fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 led 2005 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Měnit ho nebudu neboj:o) Ještě jsem zvědavej na spořebu...
No vidíš a pak, že jsou 1,4 na hovno:o)) :twisted:

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2005 00:19 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
Ahoj Xfielde i ostatní majitelé starších modelů s dvoumístnými kódy...tady jsou jak jsem slíbil (uf to ale byla fuška to přepsat :)

Kódy autotestu - zobrazované přístrojem Star (dvoumístné)

10 Instrukční kód -test klapky/krátké otevření klapky
11 Všechny systémy OK
12 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1)
13 Snímač teploty motoru (ECT)
14 Snímač teploty klapkového měřiče průtoku vzduchu (VAT) nebo (ACT)
15 Snímač polohy škrtící klapky (TPS)
16 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)
17 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP)
18 Nízké napětí akumulátoru (VBATT)
19 Chyba paměti KAM
20 Oddělovací kód
21 Chybný signál zapalování (PIP) Porucha snímače rychlosti - jen 1,8 Diesel Turbo
22 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) - příliš velké napětí
23 Snímač teploty motoru (ECT) - příliš velké napětí
24 Snímač teploty měřiče průtoku vzduchu (VAT) nebo (ACT)
25 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - příliš velké napětí
26 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2) - příliš velké napětí
27 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP) -hodnota příliš vysoká
28 Snímač HEGO - bohatá směs
Snímač HEGO 1- bohatá směs - jen 2,0 DOHC 16V
29 Snímač HEGO 2- bohatá směs - jen 2,0 DOHC 16V
30 Identifikace modulu - 6-válcové motory
31 Porucha modulu
32 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) - příliš nízké napětí
33 Snímač teploty motoru (ECT) - příliš nízké napětí
34 Snímač teploty vzduchu v měřiči průtoku (VAT) nebo (ACT)
35 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - příliš nízké napětí
36 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2) - příliš nízké napětí
37 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP) - příliš nízká hodnota
38 Snímač HEGO - chudá směs
Snímač HEGO 1- chudá směs - jen 2,0 DOHC 16V
39 Snímač HEGO 2- chudá směs - jen 2,0 DOHC 16V
40 Neobsazeno
41 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) -nereaguje na test
42 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)/snímač MAP -nereaguje na test
43 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - nereaguje na test
44 Příliš pozdní odezva na příkaz testu krátkého otevření škrtící klapky
45 Snímač rychlosti vozidla (VSS)
46 Ventil řízení volnoběhu (ISC) - není dosaženo maximálních otáček
47 Ventil řízení volnoběhu (ISC) - není dosaženo minimálních otáček
48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI
Ventil řízení volnoběhu (ISC) všechny ostatní motory
49 Ventil recirkulace výfukových spalin (EGR)
50 Identifikace modulu pro tester STAR
51 Klimatizace zapnuta
52 Volící páka automatické převodovky v poloze ´D´
53 Nastavení oktanového čísla -servisní kabel 1 ukostřen (FO1)
54 Nastavení oktanového čísla -servisní kabel 2 ukostřen (FO2)
55 Nastavení volnoběhu (ISA) -servisní kabel ukostřen
56 Snímač klepání (KS)
57 Příliš rychlá odezva na příkaz testu krátkého otevření škrtící klapky
58 Srovnávání fází PIP/signál SPOUT (modul TFI)
59 Potenciometr seřizování CO (REMCO)
60 Začátek nastavení servisního režimu
61 Pokles výkonu -válec 1
62 Pokles výkonu -válec 2
63 Pokles výkonu -válec 3
64 Pokles výkonu -válec 4
65 Pokles výkonu -válec 5
Spínač brzdových světel (BOO) jen DOHC
66 Pokles výkonu -válec 6
Spínač kickdown (KDS) jen DOHC
67 Snímač teploty paliva (FT)
68 Regulační ventil tlaku plnícího vzduchu
69 Regulační ventil tlaku plnícího vzduchu
70 Konec seřizovacího režimu
71 Vzduchový ventil řízený pod tlakem (VAV), solenoid ventilu přidaného vzduchu
72 Elektronický podtlakový regulátor (EVR)/ventil EGR -jen 1,8 Diesel Turbo
Regulační ventil plnícího vzduchu (WCS)- jen 1,6 EFI Turbo
73 Odvzdušňovací ventil nádrže (CANP)
74 Sepnutý solenoid řazení 3/4 (jen DOHC)/palivové čerpadlo (FP)
75 Spojka měniče momentu (Cco)
76 Sepnutý spínač brzdových světel (BOO)-autom. přev.
77 Kickdown v činnosti
78 Nepůsobí tlakový spínač posilovače řízení
79-80 Neobsazeno
81 Elektronický převodník podtlaku (EVR)
82 Elektronický převodník tlaku (EPT) - napětí menší než minimální
83 Elektronický převodník tlaku (EPT) - napětí větší než minimální
84 Elektronický převodník tlaku (EPT) - příliš nízké napětí
85-90 Neobsazeno
91 Konektory snímačů HEGO 1 a 2 zaměněny
92-99 Neobsazeno

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2005 18:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Díky za kódy, sem zvědavej, jaký mi na té diagnostice vylezou.
Todle přepsat - to byl teda výkon. O těch číslech se ti nespíš i zdálo, co :P

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 led 2005 18:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 říj 2004 09:18
Příspěvky: 92
Bydliště: Praha 9
No skoro i jo, ale co bych pro Vás kluci neudělal:o)

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 led 2005 13:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Tak sem MOŽNÁ opět odstranil cukání při akceleraci. Zkusil sem tam dát druhej MAP i s tím válcovým ventilem. Ujeto cca 400 km a zatím se to jeví OK :P (tak snad sem to teď nezakřikl). Zítra bych se měl dostat na diagnostiku, tak su zvědavej, jak dopadnu. Snad ta jejich mašina tu moji ŘJ přečte :roll:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2005 10:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak jsem byl s tím autem včera v servisu (auto cca před 10 dny začalo chvílemi škubat a dusit se, po výměně zapalovacích kabelů už moc neškubalo, ale stále vůbec netáhlo).
A výsledek - prý vadná svíčka, cca 1500 km po výměně všech svíček odešla. A to originál Motorcraft.
Nyní už to auto táhne jak má (skoro se to bojím napsat :wink: )

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 led 2005 21:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Tak sem byl dneska na diagnostice a pohořel sem. Té mašince se nějak nepodařilo komunikovat s mojí ŘJ. Možná to ještě zkusím přímo v servisu u Forda (nevíte někdo kolik by to tam mohlo stát?).

Jen tak mimochodem sem se dozvěděl (co se poškubávání týče), že proměření toho čidla polohy škrtící klapky jen multimetrem (odpor) není úplně 100% a je lepší to kontrolovat osciloskopem, při provozu tam prý běhá taky nějakej sin signál.
Další podstatný vliv (a často způsobuje problém) má čidlo MAP. Pokud odpojíte hadičku (nejlépe před tím filtrem hned u motoru) a vyteče z ní nějakej benzín tak je skoro jistý, že je v háji - ten benzín to čidlo prý odvaří.
No nepotěšil mě :evil:

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 3 - místné diagnostické kódy
PříspěvekNapsal: 24 led 2005 23:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
3 - místné diagnostické kódy : http://www.fordfans.cz/technics/3diag.htm

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 11:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Nevíte jak změřit tlak čerpadla u motoru 1.6 CVH EFI vtřikování.
Já jsem tam žádný ventilek nenašel :-((

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Cukání při ohřátém motoru
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 22:10 
Zdravím,
pozoruju cvrkot na fóru a chtěl bych taky trochu poradit. Motor mi tak jednou až dvakrát cukne :cry: při akceleraci-přidání plynu z plynulé jízdy. Nikdy to neudělá při studeném motoru (asi je bohatší směs). Vždycky to začne dělat až když je motor ohřátý. Nechal jsem již v servisu vyčistit škrtící klapku a pořád nic. Takže jsem dneska jsem smazal paměť protože jsem měnil vadný termostat, tak aby v paměti nebyly nejaký nesmysly (baterka odpojena přes 30 minut) a zítra uvidím. Zatím jsem nezkoušel motor diagnostikovat a k "Fordům" nepojedu, alespoň zatím. Pokud ani to nepomůže zkusím asi odpojit Lambdu, jak bylo popsáno dříve, jestli není chcíplá. Uvidím. Kabely a svíčky jsem zatím neměnil. Při plynulé jízdě to jede a není problém 160 km/h na lehkou nohu, slušná akcelerace např. ze 130 na 160 km/h. Spotřeba mě trochu děsí. Esco mám asi dva měsíce a průměr 9 l/100 km. Jízda většinou město a vzdálenosti do 15 km (do práce a z práce). Takže pokud někdo víte, poraďte!!! Thanx :roll: :twisted: :evil: :shock:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 22:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
=>> Vlcak
Asi budeš muset postupně vyzkoušet vyměnit a proměřit všechno, o čem se tady psalo -od svíček přes kabely až po růzuný čidla. U mě to nejspíš způsoboval MAP a popraskaná hadička mezi motorem a tímdle čidlem. Ale jinak todle poškubávání může mít víc příčin.
Pokud máš možnost, zkus si nechat udělat diagnostiku. Urychlí ti to práci, když ti označí, který čidla jsou OK nebo KO (ale to už se člověk připraví o tu radost z objevování :P ).

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: >>Xfield
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 22:46 
Díky za rychlou radu, zkusím asi první odpojit lambdu, tak jak si čtu nyní na fóru na http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Se ... ostika.htm , tak pořád čím dál víc věřím v tum LS, jelikož pži plynulé jízdě to neškube, ale jenom při změně rychlosti, což si myslím, že právě způsobuje, že změna požadavku na motor sice je, ale LS ji nepodporuje, jenom ještě dotaz na tebe a jestli mi můžeš hned odpovědět : nezničím nic, když to nechám jezdit třeba celý den bez LS?. Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 23:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Odpojená lambda by neměla motor nijak poškodit.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 23:18 
díky za odpověď


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 23:21 
>>>>field
ještě jeden dotaz, mám bouranou fiestu 1.1i z r. 1991, maslíš, že bych do Esca mohl zkusit dát LS z Fiesty, tedy pokud po odpojení přestane škubat a bude jasné, že závada je v LS?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2005 23:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
Pokud bude stejný závit, tak bych řekl, že jo. Zatím jsem to nezkoušl, ale někde jsem četl, že se dá použít i sonda z Felicie (je podtatně levnější než orig.). No a Fiesta má k Escortu mnohem blíž, než Filcka, takže by mělo být vše OK :D

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 16:27 
>>>Xfield
Tak jsem dneska jel bez odpojený LS, motor se choval naprosto stejně jako s připojenou lambdou, co se týče udržování otáček na volnoběh a chování motoru při jízdě. Takže lambdou to asi nebude. Dneska jsem navíc zaznamenal mírné, ale velice mírné potrhávání při plynulé jízdě, což by svědčilo asi na kabely ke svíčkám, či svíčky samotné. Ale nechce se mi "na zkoušku" kupovat nové, tak zatím nevím, ale asi si je zkusím někde půjčit. A taky si nechám vyrobit vyblikávačku a pak, pokud by nepomohly kabely, bych vyblikal motor a třeba tam je ještě nějaký vadný čidlo. Tak to je z dnešních poznatků zatím vše, dneska už nikam nepojedu. Pokud vymyslíš ty nebo někdo jinej ještě nějakou dobrou radu, budu na příjmu. Zatím čus.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2005 22:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 srp 2004 22:02
Příspěvky: 332
Bydliště: okr. Břeclav
=>>Vlcak
No vidíš, tak jedna součástka by byla ze hry venku :lol:
Já bych hledal tu závadu někde u zapalování (svíčky, kabely) a nebo ještě dřív u toho snímače nastavení škrtící klapky a senzoru MAP.
Svíčky si můžeš prohlídnout sám, podle zabarvení a čistoty odhadneš, jestli ještě za něco stojí. I kdyby jsi na zkoušku koupil nový (mě přišly 4 NGK asi na 400,-) a pak jsi zjistil, že chyba je jinde, tak si je schováš a použiješ později - jednou je měnit budeš určitě a ty svíčky se doma nezkazí :wink: .
Kabely ke svíčkám si můžeš taky proměřit sám - hodnota by měla být tuším kolem 10k ohmů (i když naměříš trochu horší, ještě to nemusí znamenat chybu - já jezdil i s cca13k a jelo to dobře). Cena neorig. kabelu je cca 100 kč/kus. Životnost však prý pochybná.
Snímač polohy škrtící klapky taky proměříš ohmmetrem. Hodnoty ti teď neřeknu - stejně se u různých vozů dost liší (někde je tady ale najdeš). Důležitý je, aby nárůst/pokles odporu byl po celé dráze lineární - žádné náhlé skoky. Prý by se to mělo měřit osciloskopem, ale pro hrubou kontrolu by měl postačit i normálmí multimetr.
MAP - zkontroluj neporušenost hadičky, aby nepřisávala falešnšj vzduch. Pokud tu hadičku odpojíš a vyteče benzín, je to čidlo skoro jistě KO. Čidlo by se mělo dát sehnat z vrakáče za cca 100,-.

Tak já už moc dalších věcí při odstraňování škubání nezkoušel, tak snad ti něco taky pomůže.

_________________
TOYOTA Avensis 2,0 D-4D Exclusive; 93kW; r.v.´07
Hyundai ELANTRA 1,6i GLS; 79kW; r.v.´02
------------------------- HISTORIE -------------------------
Ford Ka 1,3[/b]; 44kW; r.v.´98
Ford PROBE 2,2 LX; 108kW; r.v.´89 ; ("my ex-Precious")
Ford ORION 1,6 CLX; EFi 77kW; r.v.´91
Ford ESCORT 1,4i; CFI 54kW; r.v.´90 ; 3dv ("my ex-Precious")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 08:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Zapalovací kabely - jenom doplním - čet jsem to i na netu, že jen proměření odporu nic moc neřekne o jejich stavu. Tohle potvrzuju - měřil jsem odpor kabelů, byly všechny OK, ale - motor v zimě(nemusel být úplně studenej), tak škubal, netáhnul a nešel za plynem, dokud se trochu neohřál. Tipoval jsem něco kolem zapalování. Svíčky jsem vyměnil, nic. Až nový kabely(origo) problém zcela odstranily. Prý by se stav kabelů(taky svíček a vůbec zapalovací soustavy) dobře pozná měřením průběhu VN zapalovacího impulsu osciloskopem na svíčkách, což ale těžko někdo doma proměří. Ideální je třeba půjčit si dobrý kabely.
MAP - jak psal Xfield, zkontrolovat nejdřív čidlo vizuálně. Jinak můžu poskytnout návod, jak MAP proměřit elektricky.
Čidlo polohy škrtící klapky - má celkem něco přes 5kOhm, část dráhy při zavřený klapce asi 400-500Ohm(ne nula). Pokud se dá na celou dráhu 5V, tak při zavřený klapce má být na jezdci napětí 0,5-0,8V proti zemi(dá se doladit natočením snímače při povolení šroubů v mezích jeho uchycení). Když se pak klapka bude otvírat, napětí plynule poroste až skoro k 5V, nesmí být žádný skoky a propady(vydřená dráha).
Sorry za ten román :wink:

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 08:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2005 09:56
Příspěvky: 240
Bydliště: Zlín
Vážení přátelé , dosud jsem se tu nesetkal s poznatkem o ceně za diagnostiku u forda , má někdo prosím tyto informace ?

Dííky .

Jinak to mám se spotřebou kolem 9 ltr , jezdím 50% město 50% mimo obec ,
denně do rachoty 17 km. Termostat mi teď , když už je teplo vypustil teplotu až do poloviny budíku , vím , že je to asi málo , ale když koupím nový , dobrý , nebudu pak zbytečně vařit v kolonách ? ( je teda fakt , že bych aspoň vyzkoušel funkčnost ventilátoru , ještě jsem ho nikdy neslyšel hučet , ale auto mám čtvrtý měs.)

_________________
Ford Escort Combi 1,6 16V Zetec 06/96
Zes Rodek (zemřel 21.9.2006) , ovály Focal , 165 Spectron , SW Sony , Cap . . .
mr.rus@seznam.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz