fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 07:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ranní start
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 19:51 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Prosím o radu. Koupil jsem Forda 1,8 D 51 kW asi před 2 měsíci. Je to můj první diesel. Teprve se s ním seznamuji. Každé ráno musim startovat na 2krát. myslím to tak že nažhavim a až cvakne relátko tak startuji a motor udělá vrrr a nic. Tak vypnu klíček a znova cvakne relé a motor naskočí. Dnes jsem zkoušel nažhavit dvakrát za sebou a chytl bez problémů. To mi dělal i v mrazech cca-6. Zkoušel jsem vymontovat žhavky, dal je na baterku a napočítal jsem do 15 a byla rudá. Myslíte že by to mohlo být nimi? Pak jsem tu četl něco o padání nafty. Jak to poznám? Všude je to suché. A také mi to malilimko cuká jako bych jel na vysoký kvalt s nízkýma otáčkama. Ale to dělá jen někdy. Není to škub škub ale jen takové jemné houpání. Přidám a zmizí to. V servise mi říkali že to může být čerpadlem. Jinak jezdí dobře.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 20:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Tohle vypadá opravdu na ,,padání nafty,,.
Nikde ti s toho nic nepoteče,ale nafta se vrací zpět do nádrže.Může to dělat buď špatná membrána na palivové pumpě,nebo nějaká netěsnost v palivovém vedení,kterou si to přisává vzduch.
Skus ráno než nastartuješ,napumpovat naftu ručně,když to půjde a pumpa nebude tvrdá máš závadu lokalizovanou.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:37 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Děkuji ráno to vyzkouším. Takže jetli tomu rozumím dobře pumpovut dokaď nebude tvrdá a pak startovat a jestli neztvrdne tak je to tou pumpou. Zítra dám vědět jak se chovala.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 21:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
mrjekill souhlas

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 bře 2007 22:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Ona ti pumpovanim ztvrdne.Jde o to,ze pokud pujde rano pumpovat,tak ti nafta spadla.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 13:36 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Nazdárek! Tak jsem dnes ráno přišel a 3krát jsem na ni zmáčkl než byla tvrdá a pak jsem krásně nastartoval fakt úplně v poho. Děkuji za radu aspoň vím čím to je. Ted ji musím koupit novou nebo se to dá vyměnit ta membrána?

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 15:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
dá se vyměnit jen ta membrána

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:04 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Koukal jsem na to a přijde mi to nerozebyratelné jakoby to bylo slisované. Nenašel jsem tam žádný jiný šroub kromě toho kterým je dotažen filtr a pak ty kterými je to přimontováno k držáku. Dáš mi prosím typ kde ji seženu.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:07 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
to musíš odpertlovat dodat jinou a nalisovat zpět

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
skus autokelly nebo něco podobného kde prodávaj díly

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:10 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
možná se budu ptát blbě. Je to složité nebo bude lepší koupit celou. Nemám ani žádný lis.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
asi takto nevím jak jsi zručný někdo umí to jiný tamto jiní neumí nic a hrabou se do všeho nic ve zlém pro mne to je hodně velká maličkost opravdu neznám tě ale když jsi zručný nic na tom neni

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
napíšu ti sz

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 16:35 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Víš já se raději zeptám 2 krát než abych to zkonil a taky abych věděl co mě čeká až to otevřu. Aby mě z toho nevyskočilo deset pružin a já nevěděl pak kam snimi. Jesli myslíš odpertlovat jako třeba odehnout nějaké packy a rozlousknou to to si myslím že nebude problém ale dát to dohromady tak aby to těsnilo. Víš jak to myslím. Měl jsem třeba rozdělanou AC pumpu na Fáčku. Je to něco podobného, stejný princip? Jen místo těch spoustu šroubků je to slisované? Jde mi o to jak to dobře spojit aby tama našel vzduch.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 17:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
ano je to slisované neboj s tím vzduchem když to pořádně zatáhneš tak ta guma to nepustí a je tam jen jedna velká pružina tak neměj strach

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 17:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Koukám,že než se sem dostanu,vše vyřešeno...........
Jinak komplet souhlas s výše napsaným...........

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2007 20:06 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Supr. Tak budu shánět membránu a až ji vyměním napíši jak to šlo. Moc děkuji za radu pomohlo mě to.

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2007 00:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2005 17:55
Příspěvky: 83
Bydliště: Hranice na Moravě
Mám ale takový pocit, že kdyby byla špatná membrána, tak vůbec nenapumpuješ, u Tebe bych to viděl na špatný přepadový šroub v čerpadle. Co na to ostatní?

_________________
Ford Escort Combi CLX, bílej jezdec:) , 1996, 1.8 TD 51kw, klima, 2 x airbag, spokojenost

Škoda Roomster, 1,9 TDI PD, výbava style, dance radio, white rider, člen www.roomsterclub.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2007 05:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja rano at napumpuji(asi 6x) nebo ne ,tak to chytne stejne.Ten prepadovej ventil bych pro jistotu zkusil.Pokud je original od vyroby, tak je urcite uz za ty roky vycvachtanej.Pokud si nejses jistej tou pumpou,tak ji sundej a ucpi jeden konec a druhej dej na kompresor(ne 6 atmosf.!!!)a zkus ve vode, jak dusi od kola.Hned zjistis jak na tom je tesnost a membrana.Samozrejmne i s filtrem a napred natlakovat (jemne) a pak do vody.To samy zkus z predehrevem.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2007 20:24 
Offline
Nováček

Registrován: 01 úno 2007 11:00
Příspěvky: 32
Bydliště: Kroměříž
Ahojte.
Ten přepadový venti je ten 6 šroubek na dně filtru? Omlouvám se je to můj první diesel a teprve ho poznávám. S tou vodou to zítra vyzkouším. Ale když vymontuji tu pumpu tak se mi to zavzdušní že. A co potom to nepůjde nastartovat?

_________________
Ford Eskord Van 1,8 TD 51 kW r.v. 97


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 93 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz