fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 13:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 lis 2006 19:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Standa píše:
Jo je to tak, že čím hustší olej, tím vice zdvihátka zlobí. Charakteristické je to také tím, že hned po startu motor jde i do otáček ale po chvíli jízdy se dusí a do otáček se mu nechce, pak na první křižovatce zhasne. Po prohřátí oleje vada zmizne a motor perfektně šlape.


Tak můžu po dnešním ranním startování hrdě říct, že je to přesně tak jak jsi říkal... čím víc zima, tim to je horší - nastartoval v poho, rozjel sem se, po cca 200m se to začlo dusit, nešel do otáček, chcípnul na křižovatce - jak z encyklopedie co :lol: Jen se to ohřálo, motor jak hodinky... takže vejfukový zdvihátka. To sem zvědavej, kdo mi s tim co udělá. Mám zkusit ten autorizovanej ford? :(

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 lis 2006 11:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Do autorizovaného bych nejezdil, jen koupit originál zdvihátka, nová gufera na vačky a případně těsnění pod ventilové víko. Stačí to svěřit někomu komu věříš, že to neodbyde a umí nastavit správně rozvody. Jestli máš starý rozvoďák, tak také nechat vyměnit.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 14:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Vypadá to, že asi starej je... ten člověk od kterýho jsem to kupoval řikal, že měněnej byl (při 120.000 servisní prohlídce, která probíhala ještě v německu...faktura od toho je, ale se svym slovníčkem sem tam o rozvoďáku nic nenašel, i když ta serviska vycházela na nějakej 25.000Kč), ale když sem si nechal měnit ramena, ten mechanik mi řekl, že ten rozvoďák vypadá staře, tzn. ten potisk dávno sedřenej a snad i někde prolislý zoubky.... takže koukám, že to nakonec bude docela rána

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 lis 2006 21:35 
cendafren píše:
Standa píše:
Zkus si nechat změřit kompresní tlaky a když budou dobré tak ty zdvihátka by to mohly být. Ještě můžeš počkat až se ochladí, při rnních mrazech jsou ty příznaky mnohem znatelnější.

Samozřejmě mám taky problém se studeným motorem - volnoběh a chcípání na první křižovatce. Takže první co jsem chtěl zjistit bylo změřit kompresní tlaky, abych vyloučil mechanickou závadu motoru.
Dneska ráno jsem se na to vrhnul. První měření jsem provedl za studena motor běžel naposledy včera večer.
Změřené hodnoty za studena byly následující: 1 válec 11, druhý 11, třetí 6.5 a čtvrtý 11. Potom jsem motor párkrát protočil bez svíček a na třetím válci jsem změřil 8. Po dalších protočeních už byl tlak 10.
Změřené hodnoty za tepla po asi tříminutovém chodu motoru byly následující 1 válec 13.6, druhý 13.4, třetí 13.4 a čtvrtý 13.6.
Myslíte si že toto měření ukazuje na vadná výfuková zdvihátka :smt102 :smt102 :smt102 :smt102 :smt102


Nikdo neodpoví?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 lis 2006 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ty tlaky se kontrolují hlavně proto, aby jsi mohl vyloučit jiné mechanické závady. Třeba podpálené ventily, nebo zapečené kroužky. To, že za studena jsi naměřil na jednom válci menší tlak, neni směrodatné. Důležité je co naměříš na teplém motoru. Vadná zdvihátka klidně můžou být, jestli má motor symptomy popisované při jejich poruše. Měřením komprese jsi jenom potvrdil, že to nebude dělat jiná mechanická závada.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2006 18:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Standa píše:
Do autorizovaného bych nejezdil, jen koupit originál zdvihátka, nová gufera na vačky a případně těsnění pod ventilové víko. Stačí to svěřit někomu komu věříš, že to neodbyde a umí nastavit správně rozvody. Jestli máš starý rozvoďák, tak také nechat vyměnit.


Sice to budu muset nechat až na jaro, ale stejně se na to chci psychicky připravit už teď... jak myslíš, že se bude pohybovat celková suma za tohle všechno včetně rozvodů?

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2006 19:19 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Rozvody i s kladkama cca 3000,-
možná nová vodní pumpa cca 1200,-
8 vyfukovývh zdvihátek po 560,- cca 4500,-
2 gufera na vačky cca 500,-
těsnění pod ventilové víko cca 300,-

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2006 21:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Moc díky... koukám, že budou letos Vánoce slabší :) fakt vychází rozvody tak levně? já počítal minimálně 5500,-

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 lis 2006 21:50 
mám ty stejný problémy jak Thomino, ale narozdíl od ostatních jsem technický antitalent. Spíš bych potřeboval někoho z Krnovska nebo Opavska, kdo to účinně opravuje a má s tím zkušenosti. Nechci to zkoušet na slepo, protože jsem si tu v různých diskuzích přečetl, že to až tak levné není.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 18:59 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Já jsem dal za rozvody tuším 6000,- a byl v tom i klíňák.Cena včetně práce bez dokladu!Ach ty kamarádi...

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 lis 2006 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2005 18:12
Příspěvky: 69
Bydliště: Nachod
ješte že nemám takový problémy,otáčky mě zlobily při startu jen chvíli vyskočili na 2t.ota. a po cvhili to spadlo,co jsem vyměnil svíčky,tak je vše ok

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V,Zetec,Ghia,10/1996,85 kw,červený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 lis 2006 14:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 srp 2006 16:14
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
onysx píše:
Já jsem dal za rozvody tuším 6000,- a byl v tom i klíňák.Cena včetně práce bez dokladu!Ach ty kamarádi...


Já si myslim, že to nejni uplně nejlevnější záležitost... jo, na kamarády bacha.

carculka píše:
ješte že nemám takový problémy,otáčky mě zlobily při startu jen chvíli vyskočili na 2t.ota. a po cvhili to spadlo,co jsem vyměnil svíčky,tak je vše ok


Tak to ti blahopřeju, ale jestli chceš zapadnout, tak si ten volnoběh koukej rozházet taky :D

_________________
Fordík Escort, 1.6 16v, r.v. 97, 5ti dvéř, 15" alu, celých 90 horse power


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 lis 2006 20:29 
No s těma kamarádama máš pravdu, ve čtvrtek jsem to vezl známému mechanikovi a on ten volnoběžný ventil ani nenašel, že se vyzná jen v německých autech. Prý neví jak vypadá a kde je. Přitom jsem mu to vysvětlil a pomalu ukázal, příště mu budu muset vytiskonut i fotku, ale žádný příště už nebude. Prostě se mu nechtělo do ničeho rýpat. Dneska by každý dělal jen plechařinu a vyměňoval brzdové destičky ale pořádnýho fachmana nikde neseženeš. :evil:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 lis 2006 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A čím by šlo vyčistit namontované plastové sací parohy? Koukám na sprej I.C. Cleaner ( http://www.retech.cz/odmastovadla.html ), ale nevím, bojím se toho toluenu, aby to nerozleptal.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 14:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
je nás asi hodně co mají problém s volnoběhem před pár dny mi to začalo taky haprovat tak jsem skusil vyčistit ten volnoběžnej ventil ale je to stejný akorát nevím jestli ten pístek v tom ventilu má být uplně nadoraz nebo má být pootevřený jinak tady hodně lidí píše že se kvůli toho spodního šroubku musí léz pod auto mě se to podařilo udělat ze shora jenom se musí odšroubovat vstřikovací lišta a otočit ji bokem nemusí se odpojovat pak se to dá odšroubovat skrz otvor v sání mezi 2 a3 válcem. :D

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 led 2007 15:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Volnoběžný ventil je v odpojeném stavu polootevřený, není úplně zavřený.
Jo a já ho vyndám bez jakéhokoli rozebírání něčeho okolo, akorát jde o to správně zalomit ruku za motor, akce na 3 minuty. Pravda je, že nemám klimu, tak tam na to mám víc místa.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Volnoběh
PříspěvekNapsal: 31 led 2007 15:59 
Offline
Nováček

Registrován: 21 led 2007 01:17
Příspěvky: 1
Bydliště: Praha
NJN....já se jen hlásím, že jsem nečekal že první příspěvek bude ten , ž emi to chcípe na volnoběh a prvních 800-900m metrů netáhne :( pak pohoda..drží se na 950......ale co dělat když je křižovatka 400m :roll:

_________________
Ford Escort Combi 1.6 Zetec Ghia '97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 22:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
Zdarec tak jsem vyřešil na svým escu ten problém s volnoběhem nejprve jsem zkoušel vyčistit volnoběžnej ventil ale nic se nezměnilo teprve až jsem vyměnil olej tak se to uklidnilo a funguje jak hodinky.Původně tam byl asi 10W-40 a teď tam je 5W-30 a dokonce se mi zdá ten motor trochu tišší. :-D

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 06:56 
Offline
Nováček

Registrován: 30 kvě 2007 08:39
Příspěvky: 2
Bydliště: Sokolská248 Bohumín
Prosím o radu.Kde najdu volnoběžný ventil u motoru 1.6 16V Zetec.Dík za radu :!:

_________________
Durči


Ford Escort,1997,1,6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: 17 črc 2007 07:20 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Petr 248 píše:
Prosím o radu.Kde najdu volnoběžný ventil u motoru 1.6 16V Zetec.Dík za radu :!:

Je pod sacím parožím, pročti zde témata o volnoběhu je zde i vyfocen

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz