Já bych zapalko viděl lacino 2 způsoby. Jen ještě takový upřesnění. předpokládám, že chceš optimální chod motoru ve velkých otáčkách s maximálním ztížením, a vše okolo tě nebude zajímat. Toho využili když dělali Š130 RS i když už existoval rozdělovač s podtlakovou regulací předstihu podle zatížení motoru, tak na tenhle motor použili rozdělovač z Š1000 MB bez podtlaku, který měl ovšem jinak dimenzovanej odstředivej regulátor, který lépe postihoval využití závodního motoru. Jde o to, že pokud nepoužiješ nějaké profi ECU pro řízení předstihu, tak bude motor optimálně využitej akorát v určitých otáčkách, ale to bude s Weberama tak jako tak čili toto je vyřešeno.
1) dát tam rozdělovač z nějakýho karbece, vzhledem k drážce ve výfukový vačče na nastavení časování by to nemusel být problém a podle mě by se komplet zapalko nechalo sesmolit do cca 6000 i s úpravou hlavy.
2)nechat si do EEC nahrát tvrdou mapu pro předstih, která bude ovlivněna jen otáčkami motoru, s tím, že se to bude chovat jako rozdělovač bez podtlaku, a při malym zatížení to bude mít zbytečně malej předstih, ale pak může odpadnout řada elektriky. nehledě na velikost zapalovacího napětí, který podle mě spolehlivě propálí kompresi i přez 12:1
Jo a ještě s tím místem, pokud nechceš modifikovat kastli(i když podle mě stačí vyhodit ten ventilátor) tak to řeší motor z focusu, kterej je u určitejch typů obráceně, a pak jen síťku před píštaly aby ti tam nelítali čmeláci
