fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 02:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 17:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Hugo píše:
JanRypal píše:
S tím souhlasim. Mohl sem mít 1.8TD opela astru, a stejne sem bral radši escorta s 1.6 16V Zetec. To mi jen tak mimochodem připomělo že můj profesor na anglinu z gymplu se jmenoval Zetek. Ale 1.6 měl tak možná močový měchýř a jak dobře jezdil, to fakt nevim.


Astry se diesely nikdy 1.8 nedelali...byli to 1.7D (TD, DTI atd...) S 1.7TD (50kW) jsem toho najel celkem hodne, bylo to dobre auto, motor sice slaby ale dalo se to... kdyz slo to auto pryc, melo najeto 180 a nic mu nechybelo. Kdyby ta fordi 1.8TD fungovala alespon tak, jdu do ni :-)


Jo sorry. To sem se upsal. 1.7TD samozřejmě. Tamto mělo nějakých 150, jel sem v tom a fak dobré. To s tebou souhlasím že to něco vydrží.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 18:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
ACEMajky píše:
Srovnej to s 1,6kou naftou taky od forda co dava do Focise2 ne? - proc chodit k nejakymu PSA


Jo, jasně. Já moc ty diesly nesleduju, měl jsem nějakýho tucha, že Ford 1,6 naftu dělá, ale zrovna jsem k tomu nic nenašel...
Chtěl jsem prostě jenom napsat - a v tom si asi rozumíme - že je nesmysl vedle sebe napsat nějaká hausnumera a bez okolků tvrdit: "můj motor má dvojnásobnej krouťák při dvoutřetinovejch otáčkách, takže je silnější a lepší!". Stejně důležitý, ne-li důležitější jako ty numera jsou otáčky, při kterých ten krouťák mám, jak je ten motor zpřevodovanej a jestli to v okolí těch optimálních otáček ten krouťák trochu drží, nebo je tam ostrý "hrb".

Je moc hezký, že dneska pro dejme tomu 100 koníků není u nafty potřeba dvoulitr jako dřív, ale stačí o půl litru méně. Já proti naftě skoro vůbec nic nemám (jenom nesnáším ten šílenej rachot studených, starých, neudržovaných uhláků pod oknama... můj motor je oproti tomu naprosto neslyšnej), každý ať si vybere, ne?

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 18:37 
muj znamy mel mondeo kombi/1995 s 1.8TD/65kw a najel s nim 450000km, nez ho prodal, melo pravidelny servis.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2005 20:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
To johan : Ja mam 10/96 tedy uz celkem stary auto a mam katalyzator,tedy studenej motor uz vubec nesmrdi a kouri jako benzinak,nez se zahreje pak vubec. A ten rachot, videl jsi startovat zmrzlou Karosu ,tu starsi? Benzin je benzin ,tissi je, ale vis na co se taky pouziva?No prece na cisteni , treba motoru od nafty! :lol: :lol: :lol:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 11:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Karel píše:
To johan : Ja mam 10/96 tedy uz celkem stary auto a mam katalyzator,tedy studenej motor uz vubec nesmrdi a kouri jako benzinak,nez se zahreje pak vubec. A ten rachot, videl jsi startovat zmrzlou Karosu ,tu starsi? Benzin je benzin ,tissi je, ale vis na co se taky pouziva?No prece na cisteni , treba motoru od nafty! :lol: :lol: :lol:


Nojo. Kdyz mas naftak udrzovanej, tak ty starty nemuseji byt pro desetilety auto zadnej problem. Ja mam pod okny nejakyho silenyho Fiata Tipo nebo co to je a ten kdyz to nakopne, tak mam vzdycky strach, ze se to cely rozpadne. To je jak nejaka technomusic. Hvizda to, klepe, vrze, rachta... ale nerapuje, to je fakt.
A k tomu cisteni motoru benzinem: no vidis, jaka je nafta svinstvo, ze se musi benzinem rozpoustet.
Ale zadnej flamewar, to je zbytecny. Kazdy at jezdi cim chce a na co ma. Podle vkusu kazdeho soudruha.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 12:49 
Dneska jsem viděl startovat jednoho Escorta 1.8TD, no děs. Sice to chytlo, ale zvuky, co se při tom ozejvaly.
Já s TD v Mondeu nemám žádnej problém, v zimě 2x žhavím a chytá suprově.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 13:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Známý má Mondeo a staruje naprosto bez žhavení. Nechápu jak mu může být jedno, co to s tim motorem dělá. Kdybyste viděli ten černý záhul co to vyrobí.....
Na druhou stranu v tom tímhle způsobem najel už 280K a nevzpomínám si že by měl někdy zdrbaný motor. Nechápu.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 18:23 
Chlapi, kdyz uz jste tu vsichni s tema ropakama, kolik vam tom jede na petku, kdyz to toci 3000 (nebo nejaky jiny otacky). zajimalo by me to jen ciste teoreticky pro srovnani s benzinem.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 20:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Me to toci desne moc, zhruba tak 125-130 na tachaku (i GPS) - co si pamatuju

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 20:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Na pětku a 3000 otáček mám myslím takových 120-130. Doufám že nekecám. Nevim totiž jestli je ta cesta kde sem to zkoušel úplně rovná.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 led 2005 23:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 črc 2004 12:47
Příspěvky: 113
Bydliště: Brno / Jesenicko
tak dnes sem měl první problémy.... Auto ad rána stálo na sněhu, docela dost solidně ho profukoval vítr. No podařilo se mi nastartovat až napotřetí.Asi tomu ten vítr dal fest zabrat.

_________________
Je: Volvo V40 1.8i 98'

Bylo: Ford Escort 1.8TD 51kW 97 Sedan Ontario blue


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 00:03 
no to me prekvapujete, na petku pri 3000 ot/min mi jede 1,6ZETEC 120km/h podle tachace, to ten TD neni zas tak moc zprevodovanej do rychla. To musi mit docela slusnej tah, ale stejne bych ho nechtel :lol: tak dik


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 12:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
M. píše:
no to me prekvapujete, na petku pri 3000 ot/min mi jede 1,6ZETEC 120km/h podle tachace, to ten TD neni zas tak moc zprevodovanej do rychla. To musi mit docela slusnej tah, ale stejne bych ho nechtel :lol: tak dik


Taky me to prekvapilo. Mam pocit, ze tech 120 na petku pri 3000 taky jedu. Nekde tady kluci vyrabeli takovou tabulku... (Hele ale to ten diesel chce pri 170 z toho auta uz vystoupit a bezet napred, ne?)

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 12:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Tady je ta tabulka ..... http://fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php ... hlight=gps

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 14:11 
herma píše:
tak dnes sem měl první problémy.... Auto ad rána stálo na sněhu, docela dost solidně ho profukoval vítr. No podařilo se mi nastartovat až napotřetí.Asi tomu ten vítr dal fest zabrat.

No to je prave to, co koukam neni u fordiho 1.8TD nic vyjimecneho... Ja jsem dnes s pazoutem po dni stani prisel, nazhavil(1x) a nastartoval... proste jak v lete akorat s tim, ze to zhavi dele... No asi pujdu opet do pazoutu... 306 Break TD to asi vyhraje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 14:22 
2 johan: tu tabulku uz jsem kdysi videl, je to ale pro benzin. otazka je, jake prevody mely diesely... ten zetec je zprevodovanej suprove, napr. oktavka toci na dalnici 4000, to bych teda nechtel poslouchat a mam pocit, te vsechny auta dneska maji pomale prevody. ale ty diesely od forda mi teda prijdou zprevodovany extremne do pomala.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 15:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
Ja chtel tu tabulku uvest prave pro srovnani s tema prevodama ktery tady uvadeji kluci pro diesel. Je fakt, ze ten rozdil v prevodech mezi benzinem a dieslem bych cekal vetsi.
Na me ma Esco moc dlouhy ty nizsy prevody - dvojku, trojku... petka je zprevodovana vyborne, jak pise M. Mezi 4 a 5 bych snesl o poznani vetsi skok. Skoro ctyrku nevytacim.

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 led 2005 22:52 
2 johan: je fakt, ze dvojka uz je hodne rychla, ale to mi nevadi, malinko ji roztocis a mas tam sedesat, zadny kvedlani jak v oktavce, kde petka je jakz takz v praze na magistralu, ale urcite ne na dalnici :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 11:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
M. píše:
2 johan: je fakt, ze dvojka uz je hodne rychla, ale to mi nevadi, malinko ji roztocis a mas tam sedesat, zadny kvedlani jak v oktavce, kde petka je jakz takz v praze na magistralu, ale urcite ne na dalnici :lol:


Jojo, na dvojku to sviští jak o život. Snažím se motoru nějak přehnaně nedupat na krk, kvůli spotřebě, ale na tu dvojku to třeba 80 jede ani nevíš jak. Já si na to celkově nestěžuju, jsem rád, že to je tak nějak sladěný pro normální jízdu. I když bych tu dvojku měl raději kratší... Ale to je jedno.
Příští auto budu shánět se šestikvaltem. Teda.... někdy... v daleké budoucnosti, až budou prachy...

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 19:29 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Já mám odzkoušeno, že na dvojku svištím tachometrových 100, na trojku tachometrových 140. Na otáčky se ardši neptejte - hodně vysoké.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 99 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz