fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 03 led 2025 21:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 zář 2004 19:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Mno jestlize mas novej motor, tak to beru. To bych asi k pochybnym benzinkam typu EurOil nejezdil a mozna bych taky bral jen V-Power.....
Jinak jestlize ma nakdo jako ja v planu za rok za dva az nasetri na novy auto tohle poslat na vrakac, nema to pro me smysl. A ty nadrze projezdim za mesic 3, coz uz neco je. Ne moc, ale ne kazdy den clovek najde 4 stovky na chodniku.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 zář 2004 19:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 09 bře 2004 23:54
Příspěvky: 499
Bydliště: Liberec
mno já se tenkrát prtal spíš na V-power racing s těma zkušenostma, zkoušel někdo to nový u OMW, nevim koim to má oktanů

_________________
Esco r.v.91,1,4i CVH(upgrade RS2000) - po laku, opět krasavec- doufám že mi ho zase někdo trefí =/
http://www.fordfans.cz/galerie/displayi ... =47&pos=31


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 zář 2004 20:17 
Myslíš ten Super 100?Je to 100oktanovej bezolovnatej benzín a řekl bych,že oproti Shellackýmu racingu je o dost znát.
Ford escort 1.6 16v 94


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2004 14:21 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
u OMV benzin neberu..........proste auto cuka a nejede a nejede a cuka.........zkousel jsem vzit 2x u nej na prazdnou nadrz.......

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2004 09:58 
Já nevím,jak je na tom u vás OMV,ale já beru už víc než rok na OMV u nás v Jihlavě a bezproblému.Před tím jsem bral V-power,ale s tím byl jeden čas nějakej problém,tak jsem na něj zanevřel.Jinak budu mít,Marku, po neděli volný ty tlumiče z toho RSa,jak jsme se bavili.Budeš ještě chtít?Láďa
Ford escort 1,6 16v,94


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2004 15:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Láďa píše:
Já nevím,jak je na tom u vás OMV,ale já beru už víc než rok na OMV u nás v Jihlavě a bezproblému.Před tím jsem bral V-power,ale s tím byl jeden čas nějakej problém,tak jsem na něj zanevřel.Jinak budu mít,Marku, po neděli volný ty tlumiče z toho RSa,jak jsme se bavili.Budeš ještě chtít?Láďa
Ford escort 1,6 16v,94



No ja braval v praglu.....u kongr. centra..........
Lado - to jsi ty? LARI? No, ted bohuzel. uz mi jdou z nemecka predni Bilsteiny: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 31402&rd=1
Ted se budu divat nekdy po zadnich, ale to az pozdeji, ten mam velke vydaje do bytu:-(

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 21:21 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 říj 2004 22:28
Příspěvky: 44
Bydliště: Praha-Západ
Lidi, 100oktanový benzín má cenu lít do motorů s větším kompresním poměrem. To palivo je pro ně dělané a tam se to projeví i na výkonu. Ale u motorů s menší kompresí má ježdění na vysooktanové benzíny efekt jen jediný - rychleji se podpalují výfukové ventily. Ten samý problém měly předválečné motory i s "obyčejným" Speciálem.

_________________
1.4i CVH, CLX Combi, 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2004 21:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
V-power 95 jsem používal již v předešlém autě.Je pravda že první 3-4 nádrže se nezdály nějakým přínosem,mimo klidnějšího chodu a lepšího zátahu motoru z nižších otáček.Po prodeji auta jsem teprve porovnal průměrnou spotřebu za dobu tankování.Vyšla mi úspora skoro 0,6 lit.Celkem jsem tankoval 428 litrů (za ty peníze by bylo mejdlo....).
Na Esku po první nádrži - 42 litrů je průměrná spotřeba 8,75 lit. Podíl slilnic je přibližně:1/3 dálnice,1/3 silnice a 1/3 město.A protože bylo třeba Esko otestovat,tak na dálnici nešlo pod 150 a ve městě se pokochat tím,jak jiní jsou ještě na semaforech.

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 říj 2004 19:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Ještě jeden dodatek k V-Power.
Spotřeboval jsem dalších 85 litrů Shellu V-Power.
Průměrná spotřeba vyšla 8,01 lit/100km.Motor jde dobře od spodu,nemusí se příliš vytáčet.Svíčky jsou čisté,olej nedolévám.Když si chci "zajezdit",tak jde jako šlak.
Spotřebu jsem mohl porovnat s Mondeem 18 16V.Majitel používá jiné benzíny,jezdí svižně a průměr má 8,72lit/100km.Způsob používání je podobný mému.Najeto cca 96 000km,já o 10tis.více.Zkusí dát 4 nádrže Shellu a pak uvidíme co mu vyjde.
Ještě bych potřebova nějaké Esko stejného typu,abych věděl jeho spotřebu.Pak se dá něco vyvodit............

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nejlepší benzín
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 14:06 
Moje zkušenost s tímto benzínem je asi následující. Sondou z optického kabelu jsem si nechal nahlédnout do spalovacího prostoru (dírou od svíčky). Dno pístu černé jako uhel, ale bez sebevětší vrsvičky nánosu, kompresní prostor v hlavě byl taky černý. Najel jsem s V-Powerem 30.000 km a po této vzdálenosti jsem opět udělal průzkum spalovacího prostoru. Nejen že se svým Fordem orionem z r.v 1991 1,6 77kW který má nalítano 175.000 km dokážu jezdit za 5,5L na delších trasách, ale spalovací prostor je nyní čistý jako dětská prdýlka, černota zmizela a dno pístu a kompresní prostor má hnědočervenou barvu a místama se dokonce i zaleskne čistý kov... Na vstřikopvače jsem nekoukal, ale myslím že pozitivně se to projevilo i na nic... Jsem velmi spokojenej a proto všem tento benzín doporučuju... Jnak nějaký výrazný nárust výkonu jsem nezaznamenal, jen při razantnějším přidání plynu, třeba při předjižděný, se motor lépe vytáčí a "nekucká" jako na normální benzín...A to co investuji do benzínu, to se mi vrátí na ušetřených financích na jeho opravě. :wink:

P.S. - V-Power se alespoň v HK prodává jako 95 oktanů (a těch 95 oktanu skutečně má), 99 oktanů a 100 oktanů. U ty 95 by se mělo zvýšení výkonu projevovat díky tomu, že benzín obsahuje nějaké specielní přísady, snižující tření pístu o stěnu válce, čímž by měl mít motor lehčí chod, rychleji se vytáčet a mít nižší spotřebu. Což můžu po 30.000 km potvrdit.Jedná se vlastně o běžnou 95tku vylepšenou aditivy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 lis 2004 15:37 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5741
Bydliště: Praha
Shell V-Power 95 28.30 ,-Kč / Praha - Balabenka (nová Shell místo TOTALu)[/b]

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Naposledy upravil dj.DEKL dne 15 lis 2004 22:15, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 lis 2004 16:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Stare mesto u UH-kousek od intersparu 28.60,- :wink:

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 zář 2004 20:41
Příspěvky: 397
Bydliště: Praha
Jen stručně:tankováno 88litrů, ujeto 1326km=6,64lit/100km.
Bylo v tom asi 500km dálnice a tak 150 po městě.Ostatní: silnice I.a II.třídy.
Bez dolévání oleje,čisté svíčky.Normální způsob jízdy,žádná spořivka.Cestováno ve čtyřech lidech.

_________________
Ford Escort Combi Ghia-Futura 1997-1,8 16V-85kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
Když chci přejít na Véčko může se to napřed smíchat s normálním naturalem? A nemusí se něco upravovat na motoru? Dík.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 16:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 dub 2004 12:08
Příspěvky: 469
Bydliště: Prague HS5 - 50°03'55.34" N 14°30'01.03" E
JanRypal píše:
Když chci přejít na Véčko může se to napřed smíchat s normálním naturalem? A nemusí se něco upravovat na motoru? Dík.


Nemusis vubec nic...

Avsak nezapomen, ze pravej ucinek se projevi spise az tak po 3 plnejch nadrzich.

_________________
1) Scorpio GLX Topas || MK I.5 04/1994 build for CH || 2.9i V6 12V 145 BHP 228 Nm || A4LD || 4door || Windsor Grey metalic || 7Jx16" Cosworth + 205/55 Dunlop SP Sport 01 ||
2) Escort RS2000 || MK VI 05/1994 build for A || 2.0 DOHC 16V 150 BHP 190 Nm || MTX75 || 3door || Radiant Red || 7Jx16" Speedline Corse + 215/40 GoodYear Eagle F1||


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 led 2005 21:44 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No ja mam sice ropaka, ale uz po par km jsem poznal ze je motor tissi a hlavne pri otackach nad 3000.Tankoval jsem Shell -...... a taky mi nekdo tvrdil, ze to poznam po 3 nadrzich.Jo a nejezdil jsem na petrolej ,ale na obyc.naftu od fa. Benzina.Nikdy jsem moc neveril tem reklamam na to lepsi palivo , ale asi na tom neco bude.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 01:28 
Po výplatě natankuju do svy Fiesty V-Power racing.Jsem zvědavý co to s ní provede. 100 oktanů je ale jenom reklamní tah.Takový benzín udělat neumí nikdo ani Shell.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 13:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 led 2005 20:27
Příspěvky: 184
Bydliště: Valašské Meziříčí
No tak sem zkoušel to Véčko. Něco na tom asi fakt bude. Se 4 lidma v autě to jede jak na natural když jedu sám. Taky je to o něco tišší a rychlej se prohřeje motor. Ale nevim jak dlouho to vydržim. Za chvíli bych se asi musel rozhodovat jestli nakrmím sebe, nebo auto.

_________________
Ford Escort Combi r.1998, 1.6 16V Zetec 66 kW
Žádný sociální holovágn, nýbrž pravý bazarní xindl - fbenzínu, fkorozi, fkombajnu, ftuzingu, nahlínách a se samýma hájtek fíčerama. Šestá číslice počítadla kilometrů nelze zaručit. Žere benzínu osumapůl, vody půl a oleje čtvrt litru na sto, emisní norma odhadem Euro minus 3 a furt je na tom něco podělané...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 17:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:36
Příspěvky: 584
Bydliště: okr. Svinibrod
Peta píše:
Po výplatě natankuju do svy Fiesty V-Power racing.Jsem zvědavý co to s ní provede. 100 oktanů je ale jenom reklamní tah.Takový benzín udělat neumí nikdo ani Shell.


Proc myslis, ze to nejde? 100koktanovej benzin udelas i klido doma. daji se koupit prisady na zvyseni oktanoveho cisla benzinu - pouziva se tam, kde maji motory tak velkou kompresi, ze by 95oktan. benzin delal samozapaly.

_________________
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2002, zlatavě-stříbrná metla
Ford Mondeo, 2,0i 16V, 145PS, Duratec, 2001, Pepper červená, LPG, Ghia
Ford Escort RS 2000 2,0L 16V 150PS, léta páně 1994, limuzina, vybava GHIA, barva Moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 led 2005 17:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2004 15:54
Příspěvky: 154
Bydliště: Praha
m@rekR$ píše:
Peta píše:
Po výplatě natankuju do svy Fiesty V-Power racing.Jsem zvědavý co to s ní provede. 100 oktanů je ale jenom reklamní tah.Takový benzín udělat neumí nikdo ani Shell.


Proc myslis, ze to nejde? 100koktanovej benzin udelas i klido doma. daji se koupit prisady na zvyseni oktanoveho cisla benzinu - pouziva se tam, kde maji motory tak velkou kompresi, ze by 95oktan. benzin delal samozapaly.


Myslim, ze auta na WRC Rally jezdi na nejaky cca 110 oktanovy benzin... Drahy jak svine. >100/litr

_________________
Johan
----------------
Escort 1,6 16V, 66 kW, 5dv bílá, 98', 175/70 R13, extreme social edition;
no money - no tuning


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz