde.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 19:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 úno 2005 21:26
Příspěvky: 66
Bydliště: Ostrava
jo,myslím. No měl by být někde u vstřiků, takový válec a podle mě by do něj měly vést tři hadice. Vstup paliva, výstup ke vstřikům a výstup zpět do nádrže. Ale jak říkám, je to jen teorie, tak mě nebijte :lol:

_________________
escort combi 1,8TD 66kW r.v.95 doděláno el. stahování oken + el. otevírání kufru,osvětlení nohou
Mondeo kombi 1.8TD 66kW r.v.99 zatím dodělán dálkáč s alarmem,folie v oknech(není dovnitř vidět)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A proč tak daleko? Nemůže být hned někde za čerpadlem? Podle Pascalova zákona je tlak v kapalině všude stejný...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2543
Bydliště: Opava
Wizzy píše:
Podle Pascalova zákona je tlak v kapalině všude stejný...


Ale ten platí jen za ustáleného stavu. Když kapalina proudí tak platí Bernoliho rovnice. Každá změna průměru potrubí a nějaký ohyb má za následek tlakovou ztrátu.

Jinak o regulátoru také nevím, jedině že by byl přímo ve vstřikovací liště. Jedna trubka v listě je s přívodem a druhá s odvodem paliva.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To je pravda, otázka je, jak rychle benzín tou trubkou proudí, při malých rychlostech by se vystačilo s Pascalem. Ovšem pokud motor točí kolem 6000, tak benzín tou trubkou asi docela fičí, takže je potřeba vzít Bernoulliovku a pak by to umístění regulátoru co nejblíž vstřiku mělo smysl.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Jasně že regulátor tlaku paliva je přímo u vstřiků - u čtyřbodů je přímo na railu(vstřikovací liště). Jedna hadice přívod paliva z nádrže, druhá výstup ke vstřikům(přímo do railu) a zpátečka do nádrže. Pak z něj ještě vede jedna hadice do sání, která navíc mírně upravuje tlak paliva podle podtlaku v sání. Protože když je podtlak v sání velký(=škrtící klapka uzavřena), tak by vstřikama prošlo víc paliva než když je škrtící klapka uzavřena(malý podtlak).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 20:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Myslím, že ten tlak je snad v pořádku, naměřil jsem myslím 180 kPa, měřák mi ukazuje míň, tak jsem snad někde na těch 190 - 200 kPa, otázka je, zda to nějak nekolísá.

Teď musím vyřešit to, že jsem bohužel vzal nějaký mizerný benzín (měl jsem už dost málo v nádrži a bál jsem se že se dostanu do problémů, v mrazu by to nebylo příjemné), tak jsem vzal na neověřené byť větší pumpě; jede to mizerně a benzín zvláštně smrdí, první dojem je pach ředidla. Zítra do toho musím dočerpat trochu něčeho opravdu kvalitního, ať se to aspoň trochu spraví.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 led 2006 21:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Pro Zetec 1,6 a 1,8 píšou tlak 210kPa, +/-20kPa. Jde o to, aby tahle hodnota zůstávala konstantní při volnoběhu i při vyšších otáčkách a zatížení motoru. Dá se tak odhalit třeba slabý čerpadlo, ucpanej filtr apod. A po vypnutí zapalování má tlak klesat jen hodně pomalu, jinak je někde netěsnost(buď uniká ven, nebo v rámci palivovýho systému - třeba skrz regulátor tlaku nebo zpětný ventil čerpadla. Nebo prosakujou vstřiky).

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 led 2006 09:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Existuje na to měření tlaku paliva nějaký šroubovací měřák, aby to šlo měřit delší dobu při různých otáčkách, teplotě motoru apod.?
Myslím nějaké "neprofi" provedení za pár stovek, ne někde za tři tisíce.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: mě to taky zlobí
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 18:11 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 23 lis 2005 08:13
Příspěvky: 5
Bydliště: Velká Jesenice
Mě to taky blbne, já mám myslím evidentně problém s přívodem vzduchu do nádrže. Když natankuju plnou, tak to začne cukat dost brzo a dost často. Stačí ale otevřít nádrž, oda si hodně nacucne a zas to chvíli vydrží. S ubývajícím benzínem a přibývajícím vzduchem v nádrži jsou problémy menší a méně časté, ale stejně to občas zavzdušnit musím. Přičítám to tomu, že z mála vzduchu se dá vyrobit jen malej podtlak, kdežto když je toho tam hodně, tak to chvíly trvá, než se vyrobí podtlak tak silnej, že brání odchodu paliva z nádrže.
Rozhodl jsem se to řešit. Většinou mi "znalci" navrhovali dírku do nádrže, ale to přeci není řešení.
Našel jsem jakousi krabičku u hrdla nádrže, ale co s ní?
Pak jsem taky po trubkách došel až za pravý přední světlo do další krabičky kam vede i elektrika - putoval jsem správně? Co s tím?
Je tady někde jinde rada k zavzdušňování nádrže?

díky Jeník


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 20:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, tada http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... +benz%EDnu
Najdeš tam asi vše, čím by to mohlo být, jen přijít na to, čím je to opravdu. :)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 00:52 
mrazik píše:
Hladový oko nemám, takže nemohu pžesně říct, kdy by se rozsvítilo. Většinou tankuju kolem těch 500-550 Km, ale někdy se zapomenu a přeženu to, ale už se mi stalo, že v zatáčkách začalo hučet čerpadlo, motor neškubal, ale asi už povážlivě nízká hladina paliva. Rozhodně bych tohle nedoporučoval.
to mi chceš říct, že slyšíš jak ti hučí v zatáčce čerpadlo jo? :-D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 11:57 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Jo to taky znám, když už je benzínu málo, tak je čerpadlo víc slyšet, hlavně v zatáčkách a ještě když občas přisaje vzduch. Přeci jenom když je benzínu málo, tak čerpadlo není celý ponořený a navíc jeho hluk rezonuje v prázdný nádrži. Podle toho zvuku se dá dobře orientovat, že je nejvyšší čas natankovat, ale lepší je tankovat dřív.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2006 18:58 
aha tak tenhle zvuk neznám. Já totiž tankuju pokaždý tak v půlce nádrže zase do plný. Jinak spotřeba u mě je 7-8 l dost svižný jízdy, ve městě teď v zimě radši nechci vědět :-)


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz