Průřez snad zvolíš ekvivalentní k proudovýmu zatížení odpojovaného dílu (prostě ten drát nastav stejným průřezem nebo o fous větším).
Materiál pochopitelně měděné lanko - co jiného?
Izolace - to je snad taky jasný když dáš tenkou tak se prodře, když tlustou taky se nadřeš ty až to budeš protahovat autem.
Přerušení jednoduché možnosti:
- relé palivového čerpadla
- primární strana cívky zapalování (nedoporučuju kvůli katalyzátoru)
- snímač otáček motoru pro ECU (pokud je tam jenom jeden, jinak už je to komplikace)
ad: Nebude s tím problém?
Nezlob se, ale jestli si to budeš dělat sám, tak s tím asi dřív nebo později bude problém, soudě podle tvých dotazů.
Proč ti to ukradli:
1) protože si to napsal na internet
2) protože zloději dneska už nemaj charakter a sprostě to odtáhnou na laně (ikdyž na druhou stranu chápu, že řešit při kradení auta různý barvy vodičů je pro nějakou smažku asi trochu problém - když okolní svět září všemi barvami zároveň
)