fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 01:41

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Short Shifters
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 15:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
Ahoj všichni :) máte někdo zkušenosti s tímhle http://ford.autodoplnky.cz/ford-escort/ ... 6-s2221613 nebo nějakým podobným? A co na to říkáte? :P

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 16:19 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 bře 2006 20:26
Příspěvky: 45
Bydliště: Ostrava
zkrácené a přesné řazení taky o tom uvažuju.

_________________
Moje:Ford Escort 1.6 16V 90k.1998 vzadu čirá
Otcovo:Ford Sierra rv. 1992 2.0DOHC v tuningu
Ford Sierra rv. 1990 rozebraná ve sklepě
Ford Transit 2,5 rv. 1992 je to dříč.
http://s4.bitefight.cz/c.php?uid=48387


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 16:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Ty joooo super věc, počkám na ohlasy a zkušenosti a popřemýšlím, ani jsem netušil, že se něco takového dělá :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 úno 2007 17:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
chtel bych nejdriv videt fotku konkretniho reseni na tohle auto... MTX neznam, ale na BC prevodovku to nebude uplne jednoduchy aby to fungovalo dobre...

jinak i na "zavodni" fieste mam obycejny, jen hodne dobre vymezeny vule a predelany ty klouby, a funguje paradne

jinak je pravda ze co sme meli esco a asi 3 fiesty tak tam to bylo jak stourani do h....

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 00:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2006 09:13
Příspěvky: 829
Bydliště: Hradec Králové
Mě se to zdá podezřele levný,na to,aby to nějak pomohlo. Jinak řadičky jsme si zkracovali už na škodovkách:))

_________________
Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW
ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW
ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw


"dokud nás STK nerozdělí"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 12:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
zkrácení klacku je tak akorát na prd, smysluplny je mit radici paku naopak delsi, aby byla bliz u volantu ve spravny pozici, a o neco kratsi drahy

takovy to "razeni je presnejsi" je blbost, tim ze zkratis klacek tak je akorat nutny vyvinout vetsi silu a nejsou tolik cejtit vsechny vule v razeni...

u tehle kitu se vetsinou o neco prodluzuje cast pod kloubem kde se paka otaci, ale cela ta fordi konstrukce mi k tomu prijde trochu nevhodna

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 13:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No uvidíme jestli se najde odvážlivec co to vyzkouší :-)

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 úno 2007 15:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
Mít ty peníze navíc tak jdu do toho :-D teď se ale platí pojistka, stk a jdu do změny osvětlení a chci taky konečně změnit repro... aespoň ty vzadu :)

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 05:52 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 čer 2006 13:21
Příspěvky: 596
Bydliště: Č.B-D.B
Hm zajimave me se to zda uplne na hovn* jestli nesprintuji nebo nezavodi m tak na co a stejne ta cena to bu stat za hovn*.

_________________
Fordfiesta MK3 r.v.96 styling. Modrej lak kola 15 BBS RM zlaté šrouby leštěné límcepodvozek SS 60/60 dolu bílej interier lakované podvozkové části na rok 2011 větší přestavba už 3tí během 4 let nárazníky,už plastové předek FF 2002 zadek Futura přední světla pug 306 atd mnoho uprav muzika atd více na http://www.kesam.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 úno 2007 13:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
To můžeš tak stejně řícet, že je na hovno měnit si to podsvícení palubky, nebo kupovat alu kola... dyť v tom ejn jezdim :-D Jde o svůj vlastní pocit :-) Alespoň u mě ;-) A já myslim, že to enbude shit, pro ostatní auta je to dost dražší, pro některé ne, tohle je jen zkrácené řazení, ne sportovní převodovka, nebo spojka.... Nejde tu o nic jiného, než o zkrácení drah řazení... dybych na to měl, tak si to koupim, ale mám teď přednější věci, jak sjem už psal :-) Jsem možná blázen, ale rád zkoušim kraviny, co možná za nic enstojí :-D

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: asd
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 13:32 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
docela by me zajimalo jak to funguje, jestli je to zalozeny na páce,
tak "podle me" stejnou praci odveze zkraceni kalcu.
Pokud na nej po zkraceni "normalne" dosahnete, tak si ja si myslim, ze je to stejny + nutna vetsi sila pro prerazeni, ale asi to nebude tak hrozny.
Dneska to krájí kde kdo, doporucuji vyzkouset, uriznuti, nez koupit tohle.
nebo nejak nastavit tu spodni cast, plus nahoru na to vymyslet nejaky domecek.
ty jo, neslo by to vyrobit celý? nevi nekdo jak se to vyrábí?
klidne bych dodal vykresovou dokumentaci, milosi co ty delas v praci?
urco by pak ta cena byla uplne nekde jinde :)
ale stejne tak i kvalita provedeni a vzhled :)

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 16:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
No chlapi já sem vzal pilku na železo a uříznul klacek o 5 cm.De to uplně stejně těžko jak to šlo a řazení je kratší.už si nepřipadám jak vautobusu.Nemůžu proti tomu říct žádnej protiklad

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 16:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
Vrobit to jde a vim i o nekom, kdo to vyrabel... zkusim obnovit kontakty. Jinak zkraceni radicky mam podobny efekt, ale jakuz tu zaznelo, jdespis o to, zkratit vzdalenost mezi volantem a radickou, takze shortshift + delsi radici paka. Z vlastni zkusennosti, kdyz jsem zkousel shorshift na jednom Mondeu "nasucho" tak to cvakalo moc pekne.

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 20:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
da se to udelat, nedela mi problem navrh ani konstrukce, ale cas na to... moznosti k tomu mam...

no co si budem povidat, lip to diky tomu nepojede, jde akorat o pocit, a v zavodnim pouziti o rychlost a presnost

ale zas nejaka prehnana presnost a tuhost neni na miste... priklad za vsechny... svezl sem se F-350 spiderem, tak tuhy razeni sem v nicem nezazil, a fakt naprosto presny bez vule, musis rukou presne do toho pravyho uhlu, presne tam kde ma ten kvalt bejt, az hnusne tuhy a presny a neprijemny, ale za ten pocit to stoji, jako cely to auto, je neprijemny, vse jde ztuha, silou, ale v tom je to kouzlo... pochybuju ale ze diky tomu to auto zajede lepsi cas na okruhu, spis naopak, jde o pocit...

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 úno 2007 23:03 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
jasne ze jde o pocit, premyslim, kde na to sehnat material, to by se nechalo obrobit cnc? nebo jen vyfrezovat? nebo nezahnuty soustruhem?
A taky v tom spyderu by bylo asi o dost vic nepohodlny, kdybys slapal na spojku obema abys ji uslapl a pak radil jako kdyz se rejpes buhvi v cem :)
Treba ma i vliv to, ze ecko ma nalitano asi 6x tolik co ten spyder :)

kurna a ty mas nekde moznost si to pujcit? nebo jak jsi se za ten volant dostal?

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 10:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
Nevim, možná se mílím, ale ten short shifter, nemá zkrácenou páku nebo tak něco, on zajišťuje kratší dráhu kterou musí páka urazit aby to přeřadilo... Nebo alespoň co jsem se kde bavil, četl nebo i podle toho co je v popisu to zmenšuje dráhu řazení, ne zmenšuje délku řadící páky...

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 10:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 lis 2006 23:35
Příspěvky: 249
Bydliště: Hlučín
tak jsem pročetl pár for, hlavně hondu a vysvětlují tam, že short shifter dělá to, že prodlužuje část páky z druhé strany kloubu či co... že řadička je dlouhá stejně, ale úhel zařazení se změní například z 45stup. na 20stup.. Prý je to řazení přesnější a trochu tužší. Dá se to i udělat doma, jen je prý nebezpečné když prudčeji zařadíté, že se to urve, proto asi lepší koupit origo. Toď co jsem anšel já :-)

_________________
minulost :-( : Ford Escort 1.6 16V MKVII 3dv. klima a vse v el.
součastnost: Alfa Romeo 156 1.9 JTd SW. Ford Ka 1.3


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 11:03 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No určitě to bude chtít nějakej lepší materiál. A taky povrchovou úpravu. Aby to náhodou nezarezlo.

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: asd
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 15:00 
Offline
Forďák

Registrován: 28 srp 2006 10:49
Příspěvky: 62
Bydliště: Mlada Boleslav
No urcite to bude pridavat na delce pod kloubem, jinak ani razeni zkratit nejde ( vymena prevodovky? ), jenze pak se zase musi podle me resit to, ze kdyz pod kloubem pridas, tak ho dostanes vys, takze na to musi byt nejak klicka, domecek, kterej se pridela na tunel a ve kterem bude ten klacek.
Ma to nekdo nekde? uvital bych nejaky foto.
Jinak co se tyce materialu, myslim ze by to slo udelat hlinikovy, ale kdo sezene takovej kusanec? :)
No ja nejsem technolog, co treba pozinkovanej obrobek?
Dneska ti pozinkujou kde co obrobí toho snad jeste vic.
Tak jak to teda udelame? mam zajem.

_________________
Ford Escort RS2000 F1 Edition


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 15:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 17 led 2006 08:48
Příspěvky: 3457
Bydliště: Dobřany (dříve Plzeň)
No bude to chtít spíš nějakej materiál aby něco vydržel. Hliník nebud moc vhodnej. Bude lepší ocel s povrchovou úpravou. No když to pak všechno sečteš, nebude to levnější si to koupit?

_________________
Tourneo Courier Deep Impact Blue
Fiesta 1,25 Duratec 2011 Squeeze
Fusion 1,4 Duratec 05/2008 Panther black

Escort 1,6 16V Combi rv 03/97 barva AUTUMN GREEN - terminován
Escort 1,4i CLX 3dv. rv 12/92 barva NOUVEAU RED -terminován


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz