fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 19:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak výsledek mého snažení: Nejdřív bylo potřeba povolit matky 8 co drží připojení z baterky. Ze 4 se mi podařily uvolnit 3. Na tu 4. vpravo jsem se nedostal. Pak jsem povoloval žhavičky to bylo 12-tkou. První šla celkem bez potíží a šla po chvilce vyšroubovat rukou. Zapojil jsem startovací kabel vyzkoušel jestli funguje tak že jsem odpojil baterku a kontakty jsem s kabely propojil těmi startovacími a elektrika fungovala. Tak jsem připojil první žhavičku a nic. Ani ťuk. Tak jsem ji našrouboval zpět a dal se do druhé. To už bylo horší, jednak tam bylo mnohem méně místa a ta druhá už nešla vyšroubovat rukou takže po kousíčkách jsem ji postupně povoloval až po delší době byla venku. Tak jsem ji zapojil a okamžitě zrudla.. Ty startovací kabely posloužily zároveň jako kleště. Našrouboval jsem ji zpátky to už šlo lépe a větší část šla zašroubovat rukou. No a ta třetí - poslední kde se mi podařilo uvolnit tu osmičku se mi uvolnit ani s WD nepodařilo. Takže zkontroloval jsem dvě a z toho 1 je KO. Pak byl trochu porod dostat tam zpět ty osmičky hlavně na té poslední - třetí pozici protože tam nešlo pořádně strčit ruku. Ale nakonec se to podařilo aniž by mi některá spadla do motoru jako trubička od WD, která skončila někde dole na krytu motoru. Nevím jak teda má žhavička vypadat ale myslím že nijak upálená nebyla. Obě co jsem vytáhl byly zčernalé na konci ale takové pěkně zakulacené. Jinak zrovna jsem vyměnil levou přední žárovku blinkru která sice blikala, ale protože už se sloupla ta oranžová barva tak blikala bíle. Přeměřil jsem zrovna baterku hustoměrem a jakž takž - bylo to všude v bílém jen potřebuju dolít vodu, kterou jsem zrovna neměl, tak když tak zítra.

Chci se tedy zeptat. Myslíte že na takové starty stačí ta jediná KO žhavička? A nevadilo by že bych zatím použil jen jednu novou žhavičku a ty ostatní tam nechal, přičemž ta nová by asi byla Brisk a ty ostatní původní Motorcraft? Nebo je potřeba mít všechny stejnou značku? Ty zbylé dvě budu muset nechat vytáhnout někde kde mají víc zkušeností.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 20:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
karel to už psal ale vyndej je a dej nové,nestartuj a nejezdi protože se může stát že si uškodíš ještě více a mohlo by to mrzet ,ono se nic stát nemusí ale.... Jestli máš rád svůj motor vyndat a dodat nové

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 20:41 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
A můžu aspoň dojet někam kde mi vytáhnou i ty zbylé dvě žhavičky, nebo mám raději nějakého servisáka přivolat k domu. Já prostě ty dvě nevytáhnu.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 20:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to jo jednou třikrát jo ale abys na to jezdil týden neryskuj a nikomu nevěř když ti bude vykládat že se nic nestane.

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 22:04 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
A chci se zeptat, tady na fóru jsou kladně hodnoceny Brisky. Našel jsem že pro moje Auto je typ 21S427 nebo 21S427E. S tím E jsou Brisk Exclusive. Myslíte že je lepší připlatit na ty Exclusive nebo stačí ty běžné? Jo a mám ty nové v závitu nějak potřít aby příště šly vytáhnout lépe?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 08:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Píšeš že jsi nemohl vytáhnout tu 4tou žhavičku.Asi máš na mysli tu která je první od převodovky,že? Ja jsem ji vytáhl tak,že jsem vytáhl měrku oleje,vzal si ořech 12ku a delší nádstavec a přes ráčnu pomalu šrouboval ven. Přitom musíš trochu vyhnout tu gumovou hadičku co do ní strkáš kontrolní měrku oleje.
Já jsem měl jeden žhavič nefunkční, a jevilo se mi to jak dlouhými starty tak tím,že se nafta ve 4tém válci nevznítila a mělo to zvuk jak traktor,silné klepání, ale to přestalo až se nafta zahřála a vznítila. Nech to radši co nejdříve vyměnit, budeš mít po starostech

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 09:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
No na té čtvrté (4 zleva - u palivového filtru) se mi nepodařilo oddělat ani tu osmičku. Měrka oleje mi ale nevadila, spíš tam byl nějaký konektor. Kabel jsem z něj sundal ale ten konektor překážel dál. Tím že se v autě normálně nehrabu, tak nemám vhodné vybavení. Na ráčnu mám nejmenší desítku. Tak jsem to dělal obyč. klíčem. A tu třetí jsem sice tu 8 sundal ale 12 tka už se ani nehla. Ten klíč byl dost dlouhý a neměl jsem pořádně prostor. Zkoušel jsem na to stříknout WD40 a po dvou hodinách znova a ani o píď se nehla a měl jsem strach abych ji neserval. Myslím si že s vhodnějším vybavením by se mi to možná podařilo jen já ho prostě nemám. Večer jsem ještě četl že je dobré to dělat při horkém motoru což jsem teda nedělal. Při tom prvním pokusu jsem měl teda ještě motor teplý ale ne horký.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 18:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Kup 4 novy zhavice(treba ty Brisky)a urcite je u vas v okoli nejakej "fordak", co ti je vymeni.Nebo servis.Ten co je u termostatu, se opravdu blbe vydelava,zavazi mu cidlo teploty vody pro rid.jednotku a dalsi veci.Jde ale vydelat golou(jak pise Perna),ale musi to byt ta stredni velikost a takovej kloubovej nastavec.Ale s citem!

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 08:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
S CITEM
Používat uvolňovací sprej a tošku na ten žhavič poklepat kladívkem, přes malou kulatinku.
Trpělivost a cit a vše se povede :roll:

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 08:51 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pro příště sehnat náhradní oříšek a vytvořit si nebo nechat od někoho udělat na vyndavání žhaviček určitě se Vám to vyplatí

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 10:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Už je auto od pondělka u toho mého známého a ten říkal že má na vyndavání žhaviček spešl nástroje. Sám taky Escorta TD dříve měl. Taky doporučil vyměnit všechny 4 a říkal jak slyšel to auto startovat, že tipuje že KO budou dvě. Do toho dne kdy jsem to ale nemohl nastartovat to startovalo úplně v pohodě a najednou to nešlo. Nějaké zhoršení že by blbla nejdřív jedna jsem nepozoroval. Na autě toho je na opravu více tak jsem rád, že je už v péči.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 10:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když jsem měl Fiata jsem dal nové žhavičky bosch a odešli všechny čtyři naráz a v největší kose

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 23:49 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak žhavičky jsou už vyměněné, ale auto ještě nemám. Bude se měnit silentblok motoru, protože je utržený a ten byl k sehnání akorát u Forda a bude až zítra.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2007 09:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
budeš mít aspon klid

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2007 13:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Jinak testovat zhavicky pres Ampermetr nedoporucuji, muj byvaly automechanik mi taky poradil, nevyndavej je, vem merak a promer kazdou kolik bere A- no meli kolem 11-4A a kdyz je nakonec on vyndal, tak byly upaleny - kdysi kdyz jsem auto koupil, tak on do toho dal novy BOSCHky a prisli mu nejaky dlouhy - aspon kdyz u nej bylo auto naposledy (uz nikdy vice) tak tvrdil ze tam byly spatny

No zvazuju ze bych je ted taky vyndal a omrknul jaky tam mam - ty co tam mam rok mi tam daval on - objednal novy, pry uz ty spravny :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2007 14:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jsou tu někteří nedůvěřici vůči mne snad to už pominulo ale já je neměřím nikdy.Vemu drát napojím na plus a škrtám nejdříve ale odpojím žhavičky. Když jiskří jdu na další nejiskří vyndám dodám novou.Ještě nikdy se nestalo že bych se seknul a auto mne čapne vždy při každém mraznu a bez hádání válců.Měřák používám jen občas a to na baterku nic víc

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2007 23:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
nevydržím to , musím se ozvat....

mockrát tu bylo popsáno, jak nejspolehlivěji vyzkoušet žhav . svíčky
a to patří do tématu ŽHavicí svíčky, žhavení.

už jsem to někde navrhoval, přispívat trochu přehledněji, jenže je to asi úkol nadlidský, ještě že tady nejsem admin.....musel bych být flegmin :-D

abych nebyl OT, můj poslední poznatek se špatným startem .....
moje problémy se startováním se táhnou fórem jako smrad po dvoutaktu :-D

shrnutí
moje starty bývaly (doufám v minulý čas) občas problémové:

-žhavicí svíčky - OK
-padací nafta, vzduch v naftě - OK
-slabý startovací proud - OK
-tlaky ve válcích - OK

detailně v diskuzích - HLEDAT - příspěvky nat - motor diesel, atpod.


Letos bohužel nemohu přispět solidním příspěvkem "starty v mrazu"...

- v posledních třech týdnech startuji zcela bez problémů, teplota okolo nuly....třikrát málo pod nulou ( -3°C, -4°C, -4°C)

možná je to pitomost, už mě to nebavilo, se třást jestli ford chytne nebo ne...přijdu k autu....jednou nažhavím.....ať je kolik chce....začnu točit.....a pomaličku přidávám plyn....opravdu pomalu.....netrvá to ani ani 2 až tři vteřiny, a motor okamžitě běží........
třeba jsem objevil "ameriku", třeba někomu pomůžu.....

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 09:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
OT: Ono promerovani svicek ma dost spolecnyho se spatnym starter a psat mu sem, koukni tam a tam, to by z tooh mel pak hlavu jak nafukovaci balon, beru ze kdyz nekdo bude chtit promerit zhavice, asi pude do prislusne sekce (kterou si zde uvedl) :)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 10:31 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
Takže po přečtení tématu bych chtěl přizpět taky nějakým poznatkem.
Jeden je k naftě, tankoval jsem před časem naftu "z druhé ruky" a starty byly hodně špatné, točil jsem startérem tak asi 3 až 5 vteřin. Pak jsem tankoval jen na "lepších" pumpách :lol: jako je OMV a jiné a starty se o polovinu tlepšily.
Další problém byl u spojů na žhavičkách, taky mi před GO špatně chytalo, vymontoval jsem propojovací kabel mezi žhavičema, pořádně oškrábal očka i připojovací šroubky na svíčkách a pak ještě očko co vede od relátka. O hodně se potom zlepšilo startování.
Ale mě trápí trochu jiná věc, a sice teplé starty, což je u forda asi ojedinělý úkaz :) ale to je do jiného tématu....

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2007 11:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Když je tady takhle pěkně rozjetá diskuze, taky se zeptám- mám taky problém se startama, ale jak s "teplejma", tak "studenejma", myslel sem si, že je to baterkou, ale baterku mám novou a stejně musim tak 10vteřin točit než mi to chytne a to s plynem "na podlaze" bez plynu to chytá eště hůř... Navíc žhavit při studenym motoru musim dlouho, resp. nadvakrát...
(Auto sem před měsícem koupil, takže ho teprve "objevuju")
Tipnul byste si někdo příčinu?

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz