fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 09:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pevne ulozeni motoru
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 13:19 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Ahoj,
rad bych se zeptal, zda-li mate nekdo s touto upravou zkusenosti.
Svezl jsem se v kamaradove felicii, kde to ma delany od byvaleho zavodnika ve stylu Felicie KIT a moc se mi to libilo.
Tak shanim informace. Pro a proti. Jestli i s prevodovkou a tak.
Taky nejake upravy vyfukoveho potrubi, ale to asi jinde ve foru nebo na jinych strankach.

Diky cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 srp 2006 19:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
No mám tvrdý silentbloky, ale pokud to není z nějakého důvodu (mlácení motoru do karoserie při prudkém přeřazení z 1 na 2) nezbytný tak bych to nedělal..........
1) Kompletně jsem musel podložit veškeré spoje v interiéru izolací, a stejně to chrastí...........
2) jsou slyšet všechny neduhy jdoucí od motoru a převodovky, jako např. řvoucí kola, volné planety v difu.......
3) Strašně duní v určitých otáčkách karoserie
4) kromě toho, že se nemlátí motor o karoserii to nic nepřináší
5) všechno mezi klikovou hřídelí a pneumatikami strašně trpí

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 07:24 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
mno presne proto, ze se prenasi vsechno dovnitr bych to chtel. necekal sem ze se bude prenaset neco jineho nez otresy motoru. Ted nemam zadne problemy co se tyce hluku. Nevim jak fungujou tvrdy silenty, ale bez nich se mi to strasne libilo. Proste vsechno z prvni ruky. S tim ze vsechno od klikovky ke kolum trpi to nevim. To ze se bude nekde klepat nejaky plast a tak, to je pochopitelne, nemam v aute ani radio, poterbuju neco poslouchat. Ta uprava se mi fakt libila, takze jestli mate nekdo zkusenost, nekde jsou mista kde to bude chtit necim nahradit a nerad bych si tam cpal nejaka kila navic, takze kdyz budete o necem vedet, prosim o rady a namety. diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 10:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr cele auto bude trpět vibracema a podle mého na normální jízdu to nebude. Ono se to na našich krásných silnicích nebude klepat, ale spíš mlátit.
Karoserie Escorta nevyniká nějakou tuhostí a pokud ji ještě rozvibruješ, nepřinese to nic dobrého. Pokud ti jde o odezvu řízení, pak mi věř, že Escort s hydraulickým posilovačem na tom je dobře a zlepšit to můžeš snížením podvozku a rozpěrnou tyčí. Nevidím v tom nějaký užitek.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 11:15 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
nechci te urazit, ale v te feline jsme jeli asi 150 po kostkach, a vubec nic nemlatilo ani nic jineho, krasne drzela a byla naprosto v klidu a ten pozitek z jizdy a vibraci byl v tech tvrdejch sport. sedackach uzasnej. Kdyz sem ho pak svezl, ze mu ukazu jak jede ford, strasne jsem se stydel. jeli sme tu samou cestu asi 140 a ja sem jen krecovite drzel volant, myslel jsem ze oba vystoupime svou dirou ve strese jak se to houpalo. No hruza nejvetsi.
Chtel bych to nejak sportovne upravit, vim ze original je original, ale v mem pripade treba podvozek mi v originalu prijde spise nebezpecny. Nechci rikat jakej sem borec a jak jezdim rychle, ale rad se svezu trosku svizneji po sve oblibene ceste ci po te, kterou znam a kde me rozcili frajer s NewOctaviaRS, kterej brzdi do zatacek na 120 a kdyz ho chci predjet, naschval najizdi na prostredek. Radeji zastavuji a pockam az zmizi z horizontu a zacnu od zacatku. K tomu ale potrebuju dobre nacini. A trosku vetsi pozitek, nez motor rvouci v gumovem oblezeni. Asi jste to jeste nikdo z nadsencu nedelal. To je v poho. Budu prvni.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 13:22 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
storr pokud jsi ho svezl na seriových pružinách, na starších tlumičích a 13" kolech, pak se nedivím. V této kombinaci je každé auto plavné jak parník na amazonce. Řešeil jsem naprosto stejný problém a vyřešil :
16" kola s pneu 195/45 - auto se naklání tak akorát a zatáčky lze projíždět rychle a s jistotou
Snížení pružinama 40/40 omezilo ještě více náklony a je lepší odezva řízení.
Doplnil jsem to ještě anatomem Recaro a konečně jsem s tím spokojený. Auto je tvrdé, znám pár lidí, kteří by to nevydrželi, ale je cítit jistota.
Na uložení motoru bych se vůbec nezaměřoval, to, že je motor v gumovém obložení je naopak výhoda (jako první s tím přišel Chrysler), protože rozvibrované auto v zatáčce jistotu nedodá. A také motor bude trpět, jak už to psal Lukáš nahoře.
Pokud chceš ještě tvrdší povozek, je lepší vyměnit standartní uložení za silentbloky z polyuretanu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 13:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
No, urcite ta slepička nesedela na silnici lepe jen kvuli tomu, ze mela priheftly motor ke kastli napevno(bez silentbloků), ale určo jiný podvozek měla taky. Pokud si myslíš, že tím zásahem - motor na kastlu - pomůžeš lepším jízdním mlastnostem, tak hodně štěstí. Další hledisko je, jak dlouho budeš jezdit - motor bude přenášet na shnilou kastli esca vše od silnice a klidně se ti může hezky za jízdy jednou rozklížit :-D Pokud chceš náčinní na RSovou slepičku, tak 1,6 16V to opravdu není! Raději si pořid minimálně 1,8 16V 130PS. - lépě RS 2000. Takze k tvé zamýšlené "bezvadné" úpravě. Doporučuji odstrojit auto, nechat řádně vyvařit, vyztužit ovejs místa a pak můžes motor na kastlu hodit, ale doporučuju k tomu(páč bez toho to fungovat nebude) lepší podvozek-tlumiče, silentbloky, stabilizátory(zaměřen a naladěn na tvé podmínky ježdění - nemůžeš dát okruháč na rozbité asfaltky nebo kostky, kde lítá slepička 150kou) a dále bych doporučil rozpěru mezi tlumiče. A v tvém případě vevařit dovnitř klec - až to pošleš přes boudu................Ber tyto rady jako základ - né žádný výsměch.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 13:58 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Dekuji Dekuji
Co se tyce te 'slepicky' je delana po vzoru felicie KIT, takze podvozek brzdy a vsechno co se stability a te nasi jistoty tyce je udelane jako zavodni.
K memu problemu hovori to, ze auto jsem si nechal dovezt z nemecka.
Je to 97 rok vyroby, 3dv hatch, garazovany, 100tis najeto. Mel ho nejaky postarsi strejda.
Az na tu koncovku vyfuku je to origo super stav.
Kola jsem ted daval ze Saaba, byli levny a nechtel sem davat podlozky, tyhle kola maj ET20 a vzadu uz sem musel upravovat blatniky, aby se to tam veslo. Pneu uplne nove 195/50 jo a kola jsou 15.
Koupil jsem to obute na 205/60, ale dokazete si asi predstavit jak je to velka guma a kdyz to kolo je vic venku skrta o blatnik a neschova se do podbehu.
195/50 jsou uz ok, ale mam strach koupit snizenej podvozek 35/35, delaji se i 35/00, udelal bych vam fotky, uz ted je to nejak vic nizko a predstava 16 a vetsich kol se mi zda jako naprosto nerealna.
Ale mozna uz jsou tyhle tlumice pryc, proto je to tak nizko a po zakoupeni 35/35 se dostanu na krasnou stribrnou cestu.
Co se tyce rozpery tlumicu, ta bude nejak pristi tyden, nechavam delat rozvody a vymenit vodni pumpu, silenty z polyuretanu uz jsem prohlizel.

Reseni sedacky bude horsi, pokud budu chtit zustat u zadnich sedadel. Preci jenom by to uz chtelo sklapeci a tyhle sporty jsou v lepsim provedeni porad jeste drahe. Mam preci jen 3 dvere. Musim na ne nejak oklikou.
Kdyz tam budou sedacky, nechytnu nikde vicebodove pasy a mit sedacku bez pasu? To mi pribehne jako mit rybu bez vody.
Ty origo nejsou spatne, ale bocni vedeni je bocni vedeni, pravda. Jistota je kulomet.
Stabilizator bych rad vetsi, ale asi to nebude nutne. Davali jsme 35mm na kuratko od slepicky (facko) a v kombinaci s HPsporting to bylo jak na autodromu.
A posledni vec sportovni ram. Pekne , ale nemyslim ze bych ho potreboval. Zase takovy zavodnik snad jeste nejsem :) no i kdyz.
Ne ne, jeste by me hecoval a pak bych na te strese dozajista skoncil.

A hlavne chci auto na kazdodenni pouzivani, s obcasnym vyuzitim na trosku ostrejsi svezeni a ne 800 konovy Rallycrossovy special, i kdyz toho se snad v budoucnu taky dockam.

Vim ze uz jsem otravoval dlouho, ale mohl bych mit jeste dotaz, jak je to s cenami motoru? Ta 1.8 16V a ten RS?
Mate to nekdo prestavene? Jak s papirama, jak s technickou vime, takze?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:05 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
mrazik píše:
storr pokud jsi ho svezl na seriových pružinách, na starších tlumičích a 13" kolech, pak se nedivím. V této kombinaci je každé auto plavné jak parník na amazonce. Řešeil jsem naprosto stejný problém a vyřešil :
16" kola s pneu 195/45 - auto se naklání tak akorát a zatáčky lze projíždět rychle a s jistotou
Snížení pružinama 40/40 omezilo ještě více náklony a je lepší odezva řízení.
Doplnil jsem to ještě anatomem Recaro a konečně jsem s tím spokojený. Auto je tvrdé, znám pár lidí, kteří by to nevydrželi, ale je cítit jistota.
Na uložení motoru bych se vůbec nezaměřoval, to, že je motor v gumovém obložení je naopak výhoda (jako první s tím přišel Chrysler), protože rozvibrované auto v zatáčce jistotu nedodá. A také motor bude trpět, jak už to psal Lukáš nahoře.
Pokud chceš ještě tvrdší povozek, je lepší vyměnit standartní uložení za silentbloky z polyuretanu.

Sportovni pevne ulozeni pouzivaji snad vsechny sportovni rally vozy. Myslim ze kdyby to rozvibrovani auta v zatacce bylo tak brutalni, asi by se neschylovali k temto upravam a ponechali by stavajici 'ala-chrysler' gumicky :)
Mam to rad, ten pocit ze je vsechno pevne a 'sportovni' a chtel bych to domu, shanim nekoho, kdo si to delal, neshanim pro a proti, ale dekuji za vase reakce.
Pracuji ve vyvoji VW, chapu, ze ty silenty tam nejsou jen tak pro paradu.
diky
cauweSs

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Ty makáš v ČESANĚ?.......

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:38 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Delam ve VW, ne u slepic. Oficialni sidlo je ve wolfburgu, ale pobocka je taky tady v Boleslavi.
Zatim sedim jen na elektroinstalaci, ale casem, moc by jira chtel :) na auticka a ne na dratky.

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
no ehm na to ze jezdim rally a vlasntim 2 rallyove specialy jsm enevedle zda to tu ctu spravne a nebo je to vtip.. ale beru toto pouze jako vtip. srovnavat kitovou felicii se seriovou.. tam krome nazvu felicie neni skoro nic z felicie

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr ja snizil o 40 na 16" kolech a nikde neskrtam ani blatnikama o kola ani podvozkem. To snížení se projevilo lepším průjezdem v zatáčkách (ještě aby ne, kdžy je niž těžiště) a reakce na řízení také lepší - to je nejvíce cítit v rychlostech nad 120. Musíš si uvědomit, že snížení je závislé na pružinách, tlumiče dělaj tuhost.
Srovnávat sériové auto s rally speciálem, to snad nemyslíš vážně. To je jako srovnávat mravence se slonem. Ty auta maj stejný maximálně tak tvar kastle.
Storr prosím, zůstaň radši u té elektriky, věř mi.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Naposledy upravil mrazik dne 30 srp 2006 14:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:42 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
On si ji nechaval delat u kluka, Vlastik Nemecek, ted ma dilnu v Jiricich, kterej jezdil s kitovou. Rikal ze treba vyfuk a vsechny tyhle veci tam ma podle vzoru KITove felici. Ja nechci nijak machrovat, takhle mi to rikal, beru ze si to taky nejak pribarvil, aby to treba tak vyznelo,
ale to auto na me vazne udelalo dojem.
Jinak jestli jezdis, kwa to je dalka, Brno, ja bych se v necem na rally stavenem strasne rad svezl, ale kdyz clovek nema prachy, dneska to jde asi hodne spatne. Nebo je nejaka skulinka?
Nabizel jsem sve sluzby, byt jen myti auta, uplne zadarmo, jen abych u tech zavodaku mohl byt. Marne

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:48
Příspěvky: 109
Bydliště: Zábřeh n. Moravě
k tem vibracim.. jel jsi nekdy v zavodnim aute rychlostku? jak je tvrde a jak tam vse se klepe? a rozhodne to nema vliv tvrde ulozeni motoru !!
to tvrde ulozenije tma z toho duvodu ze klasicke silentbloky se po par Km ostre jizdy totalne vymlati a jde to kov na kov.. opravdu beru toto tema jen jako hodne hloupy vtip

_________________
2 x Ford Escort RS Cosworth
Gr A 321 PS - 560 Nm grey Injectors, ALS, Water Injectors, Launch Control, Handbreake Rellease.
Open Cup 380 PS -460 Nm Green Injectors with ALU Intercoler RS 500


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:46 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Storr ale já tě chápu. Reklamy masírujou, filmy fást a furijous taky masírujou, že tůnink je IN a dyť to tam upravovali všechno v garáži, no ne ? Pak to mladého neviného kluka tak zblbne a ani o tom neví :D

P.S. doufám, že máš smysl pro legraci

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Naposledy upravil mrazik dne 30 srp 2006 14:46, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:46 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
Uz jsem to psal nahore, ale nejak se to nerefreshlo, delame elektroinstalaci, ted zrovinka na Polo, moc me to bavi a jeste mocmoc rad bych delal s autama jako takovyma, ne jen s modelama v Catii. A o navrhovani nebyla rec, jsem v zacatcich, dodelavam si k tomu V liberci strojarnu 3 rokem a se vsim tady se seznamuji. Ale kdyz to cloveka bavi, jde to o pozani lepe :)

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:49 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Jo, to jo................holt učenej z nebe nespadl.............apropo, nechceš mi předělat motorovou elektriku? Ted zrovna krapet hapruje :smt021

A ještě jednou - nemá cenu tu 1,6 16V jakkoli upravovat - performance - motor, páč jsou to vyhozené peníze, za které si pořídíš auto s lepším motorem.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:52 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
mrazik píše:
Storr ale já tě chápu. Reklamy masírujou, filmy fást a furijous taky masírujou, že tůnink je IN a dyť to tam upravovali všechno v garáži, no ne ? Pak to mladého neviného kluka tak zblbne a ani o tom neví :D

P.S. doufám, že máš smysl pro legraci

jo rychle a zbesile, 1 byla nej, reklamy nevim, moc na tohle tema jsem jich nevidel, tuning, ted jsem akorat prodal rapidka, byl to muj milacek, zkusil jsem si na nem vsechny ty kraviny jako styling, stroboskopy a tak.
No konecna uprava nevypadala spatne. Mel sportovni podvozek, ladenej fackovej motor, zavodni vyfuk burgas dle vzoru MB1000, jen nebyl pricnej.
Nahodou na letisti v milovicich jsem se s panem tosovskym s Lancrem EVO VIII krasne vydovadel, ale proti Mivecu a ACCD jsem nemel sanci :)
No a ted bych rad auto, proste original je original, zadny picovinky a tak. Vim ze toho rapida jsem tim znicil, ale to uz nevratim a myslim ze je dobre, ze jsem si to zkusil. Aspon uz ted ford zustane v poradku a nemusi mit strach z tonovaciho spraye.

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 srp 2006 14:57 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No s tou elektrikou ti covece nevim, v tom se snad vic vyzna bratranek. Honza snydr. Ja delam jen svazky a vyznam a vyuziti nejakeho odporu, tistenych spoju atd. to jde kolem me velkym obloukem. Jo musim si v zavislosti na vysoke skole udrzovat trosku prehled, ale jinak se tehle problematice vubec ale vubec nevenuji.
Spis kdyby to melo jen jednu sedacku, krasna bila kola, Suche zahrate slicky, diferencialy, klec, plnou nadrz a 300 hladovych krku.

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz