fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 21:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 09:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
... a taky ten motor zas tak moc z kopce nebrzdi :-D
kazdopadne je to pitomina, protoze "normalni" motory jedou z kopce bez benzinu, uz asi mame tedy i odpoved na to, proc ty fordy nejsou zas tak moc usporny :shock:

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 10:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
M. píše:
kazdopadne je to pitomina, protoze "normalni" motory jedou z kopce bez benzinu, uz asi mame tedy i odpoved na to, proc ty fordy nejsou zas tak moc usporny :shock:

Presne tak.
Vcera som to skusal, kedze som si spomenul za jazdy na tuto temu.
Isiel som z Cierneho mostu smerom na Plzen, pre odbockou na Pankrac je to mierne dole kopcom, tam som siel 100km/h. Ked som pustil plyn, len fakt mierne to spomalovalo, okamzita bola 1,5 L/100 km. Ked som dal neutral, znizila sa na 0.9-1.0L/100 km. Tak ci onak je podla mna ten benzn paleny zbytocne.
Samozrejme toto nerobi rozdiel v spotrebe v dcl / 100 km, ale tak podvedome ma to kus stve :) Cisto z principu.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 10:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Já tak přemýšlím - ale ona je to možná totální kravina, fakt nevím, ale - co když to tak udělali proto, že ten motor tolik nebrzdí, tudíž to zpomalí mnohem mín než bez benzínu, čímžto pádem se pak nebude muset tolik přidávat plyn a ušetří se benzín? to je jediný rozumný důvod, který mě napadl, ale fakt nevím, jestli je to vůbec možný.... :smt102

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 11:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
To by mi moc chytre nepripadlo, protoze kdyby to nahodou brzdilo moc, staci malinko plyn a bude to to same. V oktavce kdyz se slapne trosku na plyn z kopce, taky to zere 1,5l/100km, ale kdyz uberu, tak je tam 0. Tohle soudruzi z NDR nedomysleli :-D
holt, tak kdyz nahodou zase budu nekdy blbnout se spotrebou, tak budu vyhazovat kvalt, no... ;-)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 11:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
LeMans píše:
Já tak přemýšlím - ale ona je to možná totální kravina, fakt nevím, ale - co když to tak udělali proto, že ten motor tolik nebrzdí, tudíž to zpomalí mnohem mín než bez benzínu, čímžto pádem se pak nebude muset tolik přidávat plyn a ušetří se benzín? to je jediný rozumný důvod, který mě napadl, ale fakt nevím, jestli je to vůbec možný.... :smt102

Je to mozne, ze toto je ten dovod. Je z casti rozumny, kazdopadne ja by som ocenil variantu bez davkovania benzinu bez plynu.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 11:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Myslím, že to malé množství benzínu tam jde jenom kvůli katalyzátoru, prostě aby nevychladl a u koncernových aut to bude stejně tak, jenom palubák ukazuje 0 aby to vypadalo lépe. Ve skutečnosti Fordův palubák ukazuje průměrnou spotřebu vyšší než je skutečná podle tankovaného paliva a to rozdílem okolo 0,5l na 100 km kdežto ve Škodovce je to naopak o 1 litr na 100km víc při tankování než podle palubáku.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 11:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2005 09:40
Příspěvky: 195
Bydliště: PHA 5
Standa píše:
Myslím, že to malé množství benzínu tam jde jenom kvůli katalyzátoru, prostě aby nevychladl a u koncernových aut to bude stejně tak, jenom palubák ukazuje 0 aby to vypadalo lépe. Ve skutečnosti Fordův palubák ukazuje průměrnou spotřebu vyšší než je skutečná podle tankovaného paliva a to rozdílem okolo 0,5l na 100 km kdežto ve Škodovce je to naopak o 1 litr na 100km víc při tankování než podle palubáku.

dik Stando, ak je to takto, tak potom OK.

_________________
The old times... Escort Tournier Ghia, 1.6 16V, Amparo Blue, 199

Nowadays : Mitsubishi Lancer Wagon 1.6i 72kw 2005 (invite), metalic black...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 11:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Ono by se dalo ještě otestovat, jak se to bude chovat s odpojeným čidlem rychlosti, ale tam potom hrozí chcípání auta při dojíždění na volnoběh. Jestli si na to vzpomenu, tak to vyzkouším.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 12:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
No jestli to delaji vsechny motory, tak pak ty chytre reci v ruznych clankach na inetu o tom, jak je vyhodnejsi jezdit z kopce s kvaltem, naprosto k nicemu. pac bez kvaltu to tedy zere min a navic nahore vyhodim v 90 a dole pojedu 110 ;-)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 12:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
M. píše:
No jestli to delaji vsechny motory, tak pak ty chytre reci v ruznych clankach na inetu o tom, jak je vyhodnejsi jezdit z kopce s kvaltem, naprosto k nicemu. pac bez kvaltu to tedy zere min a navic nahore vyhodim v 90 a dole pojedu 110 ;-)


Přesně tak, nebo jet a točit víc jak 3tisíce otáček,ale to si myslím, bude docela slušně brzdit...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
M. to je co jsem psal na začátku. Vstřikování a každé auto naprogramované jinak i v rámci jednoho modelu, ale různého roku atd a chudák spotřebitel aby se v tom vyznal. Takže já už se s jízdou na spotřebu rozloučil a jezdím normálně podle nálady.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 led 2007 15:57 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
ja jezdim taky normalne, jen obcas si zkusim, kam se se spotrebou da jit, jinak se snazim jezdit plynule, co nejmene brzdit a i to uz je znat. Ale s escem je to docela otrava, zlata skodovka, panecku, tam byly rozptyly ve vysledkach :-D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Rychlost vs. otáčky
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 16:24 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2007 18:45
Příspěvky: 23
Bydliště: Určice 259
Jen takovej dotaz, jedná se mi o provozní hodnoty otáček, při 4000ot/min jedu s fordem 140Km/h (kola: 13" 175/60) ale má do docela velkou spotřebu (větší než jsem odpozoroval u jiných aut) když jedu s někým jiným ať ve stejné značce nebo z jiné fabriky tak ten poměr(otáčky,rchlost) je jinačí a spotřeba taky. Nevím čím to nebo vyblikat závadu???? . Kdyby byly větší kola tak stejně spotřeba poleze nahoru a nic moc se tím nevyřeší. Štve mě to hlavně proto že žigul co mám doma (1.3benzín, kola 13" 175/60) má nižší spotřebu ikdyž jedu na 4ku 120km/h a ještě tomu agresivně dávám :twisted:

_________________
Ford Escort VII 1997, 1.4 PT-E, "Limuzína" s křídlem, barva-polární stříbrná, 13" plecháče kola :-( , mlhovky, úprava uložení radia(leštěný hliník), 1. etapa odstranění rzi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 16:27 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 bře 2007 18:45
Příspěvky: 23
Bydliště: Určice 259
Jo a nejsem nováček, před rokem jsem tady taky dával dost příspěvků ale pak nějak neby čas sem chodit a zrušil se mi účet, kdyby bylo potřeba něco poradit z problematiky elektro slaboproud- tak zkusím pomoct, mám toho už dost nabastleno :-D , fordu zdar :P

_________________
Ford Escort VII 1997, 1.4 PT-E, "Limuzína" s křídlem, barva-polární stříbrná, 13" plecháče kola :-( , mlhovky, úprava uložení radia(leštěný hliník), 1. etapa odstranění rzi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 16:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
za studena to hoooodne hlidam, neradim ve vic jak 2500otackach, podle rychlostniho stupne, jednickou to rozjedu jen aby to jelo, hlavne lehka noha, nesmi byt slyset huceni (duseni) ani klepani ventilu, az se zahreje, tak po meste radim kolem 3000-3500, mimo mesto bezne kolem 4000, kdyz mam naladu, klidne tomu dam tak 5tisic, vic hooodne vyjimecne, ale jak rikam, je to od nalady, pocasi, jestli chci setrit benal, jestli specham...obecne jezdim tak, aby motor mel "to svoje" ;-)

4t mi to toci tak ve 150/160, moc presne nevim, spotreba v techto rychlostech na dalnici cca 8.5l ;-) zato ve meste to celkem chlemta

abych snizil spotrebu, nevyrazuju, dojizdim a podrazuju misto brzdeni, motoru prospeje jednou za tyden poradne projet po dalnici nebo tak (to zase neprospiva celemu zbytku auta, ceske dalnice...) no a asi tak

pravda, skodovka, tam se dalo jedzit za 14l i za 5 ;-), na druhou stranu nedavno sem s eskem udelal 5.2 prumer, takze supr, v zime pred vymenou termostatu to bylo taky 14, takze i skocnu sem dohnal a ze sem si s ni uzil :-D

ford je zlaticko, jen at mi dela radost ;-)

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 19:33 
mposchl píše:
nedavno sem s eskem udelal 5.2 prumer



...průměr z kopce bez plynu, ne?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 20:24 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
S 1.6 16V 5.2l/100km? nevodis nas za nos?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 21:32 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2006 12:52
Příspěvky: 517
Bydliště: Brno
ne, vazne, byla to cesta do Svitav a zpatky, lehka noha, zpatky to je fakt z kopce, byla to nahoda, ale vazne to tak vyslo...nekecam...ale priznavam, ze od te doby sem se tak nizko nedostal...kdyz hooodne malo, tak necelych 7litriku, ale to sou rovinky mimo mesto 80-90, takze to da kazdej ;-)

_________________
Martin

Ford Escort 1.6 16V 1996, klima, el. okna, tonovana skla, tmave modra metaliza, alarm s DO, trippling, hladove oko, stmivac...atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2007 21:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já měl nejmíň asi 6,5 když jsem jel konstantně po dálnici cca 100-110kmh

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2007 00:33 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
dj.DEKL píše:
Já měl nejmíň asi 6,5 když jsem jel konstantně po dálnici cca 100-110kmh


To se stava malokdy co? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz