fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 25 pro 2024 03:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 12 úno 2007 10:29 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Ahoj lidi, nevite nahodou jestli existoval motor o objemu 1600-karburator, typ TAP nebo tak nejak? Opisoval jsem to vecer, tak jsem se mohl prehlidnout... Na tech motorech jsou jeste nasledujici cisla: 28K97, L31K96, 31K95AX, 21A95AX. Samozrejme, ze na jednom motoru nejsou vsechny cisla, ktery tady uvadim. Napsal jsem si cisla z obou motoru.
Jinak to jsou motory z formule Ford 1600 a potrebuju na ne sehnat nejaky dily, tak je potrebuju nejak identifikovat. Diky.


Naposledy upravil pokec dne 21 úno 2007 20:25, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 00:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 pro 2004 04:54
Příspěvky: 1473
Bydliště: brno
1600 se delaly i s karbecem, mozna by pomohlo uvest aspon priblizne rok vyroby, ale motoru je celkem dost, tak buhvi z ceho to bude udelane, nebo jestli to treba neni neco uplne spesl

_________________
xr3i MK IV (byvavalo), Sierra 2,0i OHC, DOHC (taky uz ani jedna), Scorpio (stoji a stoji), Transit (zatim kupodivu jedou)...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 08:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Mozna by se sikly i nejaky fotky s vic detailama. Kdyby treba i po castecny demontazi, tak to muze dost napovedet.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 10:13 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Rok bohužel nevím, ale předpokládám začátek devadesátých let. Prej je to nějaká fiesta nebo co, ale kdo ví... Snad pomůžou foto:Obrázek Obrázek

PH: Nazdar ty stará puško:oD Ty ještě žiješ? :o)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 14:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Na mne to dela dojem nejakyho OHV, teda v tech starsich typech se moc nevyznam,ale mozna by se to dalo identifikovat treba podle katalogu od Burtona, pokud to neni jo nejaky exot.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 15:27 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
jo, OHV to je, retezovej rozvod, sucha vana...Ale na tu vanu neberte ohledy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 17:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tyy woe, to je ovsem bomba, ty suchy vany jsem si nevsimnul, to by mohlo bejt neco upravovanyho tak 70-80 leta, mozna i o neco driv, kouknu doma, jestli neco nenajdu. Vypada to minimalne na skorofabrickou upravu.Co to ma za karbec? Anglan je expert na oldtimery fordacky, mozna by vedel rovnou. A

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 18:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Laicky dotaz - co je to suchá vana a jak se pozná od normální a jaké to má výhody?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 21:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 pro 2006 20:57
Příspěvky: 210
Bydliště: Šumperk (přes týden Brno)
Nalezeno na skoda-techwebu: ... snaha olejovou náplň přemístit mimo klikovou skříň, aby se rozstřikovaná olejová náplň nezúčastňovala víření. Tomuto provedení se říká „suchá kliková skříň“, měly ji i tovární škodovky. Při mazání motoru olej stéká zpět do klikové skříně, odkud je odsáván jedním nebo dvěma čerpadly do oddělené nádoby .....

_________________
Escort CLX Contour rv.96, 1.6 Zetec 16V, Petrol blue, 130000km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 21:51 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Co to má za karbec přesně nevim. Mrknu na to o víkendu...
Wizzy: Suchá vana v kostce: Pro závodní účely je lepší mít suchou vanu (mazání v oddělené nádobě, která je vyšší a užší-prostě takovej válec na stojato), protože se pak olej neodlívá v zatáčkách. Pozná se tak, že ve vaně není sací koš a vedou z vany hadice...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 08:26 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Tak si myslim, ze jsem na to prisel, je to motor typu Kent Crossflow , doba vzniku 1950, bylo nevice obsahu od litru az po 1,6 a delalo se to az do 70 let, prochazelo to stalym vyvojem, je to asi neco podobnyho jako u Fiatu litrovy motory, ktery se davaly od 850 do 127 a Skodovacky od 1000MB .
Ten fordackej se na konci vyroby ve vychytany verzi daval do Escorta Mexico, dela se na nej spousta sportovnich dilu ,mj. u vacek se uvadej otacky u rally verce 7000, u race 9000, takze chudinka to v zadnym pripade neni.
Daleko podrobnejsi informace by se asi daly najit na anglickych webech.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 10:18 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Já musím ještě zkontaktovt původního majitele...Ten by mi snad mohl odpovědět na moje dotazy...pokud ovšem ještě ví o čem je řeč...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 úno 2007 14:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
Já si myslím že by to mohl být 1,6GT s dvojitym WEBREM, na motoru by mělo být vyraženo L3A což je kod motoru u Forda každá 16 začíná "L" na karbecu by měl bejt kod 76HF9510GA :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2007 11:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 srp 2006 22:31
Příspěvky: 318
Bydliště: Brno
náhodou nemáš přesnej typ, nebo číslo toho motoru?
oprava. já si kua nevšim, že tam jso napsaný.... :)
mrknu se odpo do chytrého programu co na mě vyplivne.....

_________________
FordScale18
HomikRacing
Ford Escort RS 2000 MK VII 03/1996
Ford Transit - 2006
Ford Escort MK III - 1982
Ford C-MAX - 2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2007 13:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
Ty čísla co jsi našel, tak mi z ničim neseděj kod motoru by měl bejt viz. obrázek.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 úno 2007 20:56 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Tak nakonec je to opravdu L3A. Bylo to vyrazeny trochu jinde... Jeden karbec je vyrobenej v Italii a je na nem "32/36 DCAV10E 977" a druhej ve Spanelsku. Na nem jsou cisla necitelny. Nemate teda nekdo k tomuto motoru nejakou technickou dokumentaci?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2007 13:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
Tak jsem se trefil je to 1.6 GT dávalo se to do escortú,cortin,capri,on Ford si s těma číslama motoru moc nelámal hlavu někdy tam ani nejsou, manualy na to mám, jsou v němčině, ale ty tvoje motory budou možná trošku upravený od originálu,tak když budeš chtít napiš co a já ti to pošlu třeba meilem, tady jsou tabulky motoru: :smt023
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2007 19:51 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Díky moc-to by prozatím mohlo stačit. Je vidět, že na tomhle fóru jsou lidi schopní poradit...To se bohužel jen tak nevidí. Ještě jednou díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2007 12:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 20:33
Příspěvky: 223
Bydliště: Lobkovice
Neni zač rád pomůžu když je to v mích silách :smt006
Jo a když by jsi měl problé s karbecem,tak mě pomohl pan Kratochvíl z Prahy (viz. odkaz) za pár korun perfektně seřídil :smt038 jelikož nevim od
kud jsi ,tak nevim jesly ti taky pomůže :D jinak přeji at ti krásně vrčí motůrky :smt015
http://www.sweb.cz/karburatory/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 úno 2007 20:24 
Offline
Nováček

Registrován: 13 zář 2005 13:34
Příspěvky: 12
Jen tak předběžně-byl by o tyhle motory zájem? Mám k nim i kompletní závodní výfuk. Je totiž možné, že do té své formule budu dávat motor škoda nebo žigul (kvůli technickým propozicím), tak tyhle bych pak i prodal...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz