fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 říj 2024 11:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nefungující budíky Fiesta
PříspěvekNapsal: 12 črc 2006 20:26 
Ahoj všem! Nefunguje mi ve Fiestě r. v. 95 otáčkoměr, palivoměr a ukazatel teploty, rychloměr ukazuje normálně. Pomůže mi někdo, čím by to mohlo být? Díky moc za jakoukoliv odpověď.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 07:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Rychloměr je nejspíš (?) mechanický, jako u Esca. Pokud nefunguje víc věcí na přístrojovce zároveň, může to být jejím špatným ukostřením, povytaženým konektorem, nebo na ní může být prasklý plošňák.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:34 
Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory.
Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
McMen píše:
Když jsem měl Hondu, tak se mi to stalo také, ale bylo to tím, že nedobíjel alternátor. Ve Fiestě taky přestal dobíjet, tak jsem vyměnil uhlíky a budíky pořád mlčí. Když běží motor, tak je na baterce 12, 17 V. Takže mi přijde, že altík dobíjí, ale ne stoprocentně. Zkusím vyndat přístrojovku a podívat se na ty konektory.
Díky za radu, kdyby Vás ještě něco napadlo, tak se ozvěte.
Když běží motor a na baterce je 12,17V tak altík stoprocentně nedobíjí, schválně změř, kolik má baterka při vypnutém motoru a uvidíš že moc nebo vůbec neklesne, měl bys tam mít kolem 14V při dobrém altíku na volnoběh bez zapnutých spotřebičů... :-D Ale s palubovkou to asi souviset nebude, na to tvoje napětí by budíky měli chodit.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 20:51 
No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ?

Je to samozřejmě možný...

Ještě otázka..Jak je vodní pumpa, vede pod ní drátek s fajfkou...Nevíš k čemu tam je ? Je to vlastně kontakt navařenej na šroubku, kterej kdyžvyšroubuješ ven, tak teče chladící kapalina...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2006 21:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Vůbec netuším co máš za motor, bylo by dobrý si ho dát do popisu, a to co popisuješ byde asi čidlo teploty vody, a nebude to vodní pumpa ale komora termostatu. Vodní pumpa je u rozvodů.

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2007 07:10 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 14 zář 2006 13:29
Příspěvky: 27
Bydliště: Albrechtice nad Orlicí
ten sroubecek s kontaktem je cidlo teploty chl. kapaliny..... Ale kdyz se mi posral tak letel budi nahoru:-) ten staci vymenit-cena asi 80Kč

_________________
dave155


Fiesta 92´, 1,2, nove pistni cepy, vyvareny spodek, serizeny motor, AL Rs13´´,otackomer, cerna barva,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 dub 2007 10:52 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
McMen píše:
No je mi jasný, že altík nedobíjí, ale že by baterka vydržela jízdu 15 km se světlama, stěračema + samozřejmě dává napětí do rozdělovače a v podstatě se vůbec nevybila ?

Je to samozřejmě možný...


Altík ti nedobíjí a je to možný a baterka se určitě poněkud vybila.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz