fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 10 led 2025 01:07

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Transit - nejde nastartovat
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 17:16 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Zdravím,
koupil jsem si Transita 2,5Di , r.v. 92, v bazaru nešel nastartovat jelikož baterie jen tak stačila otočit motorem.Mechanik vzal přenosný startovací vozík, propojil jej s baterií v autě a transit okamžitě naskočil. Po projetí startoval dobře. Po příjezdu domu jsem ho nechal dva dny stát a už nešel natočit.Dal jsem baterii nabít a ani to nepomohlo, propojil jsem jí startovacími kabely z jiného auta a to také nepomohlo.Motorem točí nicméně ani nebafne.Kde by mohla být chyba, poradí někdo? (žhavení nemá, přímý vstřik)
Olilub
:cry: :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 18:13 
Offline
Nováček

Registrován: 20 led 2007 13:56
Příspěvky: 19
Bydliště: Trutnov
I když má přímí vstřik tak by měl mít žhavení,ale nejsem si jistý.Zkontroluj zda ti jde nafta z čerpadla ke vstřikům,na čerpadle máš elektromagnetický ventil co zavírá a otvírá přívod nafty do vstřiků,tak se podívej jestli funguje.To zjištíš když natáhneš kouskem kábliku plus z baterky na elektromagnet(Musí cvaknout)i při zapnutí a vypnutí klíčku v zapalování.Mají to takhle řešený všechny diesly,aby jim mohl chcípnout motor když vypneš klíček.

_________________
Ford escort rv.1991 1.8D 44kW 2H25577


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 19:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 13 zář 2006 13:35
Příspěvky: 22
Bydliště: Cerhovice
Transit nemá žhavky startuje plamenem ze sání

_________________
Transit 2.5D je to dělník nikdy nezklamal
Fiat Bravo 1.4 12V na nákupy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 20:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No jestli to není přechodovými odpory mezi startovacími kabeli a baterkou nezahřívají se ti náhodou ty kleště a nebo ty kabely, máš správný průřez kabelu pro startováni nafťáka?

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 20:58 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
No vezmu to souhrnem,
Transit tohoto roku výroby opravdu žhavení nemá (nejsem chytrej,ale koupil jsem si knihu k Transitum), nafta tam jde, zkusil jsem povolit vstřik a protočit,no a ke kabelům dodám, že jsou asi tak centimetr tlustý a samozřejmě se hřály.Nicméně to zřejmě způsobuje průchod dosti velkého proudu při startu. No a jak Heňa píše transit je dělník a nezklamal je hezké,ale tady to moc neplatí.

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 21:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
To že jsou centimetr tlusté neznamená že jsou vhodné může tam být 5mm izolace 5 mm mědi a taky se doporučuje dávat mínus někam na kostru né na baterku ale netuším proč :-)

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 22:01 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Ty kabely jsou opravdu OK, ale o tom mínus polu jsem se ted právě dočetl v té knížce a taky tam není proč se mají připojit na kostru auta a ne na baterii. Já to samozřejmě měl na baterce tak to zítra zkusím dát na kostru. Jen mě rozčilujou auta, který zničeho nic stávkujou a to jsem si ho ani neužil!

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 22:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No jde o to že jsem taky startoval auto přes kabely, který byli OK, ale měl jsem to na nějakém zoxidované místě či co a jediný čeho jsem docílil bylo, že jsem roztavil ty kleště. Ale motorem jsem točil ale málo na nastartování.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 22:44 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Tam bude asi ten zakopanej pes, pro nastartování nafťáka je asi potřeba opravdu silnou a dobrou baterku. V tom bazaru to startoval startovacím aparátem a ten je asi schopen ze sebe vydat velký proud a potažmo tím i větší švih motoru, který bude nutný ke startu. Já mám osobák s benzínovým motorem a s naftou moc zkušeností nemám (když pominu občasnou jízdu služebákem) tak nedokážu posoudit jak rychle se má ten motor při startu otáčet,aby blafnul. Nejspíš po neděli koupím novou baterii a udělám další pokusy.

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 22:56 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
No já jsem jednou při - 20 startoval svýho naf´táka benzíňákem a taky to nechytlo, takže tím by to mohlo být. Rozhodně u něj bude špatná baterka, když neudrží napětí dva dny. Ale na 100% by to mělo jít nastartovat jiným transitem nebo nějakým naftovým 2,5l.

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 23:02 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Zkoušel jsem to z Opel Zafira (švagrovo auto, já mám Daewoo Matiz a to by opravdu neklaplo), myslím, že to je dvoulitr a nafťák je to určitě, jo a baterku to má jako transit 74Ah.

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 23:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2007 00:00
Příspěvky: 68
Bydliště: Náchod
Hm tak nevim

_________________
(escort 1.8 TurboD 51KW , 12/1997)-bývávalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 bře 2007 23:18 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
No nic,jdu do pelechu a ráno zas do práce,v neděli taky a tak se na to dostanu asi až v pondělí. Zatím dík

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 08:30 
Offline
Nováček

Registrován: 16 pro 2006 13:01
Příspěvky: 8
Bydliště: Liberec-Reichenberg
menší detail, proč dávat mínusovej startovací kabel u startovaného auta na kostru a ne na minus pól na baterii. Protože ta prázdná baterie nám sežere veškerý proud z baterie vozidla, které nás startuje. Pá-Pá

_________________
jo hoši - ropa je ropa a o tom žádná ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 10:41 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To je trochu pofiderní důvod - pokud je ukostření baterie v pořádku, tak to můžeš klidně připojit na tažné woko vzadu a pokud by to bylo tím, jak píšeš, tak se to projeví úplně stejně.
Já si spíš myslím, že je to proto, že ukostření motoru právě nemusí být pokaždé úplně ok a proto se to dá přímo na motor. Plusový kabel u baterky dejme tomu může být taky nahnilý, ale ten není tak snadné obejít, jako mínusový

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 bře 2007 11:58 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Tak proč to nesežralo veškerý proud při startování v autobazaru ze startovacího aparátu? (Mechanik to připojil také přímo na baterii a ne na kostru)

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007 19:59 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Musím uznat,
rada od Ferdy Mravence (vyzkoušet ventil na čerpadle, který zastavuje přívod nafty) bylo to pravé ořechové.Když jsem prvně zkoušel zda tam jde nafta tak šla,ale pak jsem to už nezkoušel a měl jsem! No teď už musím jen najít kde se ten drát k ventilu na naftu přerušil, v konektoru na ventilu byl drát volně vsunutý, ale i tak tam není proud.Rozebral jsem kryt pod volantem,abych se dostal ke spínací skříňce a ta spíná jak má, no nic polezu po drátě a snad to někde najdu.
Jinak všem kteří mi chtěli pomoci velmi děkuji

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007 20:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Natahni novej drat.Je to rychlejsi. :D

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007 20:51 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5741
Bydliště: Praha
Transit 2.5D nám taky v zimě nestartoval i když byla připojená druhá baterka a startér točil dostatečně... stačilo Transita roztlačit nebo roztáhnout a na dvojku chytnul hned...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 21:12 
Offline
Nováček

Registrován: 28 úno 2007 22:44
Příspěvky: 9
Bydliště: Vlašim
Jak píše Karel, natáhnul jsem nový drát a je to ok!

_________________
Ford Transit 2,5 Di , r.v. 92


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz