fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 00:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
Alexa píše:
Ten červený ventil je výfukový a podle barvy svíčky a spalovacího prostoru tenhle válec jako jediný pálil dobře jinak buď bohatá směs nebo průnik oleje.
Ty černé svíčky o tom hovoří celkem jasně. Pro začátek stačí k hrubé orientaci mrknout sem.http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagn ... ich-svicek
http://fichteamtuchlomotors.blog.cz/061 ... ovaci-svic


ta svíčka je čistá z toho důvodu, že mi tam šla voda, tak volnoběh za studena šel na 3 válce.. za tepla to bylo už lepší... S tou směsí je to možný

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 04:42 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2004 18:11
Příspěvky: 188
Bydliště: Orlová
Té vodě by neodpovídala barva ventilu. Jinak u mnoha motorů mají písty ve dnech otvory, ať už se jedná o tvarováni spalovacího prostoru nebo vybrání na ventily.

_________________
Ford escort combi 1.6.16V 66KW94


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 08:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Alexa píše:
Ten červený ventil je výfukový a podle barvy svíčky a spalovacího prostoru tenhle válec jako jediný pálil dobře jinak buď bohatá směs nebo průnik oleje.
Ty černé svíčky o tom hovoří celkem jasně. Pro začátek stačí k hrubé orientaci mrknout sem.http://upravy-tuning.blog.cz/0611/diagn ... ich-svicek
http://fichteamtuchlomotors.blog.cz/061 ... ovaci-svic


No podle toho, co jsem se koukal na ty svíčkya podle toho, jak mě nakopnul Walker, tak ty tři černé jsou - podle mě zasviněné naprosto normálně vzhledem ke stáří a stavu motoru (stačí aby tam pronikalo malinko oleje kolem kroužků a gufer ventilů plus ježdění s těžkou nohou a jsou saze jak vymalované) a na tom třetím válci probíhá nejspíš přirozená dekarbonizace vodou, čili buď ruplo těsnění, nebo hlava.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 led 2007 16:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
přesně tak... hlava naštěstí ruplá není, za všechno může těsnění... Gufera na ventilech byly úplně ztvrdlý tak nefungovali tak jak měli, tak se vyměnujou

Snad to ted bude v pohodě :!:

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 úno 2007 18:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
tak hlava je namontovaná, ted je tu jinej zádrhel, a to že nejde nastartovat.
Benzín teče do karburátoru, ale když se chvíli točí, tak se z něj rozpráší nějakej sajrajrt....smrdí to jako spálenej benzín...

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2007 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
to nikdo neví čím to může být???
Měl jsem pár tipů, že je špatně nasazenej řemen, ale ten je dobře danej, pak že se potkaly ventily, ale to taky není ono, a poslední je předstih. Mohlo by to být ním? že by to občas střelilo do sání a jak by to bylo rozházený tak by to nechtělo chytnout??
dík za odpovědi

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 úno 2007 23:03 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 18 lis 2006 22:16
Příspěvky: 34
Bydliště: Brno
jj, předstih bych zkontroloval, někde si pujč stroboskop a zkontroluj ;)

_________________
Ford Escort Cabrio - podvozek Ford RS, volant Ford RS, sedačky Recaro, 15" Ronal s pneu Michelin Pilot 195/50


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 úno 2007 15:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
a nemáš naskládané špatně kábly ke svíčkam,na víčku od rozdělovače?

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 úno 2007 23:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
tak auto už jezdí... díky všem za rady

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 08:06 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
No a kde byl problém - ať se poučí i následující generace...

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 úno 2007 17:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 čer 2006 21:30
Příspěvky: 290
tak problém byl v těsnění a posléze v předstihu, jak mi to střílelo do sání... Ted mi to už konečně jezdí jak má, na všechny 4 válce :)

_________________
Escort MKIV 1.4 s Webrem - sešrotován
Probe 2.5 GT US version,_ Probe 2.2 GT plná palba _ Probe 2.2 Lx automat v digitálu
Transit 2.5D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Voda v oleji a ve výfuku
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 11:01 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Ahoj. Píšu to tohoto tématu, nevím jestli je nějaké vhodnější. Před 2 dny jsem zjistil, že mi nějak ubyla chladící kapalina...Dolil jsem 2 litry, což mě vyděsilo. Voda pod autem žádná (několikrát kontrolováno), takže jsem začal sledovat další možnosti. No a zjistil jsem: 1) i po ujetí 20 km a zahřátí mototu bílý kouř z výfuku a vyloženě vlhký, 2) na víčku oleje "kapučíno" a na měrce oleje také. Takže je to asi jasné, buď špatné těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Nevím, jestli to už bylo dřív, ale manželka se v sobotu při couvání potkala s popelnicí (kontejnerem), rána jak z děla, rozbitý nárazník a světlo. Bojím se, jestli ta hlava nemohla při tom nárazu prasknout, ale snad to s tím nesouvisí. Asi je to blbost.
Ve 2 servisech Ford mi to předběžně vyčíslili na cca 20 tis. Kč (výměna těsnění, natlakování hlavy, přidružené práce...), prý se musí udělat i rozvody, samozřejmě nové náplně. To je děs. Nemůžete mi někdo poradit nějaký dobrý servis s rozumnými cenami a přístupem v okolí Ostravy a Frýdku? Mám auto 3 roky, doposud jsem servis skoro nepotřeboval...(kromě klimy a geometrie). Předem díky za rady.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 11:23 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
20 tis. je hrozná pálka. Mně měnili kdysi pístní kroužky, tzn. hlava dolů, nové těsnění (cca 1000,-), repase hlavy (cca 1000,- = zabroušení ventilů + nová gufera (1ks 50,-) ) + ty kroužky (1600,-) + nějaká práce = necelých 10000 u "garážníka". Pouze výměna těsnění by měla být levnější; o prasklou hlavu bych se nebál, ta něco vydrží. Ale teď koukám, že to máš na plyn..... Tak do toho se garážníkům moc chtít nebude!

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 11:33 
Offline
Nováček

Registrován: 01 čer 2005 07:55
Příspěvky: 31
Bydliště: Frýdek-Místek
Dík za reakci, no asi k Fordům nepojedu...Mám tip na jeden středně velký servis, něco mezi garážníkem a značkovým servisem, snad to bude levnější. Garážník by mi nevadil, ale pokud by to byl někdo, kdo to dělal naposledy před 3 lety...to raději ne. Kdyby šlo o výměnu čepu, tak budiž, ale tohle se už musí trochu umět. No uvidím jak dopadnu.

_________________
Ford Mondeo combi, r.v. 9/2005, 1.8 92kW, LPG Lovato Easy fast Smart


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 dub 2007 11:53 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Hlavně ať ten servis má papíry na plyn...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Voda a olej
PříspěvekNapsal: 12 čer 2014 22:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 srp 2013 22:08
Příspěvky: 194
Bydliště: Hranice
obyčejně garážník umí víc jak ten značkovej servis :D teda aspoň co mají zkušenosti moji známí :D osobní zkušenost nemám..auto do servisu nedávám :)

_________________
Ford Escort 1.6 66kw Zetec r.v. 1998 LPG COMBI GHIA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz