tomin píše:
Uz jsem to psal vic lidem a nevim jestli tobe - konektor od lambdy mas odstraneny ?
Konektor lambdy jsem neodstarnil, ale provedl na něm úpravu podle MarkaRS. Kolíčky jsem vyhnul stranou a na straně dutinek jsem vytáhl s konektoru krycí plast a dutinky zdeformoval stlačením na elipsy. Totéž jsem provedl se dvěma motorovými konektory umístěnými vedle klapky, kde se spojuje take svazek od TPS, kde mi pořád padala hodnota RATCH a motor si pak myslel, že má pootevřenou klapku a jel jako s tempomatem. Po této úpravě konektorů, asi 3 týdny zpět už TPS funguje skvěle.
mé chyby byly:
124 – Snímač polohy škrtící klapky - napětí vyšší než požadováno
172 – Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
173 – Snímač HEGO (lambda) - (bohatá směs)
174 - Snímač HEGO
336 – EGR SENZOR voltáž obvodu vyšší než očekávaná
Po upravě konektoru:
124 – Snímač polohy škrtící klapky - napětí vyšší než požadováno
172 – Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
336 – EGR SENZOR voltáž obvodu vyšší než očekávaná
Koupil jsem nový snímač TPS u Forda a následně i novou lambdu BOSCH LSH 25 s Aukra.
Lambda měla takový průběh na volnoběh:
A za jízdy:
Je vidět, že už má nízký rozsah (amplitudu) a nízkou frekfenci, na což jsem přišel při diagnostice jiného Fordu s Lambdou v lepším stavu.
Moje nová lambda Bosch LSH 25 už chodí jak má:
Po těchto změnách mi zůstala jediná chyba:
336 – EGR SENZOR voltáž obvodu vyšší než očekávaná
Ale jelikož EGR v autě nemám tak ani nezmizí.
Adaptace před výměnou lambdy byly naprosto čisté. Nyní po najetých 80 km:
_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PSTrend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PSGhia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Escort Jak jsem dával dohromady motor