fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 led 2005 22:21 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Honzo jak píšu v popisu, klíček musíš dát do polohy II, kdy se rosvítí kontrolky dobíjení, olej, atd. Pak už jen sleduješ diodu. NESTARTOVAT :!: Pokud nastartuješ, spustíš dynamický test (tomu se bud uvěnovat již tento týden).

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2005 20:13 
Dobrá práce, díky. Ten popis při běžícím motoru (dynamický test) napíšeš do fóra (?) nebo to bude jako download?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 led 2005 21:24 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Napíšu to sem do fóra.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Diagnostika čidel - kod 116
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 09:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Na mém escortu mi vybliká diagnostika kód 116 - což znamená, že čidlo teploty chlad. směsi je mimo rozsah - budiž - vzal jsem ohmetr a ejhle, venku bylo kolem 0 st. a čidlo vykazovalo kolem 90 kOhm, což je podle Etzolda naprosto v pořádku v rozsahu!. Šel jsem po kabelech až ke konektoru co vede k ŘJ a na PINu 7 jsem změřil a bylo to tam 90kOhm, tak to nechápu - čidlo udává správnou hodnotu, dostane se až do ŘJ a přesto se diagnostice nelíbí.....
Abych se ujistil, že měřím správné čidlo, sundal jsem konektor, provedl diag. a hlásilo mi tuším 117 - že čidlo teploty chlad. směsi je rozpojeno - takže jsem měřil to správné, akorát nevím jak si mám tuto chybu vyložit.....
Když jsem nastartoval a nechal chlad. směs trochu zahřát tak diag. vyblikala pak už jen samé 111.
Btw: máp prolémy v zimě po nastartování cca za 1 min. chce motor chcípat a pokud nesáhnu na plyn tak chcípne. Může to být i volnoběžný ventil, jak popisuje jiná diskuse, ale možná to je i čidlem....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 10:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Dodo je to na 90% čídlo, které při nízkých teplotách ukazuje jinak a jednotka si myslí, že je motor teplý a proto to málem chcípne. Já ho měl také v háji, ale měření ukazovalo, že je v pořádku. Ale na emisích se zjistilo, že ukazuje stále studený motor a jednotka obohacovala směs.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 11:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To je ale zajímavé, že měření ohmetrem vykazuje, že je v pořádku..... tak podle čeho zjistí ŘJ, že je posraný ?

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 14:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Dodo také jsem se divil, že kdykoli jsem přiběhl s ohmetrem a porovnal s knížkou, zdálo se to v pořádku. Asi jednotka očekává určité hodnoty, ale jsou jiné nebo čidlo vykazuje nelinearitu, nulové stavy, atd.
Po výměně čidla jsem změnu zpozoroval na indikátoru lambda sondy, kdy jednotka tolik neobohacovala směs.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 led 2005 14:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To Mrazik: nevis, kde a za kolik se da koupit to cidlo ? Potrebuju bud norm. obchod (ale v Brně) a nebo přes internet...

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Diagnostika OBD2 PWM
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 09:11 
dj.DEKL píše:
Nerozchodil někdo konečně diagnostiku na Escortu 97 a výše ???


Měl jsem scorpio 2.9 89 (mercura - jen americká verze s jiným konektorem) s EECIV a stačil mi analogový voltmetr, abych odblikal chybové kódy, u fordu už takové auto ani neumí opravilt. Loni jsem si koupil Scorpio 2.0 16V 95 (s vadným rozebraným moterem)a to již má jednotku EECV s OBD2 diagnostikou. Složil jsem ho a chtěl jsem se nějak přesvědčit, že je vše OK a že to nemá žádnou chybu. Šel jsem k fordům a vysolil 1500 jen za diagnostiku, měl jsem tam asi 3 chyby. Jedno z nich bylo čidlo teploty vzduchu. Doma jsem ho měřil a vypadalo ok, jen ten konektor byl trochu volný a chyba v něm.Tak jsem ho vyčistil a řešil znovu problém, jestli už je ok. A tak jsem se rozhodl koupit diagnostiku na obd2 pro forda. Hotová výjde tak kolem 3000, ale mě se to zdálo pořád, že je to moc (protože to mám na hraní) a tak jsem si koupil stavebnici v DE

http://www.kds-online.com/Shop6a/catalo ... ts_id/1207

složil jsem ji a funguje. U nás jsem oběvil prodejnu v praze (http://www.bohemiae.com/auto/index-uk.html), ale protože jsem z ostravy, tak jsem si mailoval s panem XY, který byl jen arogantní chu... a s hláškami, že prodávají jen servisum a když jsem po něm chtěl nějakou předváníční slevu pro ford fandu, tak jeho arogance ještě vzrostla. Chtěl platbu předem a že mi to pak pošlou (na dobírku ne). Nakonec jsem to koupil v tom KDS, kde jsem také platil předem. Je to postavené nad čípem ELM320 a je k tomu freeware.

Tady toto forum pravidelně nesleduji, pokud budete chtít někdo více informací, baar@akord-soft.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 09:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Ješte poznámka ke k mému připojení čidla - je pravda, že konektor není úplně 100%, má ulomený zobáček, ale kontakt je měřením v pořádku.

Spíše ještě musím napsat, že moje čidlo je trochu zvláštně připojeno - vedou k němu 2 kabely - bílý a hnědý. Z toho hnědého (snad je to on-prostě kostra) je "pirátská" odbočka (fialový kabel), která je připojena na nejbližším místě kostry vozidla. Z toho mi asi plyne, že hnědý kabel má (měl) nějaké problémy (možná zlomený) tak ho někdo takto ukostřil. Když ale tuto odbočku oddělám, chová se vše naprosto stejně.....

BTW: Nevíte kde se dá konektor sehnat ? Taky u Forda ?

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 15:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Kdyby se to někomu hodilo, tak jsem sepsal tabulku hodnot odporů teplotních čidel(chladící kapaliny a nasávaného vzduchu):

-40°C: 835kOhm/905kOhm, Etzold: 749-1020kOhm
-20°C: 262kOhm/275kOhm, Etzold: 253-289kOhm
0°C: 96,3kOhm//96,2kOhm, Etzold: 89-102kOhm
20°C: 37,6kOhm/37,9kOhm, Etzold: 35-40kOhm
50°C: 11,4kOhm/11,4kOhm, Etzold: 15-18kOhm - nevyhovuje
80°C: 4,1kOhm/4,1kOhm, Etzold: 7,0-8,5kOhm - nevyhovuje
100°C: 2,3kOhm/2,2kOhm, Etzold: 1,9-2,5kOhm
-----
40°C: 16,4kOhm/16,5kOhm
60°C: 7,6kOhm/7,7kOhm

První údaj za teplotou je odpor čidla teploty chladící kapaliny(čidlo je zcela nové a nepoužité), údaj za lomítkem je odpor čidla teploty nasávaného vzduchu. Čidla jsou (apoň u cvh) stejný, jen mají jiný mechanický provedení snímače.

Hodnoty jsem měřil v kalibrované teplotní komoře a kalibrovaným multimetrem, takže na ně je 100% spoleh.
Hodnoty pro 50 a 80°C neodpovídají Etzoldovi, tak jsem naměřil odpory ještě pro 40 a 60°C - ty přesně odpovídají hodnotám z Etzolda pro 50 a 80°C => Etzold má asi chybu v tabulce - místo 50°C by mělo být 40°C a místo 80°C má být 60°C.

P.S.: mimochodem to čidlo chladící kapaliny mám k dispozici, kdyby ho někdo chtěl - kupoval jsem ho ve Fordu pro jednoho maníka, ale on už se mi pak neozval, tak mi čidlo zbylo. Je úplně nový, nepoužitý.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 19:08 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
FordSuch, nevies ci Esco 99 zetec ma PWM alebo ISO? Z tej stranky ktoru si uviedol mi to nie je jasne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 led 2005 21:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Kdybyste, prosím, někdo s Escortem Combi 16V rv.1996 mohl dát nějaký link na fotku, kde hledat a jak vypadá ten konektor diagnostiky, bylo by to skvělé. Já do toho motorového prostoru koukám po odklopení kapoty pořád (stále ještě) jako husa do flašky. A než se rozkoukám, je zas tma. Díky!

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 08:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2004 20:09
Příspěvky: 26
Bydliště: plzeňsko
Možná hledáš marně-já mám stejný auto (r.v. 1997) a taky konektor u motoru není.Musel jsem se napojit přímo na konektoru ŘJ. Už to tu bylo popsáno.

_________________
GIGO Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: PWM a obd2
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 09:22 
Hop377 píše:
FordSuch, nevies ci Esco 99 zetec ma PWM alebo ISO? Z tej stranky ktoru si uviedol mi to nie je jasne.


Tady je odkaz na typy jednotek ve fordech, pokud je jednotka EEC-IV, tak nemá obd2 a jen se jednoduše odbliká, tabulka nemusí být kompletní, ale vypadá to, že escorty do roku 2000 nemají EEC-V. Hledej v tabulce nebo na webu podle typu motoru.

http://www.obd-2.de/tech_com-ford.html


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 09:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
To Nagant + Gigo: Ja mam r.v. 1996 a konektor tam mám (pokud mluvíme o tom trojuhelnikovem se tremi otvory), tak pokud nemáte novější auta, atk tam bude taky. O vikendu vezmu digit. fotak a vyfotim to - pokud na to nezapomenu :)

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: PWM a obd2
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 13:04 
... ale vypadá to, že escorty do roku 2000 nemají EEC-V. Hledej v tabulce nebo na webu podle typu motoru...

Já mám escorta 96/ 1,8i ZETEC E, klima a mám EEC-V. Ford to má velice pestrý :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 13:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No já mám snad motor RKC - takže ZETEC-E a EEC-V? V každé tabulce jsem našel něco jiného... Nevím, nevím.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 13:49 
Já mam 1.6/16V ZETEC E, r.v.1996 a taky mám EECV. Konektor pro diagnostiku v motoru mám. Je červený 3 pinový. Diagnostiku přes něj jsem ještě nezkoušel...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 led 2005 19:31 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Mne to to tiez nie je jasne, mam ZETEC 1,6/16V vyroba 10.1999, OBD konektor tam mam ale neviem ake mam ECC.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz