fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 13:23 
nejlépe i zimní,na tvrdý zátah třeba 150km/h po dálnici,delší cestu?
Žere Vám to míň, výrazně, aspoň o 1-2 dl? Co kouření a starty?
Dík za zkušenosti. budu testovat nově vyvíjený OMV, čepnu ho v Rakousku, on ani ten co je dosud u nás není snad špatný,na letní jsem jezdil i teď...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 13:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
jednou jsem načepoval v Rakous naftu a myslel jsem že se auto zbláznilo úplný rozdílv jízdních vlastnostech

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: no ale asi k lepsimu,ne?
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 16:34 
A co to bylo za znacku?Oni tam maji hodne i AVANTI, ktera je u nas vzacna,BP(ta u nas byla do r.98 nez to prevzal OMV taky) a mnoho jinych...Oni to tam snad maji ladene na vetsi zimu a zamrzani,ne? ja cepoval jen v rijnu 99 par litru bionafty ve Vidni,potrebne k dojeti. Do Toleda a nic-jelo to,samozrejme smrdelo,jako s nasi...BN...(:-) Z


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2007 19:03 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
V-Power Diesel je vhodnej pro TDCi, VW PD apod. vstřikování. Nějakej větší rozdíl ve výkonu a spotřebě jsem na Transitu TDDi nepoznal.

Link

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: V-Power Diesel a OMV,Agip-zimní
PříspěvekNapsal: 27 bře 2007 11:55 
tak je asi zbytečné to lít do starých šunek. Já liju přes léto od kamioňáka OMV, ta se taky pozná, jak je trošku jinak barvená-a spokojenost.auto přede,krapet ztihlo.v zimě ovšem hlučí,to je jasné. A v zimě Agip nebo OMV. Známý od Slavkova má Audi 80 1.9TD z r.90, nalítáno přes 250 a ten tvrdí, že tam pozná rozdíl i když tam dá "základní" Shell Extra diesel, natož V-Power diesel...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: V-Power Diesel a OMV,Agip-zimní
PříspěvekNapsal: 29 bře 2007 19:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 zář 2004 20:10
Příspěvky: 170
Bydliště: Veseli n. Mor
Hranáček píše:
tak je asi zbytečné to lít do starých šunek. Já liju přes léto od kamioňáka OMV, ta se taky pozná, jak je trošku jinak barvená-a spokojenost.auto přede,krapet ztihlo.v zimě ovšem hlučí,to je jasné. A v zimě Agip nebo OMV. Známý od Slavkova má Audi 80 1.9TD z r.90, nalítáno přes 250 a ten tvrdí, že tam pozná rozdíl i když tam dá "základní" Shell Extra diesel, natož V-Power diesel...


Bral jsem ho dvakrát když jsem bral auto na závody. Za sebou vlek s loděma a motor táhl líp. Spotřeba šla dolů o půl litru (z 10 na 9,5) ale možná to bylo tím, že jsem nemusel tak často podřadovat na 4.
Ale když jezdím prázdný tak v porovnání například s OMW nevidím rozdíl.

_________________
Ford Mondeo combi 2007, 2,0 tdci 96kw
Ford Escort combi 96, 1,8TD 66kW,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2007 20:59 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 pro 2005 21:56
Příspěvky: 785
Bydliště: doma
Rakouská nafta je jedna z nejlepsích obecne ponevadz je mastnejsi nez nase.
Brat znackovou naftu je znat,ale je to pripad od prippadu.Znackova paliva jsou kvalitnejsi diky pridavanym aditivum,ale tato aditiva pridavaji do tanku pouze a jen lide a obcas se muze stat,ze tato aditiva se do tanku ,,zapomenou,,pridat a prodaji se pod rukou.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66KW,MK VI-už ho nemám
BMW 530d rv.2009
BMW 318TDS rv.1999
BMW K1300GT
Motto:jak to má kola,nebo kozy,budou s tím furt problémy
Escort


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: aditiva jednou ANO jednou NE
PříspěvekNapsal: 30 bře 2007 12:38 
to jsem taky slyšel od hodně obchodníkú s palivy-v sakách,ne v montérkách, že ty aditiva se někdy dají místo zimních napůl zimní a k tomu ulitej zbytek letních nebo origoš prodají někomu a do paliva mixnou nějaké noname,dlouho skladované,prošlé apod. oni to prý nestíhaj kontrolovat nechávaj to na COI apod,která zintentivnila a zlepšilo se to prý pod 10% špatných paliv za posl. 2 roky...Nespoléhám na to a i k značk. např. OMV dávám ještě v poměru 1:1000 navíc ten VIF či Bishop 1:4000 v zimě a pak jsem taky mohl dlouhodobě změřit spotřebu po okreskách 3.95L/100km-jízda tak na 4-5 při 85-90 km/h a na syntetiku 5w-40,odlehčený vůz bez zad.sedadel a povinné výbavy,jen lékárnička.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 141 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz