fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nestabilní řízení
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 08:01 
Ahoj. Vlastním escorta 1.8 16V zetec r.v. 95. Mám docela velkej problém s řízením. Připadne mi, že auto jde ochotněji na levou stranu, než do prava. Řízení(odpor volantu) je pří zatáčení na levou stranu menší. I při jízdě, musím malinko vyrovnávat směr jízdy natáčením řízení do prava. Nechal jsem vyměnit silenbloky, kulový čepy. Silenbloky nebyli originál a po výměně se auto chovalo ještě hůř. Při akceleraci šlo auto prudce do prava a při puštění plynu naopak prudce do leva. Nechal jsem tam dát originály, jsou tvrdší, a při jejich výměně, mi řekli že chyběl nějaký kroužek na poloose. Tím že se náprava vysunovala a dělala neplechu. Auto se teď chová podstatně líp, ale pořád to není ono. Stále to tíhne k levé straně. Auto se mi zdá nestabilní, pořád "musím řídit". Poraďte mi prosím, čím by to mohlo být. V servise mi tvrdí, že u escortů je to normální věc. Geometrie je v pořádku, aspoň to tvrdí. Dík moc R.Č


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 08:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nespokojil bych se s tvrzením, že goemetrie je vpořádku, ale chtěl bych vidět protokol jak geometrie vypadá když byla dělaná. Escort se tak určitě nechová, když pustíš na rovné silnici volant, musí jet rovně. Jestli jsou silentbloky a čepy vpořádku, tak to vidím právě na geometrii. Když jsem byl na geometrii tak jsem protokol dostal. Jestli chceš vidět jak vypadá tak můžu poslat, napiš jen mailovou adresu.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 09:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
A co gumy v praci nam to u feldy delaly spatny gumy. Po vymene za novy do drzelo stopu naprosto v pohode.

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 10:00 
gumy jsem měnil leda zimní za letní, ale dělá to pořád


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 říj 2004 18:12 
Vymen silentbloky na prevodovke a bude to OK.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 říj 2004 13:27 
Offline
Forďák

Registrován: 22 zář 2004 16:30
Příspěvky: 97
Bydliště: Jihlava
Sylentbloky by na to neměly mít vliv???Nebo se mýlím???

_________________
Ford Focus 1,8TDdi 2001 Dříve-Ford escort 1.6 16v,94 s motorem 1,816v 130HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2004 10:45 
Offline
Forďák

Registrován: 20 říj 2004 12:50
Příspěvky: 89
Asi maju lebo to iste som mal kedysi este na ORIONE 89 a po vymen silentblokov bolo vsetko OK.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2004 12:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
a co posilovač řízení? neteče někde? nějaká netěsnost? třeba byl buchlý ze strany a ted ta jedna strana hapruje.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 říj 2004 12:34 
Offline
Forďák

Registrován: 22 zář 2004 16:30
Příspěvky: 97
Bydliště: Jihlava
To jsem měl taky na servořízení.Levá strana mi "plavala" a byl vymačkanej ve skříňce hřeben.Že prý na to trpí Fordi.Hřeben nemá vůli doprava doleva,ale doboku.

_________________
Ford Focus 1,8TDdi 2001 Dříve-Ford escort 1.6 16v,94 s motorem 1,816v 130HP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2005 13:20 
Offline
Nováček

Registrován: 26 pro 2004 18:50
Příspěvky: 44
Já to měl taky tak akorát to táhlo na pravo v předun,vyměnil jsem co se dalo od nápravy po tlumiče a pořád stejný geometrie O.K. byl jsem fak zoufalej no a minulej tyden jedu z Brna na Prahu po tom tankodromu :lol: v klidu žádnej kval těch 130-140 km/h předjíždím kamion a najednou rána a auto se sunulo pod kamion naštěstí jsem to zvládl ale byla to honička. Nejdří¨v jsem myslel že mi ulítlo kolo ale bouchla jen guma dvě díry a dráty čuměly ven. :D nasadil jsem rezervu a jedu a najednou auto jede rovně nikam neuhejbá. V pneu servisu mi řekly že pnenu měla asi bouly byl tam prasklej kord, ale nikdo to nezjistil ani při přezouvá¨ní divný co? Pneumatiky dvě nový na předek a jsem za vodou.Jo ta bouchlá guma byla vyrobena v roce 1992 tak už asi chtěla vyměnit :oops: .Tak to je muj příspěvek k tématu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nestabilní řízení
PříspěvekNapsal: 25 dub 2005 07:05 
Tak, problém je vyřešen. Chyba byla v zadní levé pneumatice. Dal jsem novou a už jezdím rovně.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz