fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:54

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přehřívání na volnoběh
PříspěvekNapsal: 05 bře 2007 23:31 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2007 10:37
Příspěvky: 24
Bydliště: Šumperk
Mám problém s teplotou při volnoběhu...při normální jízdě je teplota v normalu (rafička v prostředeku), ale stačí aby běžel tak 5minut na volnoběh a najednou je teplota těsně před červeným políčkem....zároveň mi při otáčkách pod 1500 přestává topit... :(

_________________
Escort MKVII 1996 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 07:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Mrkni,jestli zi spina ventilator chladice (na volnobeh na miste to ani jinak nechladi) a jetli netopi pod 1500ot/min,tak asi bude v cudu vodni pumpa,nebo pricpany topeni.
Videl bych to spis na tu pumpu,oba problemy na ni ukazuji.Muze mit sezrany lopatky a pokud se poradne netoci,nehoni vodu v okruhu do topeni a chladice.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 10:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
toto dělá i těsnění pod hlavou při volnoběhu netopí když přidáš začne ale nejdřív zjisti jak se tady píše zda to neni tím

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 14:54 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2007 10:37
Příspěvky: 24
Bydliště: Šumperk
No prave ze ventilator se roztaci, ale je to poprve co se mi na tomto aute roztocil!!! tag pred 3 tejdnama to bylo uplne OK...dycky byla teplota v polovine aji kdyz sem ho poradne prohanel. :!:

_________________
Escort MKVII 1996 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 14:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
neodchází Ti náhodou termostat ?

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 16:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
tot také příčina že se neotevře.Vyndat ponořit do kastrolku a vařit vodu a poznáš zda otevře či ne.Když se tam dá patřičnej teploměr zjistíš i při kolika stupních otevře

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: prehrievanie
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:00 
Offline
Nováček

Registrován: 10 úno 2007 11:38
Příspěvky: 6
Bydliště: Slovensko
Podla mna je to vo vodnej pumpe uz tam ma male lopatky na cirkulaciu vyzrate od fridexu alebo ineho chladiaceho roztoku termostat by neotvaral ani pri vyssich otackach keby bol vadny a ked je nieco s nim tak tu to robia este tak ze donho vyvrtaju asi 1mm dierku a zacne fungovat ale skor ta vodna pumpa.

_________________
Ford Escort 1.6D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:09 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
Kdyby to byl termostat, tak by to topilo. Souhlasím s pumpou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
W50L píše:
Kdyby to byl termostat, tak by to topilo. Souhlasím s pumpou.


Omyl chlapče, vytáhni si termostat a zkus jet jestli se Ti to zahřeje.
Např. sice to sem nepatří,ale v mé šáde jsem měl na ho..o termostat,furt vařilo,druhý nebyl. Když mě táta táhl na laně,předtím jsem vymontil termostat abych nevařil. a v tom autě jsem málem zmrzl!!!!!!

Já radím,sežeň si termostat, vyměň ho a uvidíš.
Víš co to je za práci dělat vodní pumpu, raději nechtěj

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:20 
Offline
Nováček

Registrován: 03 bře 2007 14:17
Příspěvky: 2
Bydliště: Hoštice
Bude to určite ta pumpa.

_________________
Ford Escort combi. 1.8D, předělané na 1.8TD 66kw, rv 94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:28 
Offline
Forďák

Registrován: 27 úno 2007 15:17
Příspěvky: 117
Bydliště: Kopytov
No mě termostat otvíral dřív než měl a v autě jsem měl furt skoro zimu. Jestli se to při otáčkách nepřehřívá tak to nějaký koloběh zajistí, ale při volnoběhu to nestačí tu vodu hnát, tak do topení nic nejde a trčí to v motoru bez hnutí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 bře 2007 22:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Já říkal,že je to nejspíš pumpou.
A jaká hrozná práce......shodíš kryt rozvodů,označíš,povolíš rozvody.pumpu,sponu.........vyhodíš ji pryč,dáš novou a za hodinku jedeš.
Pokud ne,Šumperk není tak daleko,klidně přijeď.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 11:25 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
catrr píše:
toto dělá i těsnění pod hlavou při volnoběhu netopí když přidáš začne ale nejdřív zjisti jak se tady píše zda to neni tím

Můžeš trochu upřesnit, jak moc to na volnoběh při vadném těsnění hlavy netopí?
Když mám omrzlé auto-stačí tak -3 st.C, nastartuju ho, nechám nějakou tu minutu blafat, ale pak mohu jakžtakž sundat námrazu možná tak ze spodní čtvrtiny skla, vzduch bych neoznačil ani za vlažný, ručka teploměru se prakticky nehne.
Pokud vyjedu, už se to ohřívá vcelku dobře, s udržováním teploty motoru, přehříváním ani topením pak problém nemám.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 14:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
no také se stává že když je těsnění pod hlavou v čudu tak když máš volnoběh neb mírné otáčky tak to netopí jak přidáš a jedeš tak 2.500 a víš tak to topí. a chladící kap.se skrz vadný těsnění bud odpařuje jde to do válců neb do oleje.V oleji to poznáš až když tam toho je hodně je to šedá emulze,a neb také když je chladno tak na víčku když to jde do válců tak zase záleží jak je těsnění poškozený když málo tak to skoro nepoznáš jen že to blbne jak jsem psal a když hodně tak to vidíš na výfuku.Ale může to být i to čerpadlo jak psali kluci

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 14:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
ted mne napadlo to asi opravdu bude tím těsněním proto že jak to popisuješ tak to jsou příznaky.Vodní pumpa když by byli vyřrané lopatky tak by to necirkulovalo vodu a zase by se ti to přehřívalo

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 14:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, při výměně svíček byl těsnicí kužel a závit jedné svíčky od chladicí kapaliny. Ta mi i mizela - do aplikace nějakého těsnicího přípravku, asi mne časem ta výměna těsnění nemine.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 15:42 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 bře 2007 10:37
Příspěvky: 24
Bydliště: Šumperk
:wink: OK...asi fakt ta pumpa, i ostatni zdroje kerejch sem se ptal to rikaly :P ...tak uvidíme

_________________
Escort MKVII 1996 1.8TD combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 16:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
nevím kolik stojí na Forda těsnění ale do 1400 se vejdeš určitě tak neotálej s tím a vyměn to.Jo než ho půjdeš koupit sundej to staré a podívej se kolik má zoubků to těsnění podle toho ho kup ty zoubky označují tlouštku těsnění na přesah pístů, a když tam máš na těsnění dírky je to opět tlouška těsnění ale na přesah otvorů válců. Pak tam máš napsáno TOP/OBEN to musí směřovat nahoru ten nápis a ničím ho nemaž jen dej a přilož hlavu a pokud možno momentákem dotáhnout pořadí znáž utahování?

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 18:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pokud je buchle tesneni pod hlavou, tak ti diesl tak busi do vody(okruhu)ze ti ji i vytlaci z nadrzky.Poznas to jednoduse.Ohratej motor a koukni do nadrzky ,jestli ti to nebuble.Pokud do okruhu oleje tak ty skvrny v oleji.Pokud se to neprehriva(za jizdy), tak to asi fakt dela pumpa nebo ten termostat.Nez neco rozdelas, tak napred zjisti pricinu.Ja takhle sundal hlavu(ale benzin) a bylo to pumpou,ty lopatky.Zkus na volnobeh ohrivat motor a rukou zkus, jestli se ohriva hadice od termostatu.Muze trochu propoustet od zacatku a pak se to poradne ohreje jen v otackach.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pokud má mokrej závit svíčky a i těsnící kužel jednoho válce tak je jasné že to je těsnění a je načnuté na tom konkrétnim válci. a ne pumpa

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz