fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 29 zář 2024 07:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 13:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
aha...sem netušil ž se takto má chovat pedál.Ještě sem neměl tu potřebu brzdit tak abych ho uvedl v činnost. Až teď. Tož pak je tedy vše vpořádku. dík za vysvětlení

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 lis 2004 13:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 11:37
Příspěvky: 216
Bydliště: Praha 4
Na to bacha panove a hlavne instruujte svy pritelkyne, manzelky a jine co jezdi vasima milackama. Kopani ABS je nutnost protoze pumpa sama davkuje tlak a neznaly ridic casto v tlaku na pedal povoli :!: Coz je samozrejme spatne... takze drzet, drzet, drzet....

_________________
Ford Focus Futura | 1.6 16v | MkI 00/01 | 5door hatchback | Sapphire Light Blue

Ford Escort CLX | 1.6 16v | MkV 94/95 | 5door hatchback | Moondust Silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kotúče
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 16:40 
dávnejšie sa rozoberalo chvenie volantu pri brzdení vo vyšších rýchlostiach - zdeformované kotúče.
Keď som auto pred polrokom kúpil tak mi to presne toto robilo, ale akosi mi nevychádzali bubáky tak som s tým jazdil ďalej. Snažil som sa brzdiť len jemne a chvenie sa pomaly strácalo až som ho na 90% eliminoval.
Lenže stačilo poriadne zflekovať zo 120 na 0 a bolo to v prdeli - kotúče
boli proste zhrdzavené a slabo chladili, po zahriatí to brzdilo úplne na prt.
Boli to orginál FORD, teraz som dal nové + dosky ale už nie orginál tak uvidím. Tie staré neboli ani tak zjazdené ako skôr zvnútra total hrdza.
Takže rozumná jazda dosť problémov vyrieši ... a predíde


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: pokřivené kotouče
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 07:03 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
má cenu nechat srovnávat na soustruhu téměr nové (cca 1000km) pokřivené kotouče z důdu nesprvného zajetí, pomůze to nebo sou kaput

snažil jsem se je zajet, ale nezadařilo se, párkrát sem prudčejc zabrzdil a už bylo hotovo, teď to ve vetších rychlostech kmitá s volantem, když sem tam dal staří tak to je v pohodě, jinak to sou origo MOTORCRAFTY RS 2000

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 07:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Podle mě jsou kaput. Pokud jsou zvlněné a stočíš je, aby byly rovné, tak budou mít nepravidelnou tlošťku materiálu a budou se nerovnoměrně zahřívat a budou se křivit dál a můžou i prasknout (nerovnoměrné zahřátí -> nerovnoměrné pnutí).

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Parkrat bych poradne zabrzdil - nej z dlouheho kopce, at se rozpali a pak ke konci az budou rozpaleny bych jenom lehce pribrzdoval aby se srovnali, obcas to pomuze

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 11:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Docela drastická metoda :-) Asi taky záleží, jak moc jsou zkřivené.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 11:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Proc drasticka, chces je radeji vyhodit a dat novy? Tak pak je to jedno ne?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 11:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No jo, ale nemůžou prasknout? To by mohlo špatně skončit a raději bych ty dva litry za nové kotouče dal...
(já mám z místních končin naučené, že brzdy jsou důležitější jak motor a když vidím ohořelé torzo kamionu pod ČHS, kterému právě shořely brzdy, tak si to pokaždé utvrdím)

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 11:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
uz sem je dal prekontrolovat na pokriveni a eventualne je nechat trochu stahnou na soustruhu, no uvidim jak to dopadne
podle me zas az tak extra skriveny nejsou, ale pri brzdeni to je znat

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 11:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Já jsem měl sjeté kotouče tak snad půl centimetru po původním majiteli. Kotouče jsem nechal vyměnit a destičky zůstaly staré, které zarovnali asi na smirku nebo možná ani ne. Byly ještě dost tlusté. Kototouče zatím v pohodě. Je fakt že brzdím jen když musím :D Cenu už si moc nepamatuju.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 13:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
No jinak co vim, tak zkrveny kotouce jsou na escu na dennim poradku - v kazdym bazarovym testu o tom pisou

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 13:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 lis 2005 20:49
Příspěvky: 154
Bydliště: Brno
Je fakt, že díry by šly udělat na děličce, ale malá nepřesnost by mohla znamenat velký problém :?

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCI 120 kW
Dříve: Téměř devět let spolu: Ford Escort 1,8i 16V Ghia 85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2006 14:23 
Já přihodím mojí nynější zkušenost. Před 27000 km jsem měnil komplet brzdy (kotouče i destičky) za originál Motorcraft. Destičky jsou momentálně téměř sjeté - to by ještě šlo, i když by mohly vydržet déle, ale mám už sjeté i kotouče !!! Při zahřárí se zvlní, kopou pak do volantu a špatně brydí. Po vychladnutí OK. Těch 27000 km se mně na kotouče zdá hrozně málo. Mluvil jsem s mým mechanikem a prý jednoznačně nejlepší jsou Brembo. Koukal jsem, že jsou cenově srovnatelné s origo Motorcraft a po zkušenostech jdu do Brembo.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2006 11:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Nevím jestli Brembo je jednoznačně nejlepší. Každý výrobce má totiž k dispozici několik řad kotoučů a desek. (obyč, zlepšené, závodní apod). Za dost důležitou věc poavažuji aby jste kupovali kotouče a desky k sobě. Ke zvlnění kotoučů může totiž dojít i díky tomu, že použijete měkký kotouč a tvrdé desky. A u tvrdých desek zase hrozí, to, že naberete nečistoty, ty se do desek zapečou a začnou vám do kotouče vydírat ty drážky. V tom lepším případě vám budou celkem hlasitě pískat. A ještě jedno vodítko na kotouče. ztáčet kotouje řešení, alenezapomeňte, že tolerance pro tloušťku kotouče je u většiny fordích -2 mm z nového.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 srp 2006 20:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 17 říj 2005 16:15
Příspěvky: 17
Bydliště: Litvínov
Ahoj mam dotaz dával někdo jedny z těchto kotoučů na auto a jaké jste k nim daly destičky a pokud s nima má někdo zkušenost jak na tom jsou jestli se vyplati díky. Jde mi o ATE POWERDISK nebo BREMBO MAX
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=DF2753&

_________________
Ford Escort 1,6 16V, Ghia, béžový interiér, okna šíbr v elektrice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 lis 2006 23:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 20:55
Příspěvky: 381
Bydliště: Stará Huť
Dawe píše:
Aby byl celej kotouc do spiraly to uz by bylo fakt husty maso :D


:shock: Takhle sem vypadal, když mi tak před rokem chytal kotouč o desku...jak byl zvlněnej a brzdiče kapku přirezlý válečky, který se vraceli opravdu minimálně...na volantu to byla asi 3cm výchylka a při nočním pohledu na kotouč jak rudá záře nad Kladnem :D

To byla ta poslední...Použitý brzdiče z Chrášťan za 1000,- ( sem čuměl, byli skoro jak nový ), kotouče a destišky ATE za 2900,-
Výsledek byl více než překvapující...a při prodeji páníček jen tak vyzkoušel jak to brzdí, kdybych nebyl připoutanej tak olizuju čelní sklo

_________________
Ford Fiesta XR2i 16v - 10/93, 96kW -Obrázek
Volvo V70 D5 - 02/04, 120kW - Stříbrňák Obrázek
Bylo:Volvo S80 D5 - 02/04, 120kW - Černoch
Volvo 850 2,5T AWD - 11/96, 142kW
Ford Escort Saphir 1,6 16v - 11/94, 65kW - 2x airbag, servo, el okna, RS/XR paket
Ford Fiesta 1,4 CVH Weber 2V TLDM - 9/89, 53kW - modrá metla, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 10:03 
Offline
Forďák

Registrován: 30 kvě 2006 14:32
Příspěvky: 78
Bydliště: Benešov
To ja si to nechaval nedavno nechal kompletne menit(desticky i kotouce)ale nevim na kolik to vyslo,jelikoz soucasne stim jsem menil stabilizatory,remen a dva silentbloky(vyslo me to na 9200kc komplet)...jelikoz mi to auto plavalo jak lod ve vlnach :-D Docela des bal sem se i predjizdet,jelikoz sem nikdy nevedel jestli me to pri tom necekane nekam odhodni :shock: !!
No kazdopadne sem se ptal mechanika jak to rozeznam ze sou kotouce v haji,ty stary byly dezolatnim stavu a o destickach nemluve,jedna byla uplne sjeta,prozoze mi pribrzdovalo kolo.A plech se pomalu zarejval do kotouce mazec :shock: !
na tech novych mi ukazoval ze primo na ty plose jsou takovy merky a ze az se to sjede tak ze to nebude videt tak je cas dat novy!!

_________________
Ford escort 1.6 16V,66kw,5.dv.,r.v.98


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 12:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2005 18:12
Příspěvky: 69
Bydliště: Nachod
kámoš dával ate a je velice spokojen,já bych osobně šel do motorcraftu

_________________
Ford Escort Kombi 1.8 16V,Zetec,Ghia,10/1996,85 kw,červený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: kotouče
PříspěvekNapsal: 08 lis 2006 17:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 zář 2005 08:55
Příspěvky: 166
Bydliště: zlínsko
měnil jsem kotouče u Forda, zde jsou ceny.
kotouče MOTORCRAFT (4117) 2ks - 2128,-
brz. deskyMOTORCRAFT (8253) sada - 761,-
brz. kapalina (7018) - 132,-
práce - 450,-
čísla v závorce jsou asi nějaká katalogová čísla. Od výměny mám najeto 4tis.km a zatím v pohodě. Kontrola při výměně zim. gum, kotouče jsou krásně vyleštěné, bez drážek, nepískají.

_________________
escort combi ZETEC 1-8l E 115PS/85kW 16V 98 Ghia modrá


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz