fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2007 20:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
prodlouzi se cast pod kloubem, a ten kloub musi nahoru, takze nejjednodussi reseni co sem videl je delsi paka, a podlozka pod ten kloub... kdo to nekdy videl rozebrany treba z fiesty tak ale vi ze ten mechanismus je celej takovej nic moc, sama vule, tahlo do prevodovky je ulozeny v lozisku z obyc ABS plastu atd...

material - tyc bud plna ocelova viz origo, nebo bych to videl na ALU trubku tak 20mm, tu kouli (kloub) bych delal klidne z vhodnyho plastu (nehrozi rez, nemusi se vkladat guma jako v serii) soustruzit to cely z jednoho kusu kulatiny mi prijde nesmysl

CNC neni treba, to udela sikovnej soustruznik

koho to zajima tak si to rozeberte, prohlidnete a uvidite, ja mam ted jiny priority - brzdy hlavne :D

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz