fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 22 pro 2024 19:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 12:57 
Offline
Nováček

Registrován: 20 bře 2007 16:00
Příspěvky: 12
Bydliště: Slovakia
Stalo sa mi ze ked idem na dlhsiu trasu a auto rozbehnem na nejakych 120/160 kmh tak po cca prejdeni 200 km mi zacnu otacky pomaly padat. Popripade v horsom pripade ked vyradim pri dojazde na krizovatku tak sa zacnu samovolne zvysovat co je dost blbe.

Podla prispevkov co su tu napisane je to v volnobeznom ventile. Mna miatne skor to ze sa to deje ked auto je poriadne zahriate a rozbehnute este ma zaujima kde ho najdem v 1,8 zetec motor nakolko som absolutny laik.

Najlepsie by bolo foto ,len ma neposielajte do prdele ;-))
dik

_________________
Ford Escort Combi GHIA,r.v-96;1,8 Zetec Benzin 115 koni;Elektr.okna,spatne;Externe vykurovanie Webasto,predne a zadne vyhrievanie skla,klima,siber;servro.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 14:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud mas plastove saci parohy, pak se na nej dostanes zespodu auta. Pokud kovove, je pod senzorem skrtici klapky. Ale je to tu nekolikrat popsane.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 19:47 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Drží na dvou šroubech. Já ho měnil za nový. Jeden šroub povolit ze zhora motoru a druhý ze spoda. Já nakonec zjistil, že to tim nebylo. 3500 Kč v prd.li. Nakonec jsem měl problém v senzoru teploty nasávaného vzduchu. Když jsem ho změřil tak hodnota nekonečno. Po výměně za senzor z vrakáče vše OK. Ale muže to být čímkoli. Doporučil bych diagnostiku stojí asi 250Kč a poté po zjištění závad měnit od nejlevnější. U forda všechno souvisí téměř se vším. Diagnostika mi například ukázala vadnou lambdu, čidlo teploty vzduchu a senzor polohy klapky. Po výměně čidla teploty vzduchu celá diag. ok.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 19:49 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Drží na dvou šroubech. Já ho měnil za nový. Jeden šroub povolit ze zhora motoru a druhý ze spoda. Já nakonec zjistil, že to tim nebylo. 3500 Kč v prd.li. Nakonec jsem měl problém v senzoru teploty nasávaného vzduchu. Když jsem ho změřil tak hodnota nekonečno. Po výměně za senzor z vrakáče vše OK. Ale muže to být čímkoli. Doporučil bych diagnostiku stojí asi 250Kč a poté po zjištění závad měnit od nejlevnější. U forda všechno souvisí téměř se vším. Diagnostika mi například ukázala vadnou lambdu, čidlo teploty vzduchu a senzor polohy klapky. Po výměně čidla teploty vzduchu celá diag. ok.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2007 19:55 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
To mrazík: Myslím, že ohledně escorta se tu probíralo už všechno. Není na závadu si občas něco zopáknout. Vždyt by nebylo o čem psát. Jenom /to už se tu probíralo, to už se řešilo, hledej/ to snad nééé.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2007 00:05 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2006 18:07
Příspěvky: 34
Bydliště: Karviná
já mám stejnej problém...hlavně mi lítaj ty otáčky do nebes. v minulosti mi už vyměnili volnoběžnej ventil, ale po ujetí cca 10000km vše znova. Mně akorát zaráží, že se mi to stává občas. Pak stačí vypnout a zapnout motor a mám zase skoro 60km klid. Už moc nevím co s tím. Asi to bude nějakou elektrikou. Si myslím, že kdyby bylo něco mechanicky vadného, tak se to musí projevovat non stop a né jen občas.

_________________
Escort 1,8 16V Zetec, 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2007 10:44 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Neco podobneho jsem mel a nakonec to byl spatny kabel od senzoru skrtici klapky do ridici jednotky. Natahl jsem ho znovu a slape bez problemu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2007 17:18 
Offline
Nováček

Registrován: 17 kvě 2006 18:07
Příspěvky: 34
Bydliště: Karviná
Moc se v motorech nevyznám, proto bych se chtěl zeptat, kde bych našel ten kabel k té řídící jednotce?

_________________
Escort 1,8 16V Zetec, 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 dub 2007 19:19 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Senzor skrtici klapky ten najdes, je to tu nekolikrat popsane a je to jeden z tech 3 kabelu. Hnedy do to neni, to je kostra,m na dalsim je ptori kostre 5V a ten posledni je signalovy co jde do ridici jednotky a ta podle nej pozna jak moc je zmacnuty plyn

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 zář 2007 21:46 
Offline
Nováček

Registrován: 19 zář 2007 21:35
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
kulo píše:
já mám stejnej problém...hlavně mi lítaj ty otáčky do nebes. v minulosti mi už vyměnili volnoběžnej ventil, ale po ujetí cca 10000km vše znova. Mně akorát zaráží, že se mi to stává občas. Pak stačí vypnout a zapnout motor a mám zase skoro 60km klid. Už moc nevím co s tím. Asi to bude nějakou elektrikou. Si myslím, že kdyby bylo něco mechanicky vadného, tak se to musí projevovat non stop a né jen občas.

_________________
kubi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 17:02 
Offline
Nováček

Registrován: 19 zář 2007 21:35
Příspěvky: 2
Bydliště: Brno
mrazik píše:
Neco podobneho jsem mel a nakonec to byl spatny kabel od senzoru skrtici klapky do ridici jednotky. Natahl jsem ho znovu a slape bez problemu.


Mám stejný problém, jak jsi natáhl ten kabel je to ve svazku. Prosím o odpověď, díky Milan

_________________
kubi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 19:45 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Mám naprosto stejný motor a měl jsem i stejný problém. Výměna za nový ventil /3500 Kč/ NEPOMOHLA. Takže bacha na to......

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 zář 2007 20:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
Proč bacha?Ve většině případů je to práve volnob.ventyl kterej za to může.Pokud nemáš diagnostiku tak jen můžeš hádat co to dělá.Mě ve Fordu řekli že je to čidlo otáček a odpojili ho.Jel jsem to projet a stejný.Jen krčili ramenama.Když jsem nahodil téma v.vent. tak na mě koukali jak na hňupa.Nepomohli s ničím.Pomocí tohodle fora jsem ho vyčistil a sním i škr.klapku a 3 měsíce pohoda.Potom repete a zase 3 měsíce klid.Nakonec jsem koupil novej a jede jak z praku.Známej měl ten samej problém a vyměnili mu váhu vzduchu a taky je redy.Takže to není úplně na pytel.Je tam toho kupa co může mrvit ten volnoběh ale postup je více či méně stejnej.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 zář 2007 18:51 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
onysx: Máš recht....postup je stejnej, ale raději bych začal u levnějších věcí než je ventil.....

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 říj 2007 20:16 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
Tak jsem dnes nastartoval a otáčky zase vysej. Já už se z toho zblázním. Ventil je rok a pul starej a čistej jak funglovka. Tenkrát jsem stejný problém vyřešil výměnou čidla teploty nasávaného vzduchu. Tentokrát to tim neni. Odsávání klikovky OK hadice taky. To mi poposer játra........CO JE TO

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 říj 2007 09:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2006 18:45
Příspěvky: 170
Bydliště: Svitavy
A co to čidlo otáček nebo potík škr.klapky?Já natočím a ot.1700-2000.Lehce ťuknu o plyn a sednou na 1500 a pomalu jedou dolu.Pokud s tím hned vyjedu a na první křiž.zastavím tak chvilku seděj na 2000 a během 2-3 vteřin spadnou na oblíbených 900.Nějak nemám sílu pátrat ale nenechám to tak.Dej vědět jak jsi pokročil.

_________________
Ford Escort kombajn 1.6/16V ZETEC r.v.98,klima,2xairbag,central,el.př.okna,imob.,mlhovky,tm.modrá metalíza -prodáno
Ford Focus I kombajn 1,8TDCi 85kw r.v.2003,Ghia v kúži,digi klima,šedá metalíza na 15kách origo elektronech + SAVA Intensa 195/60.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 říj 2007 19:37 
Offline
Forďák

Registrován: 02 srp 2006 06:52
Příspěvky: 92
Bydliště: Roudnice nad Labem
čidlo otáček, tzv. halluv senzor po odpojení bezezměny. Potenciometr škrtící klapky má lineární hodnoty, takže OK. Mohla by to dělat nějaká kostra, nebo svod na ni. Těžko říct..... Jsem čerstvě po technický, takže lambda bude taky ok. Prostříkal jsem všechny konektory a taky nic.

_________________
Ford escort 1,8 16V, r.v. 1996, 115ps, hatchback
http://www.fordfans.cz/nase_auta/nase_auta.php?p=bosh


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 říj 2007 17:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 zář 2007 18:22
Příspěvky: 1203
Bydliště: Kladruby nad Labem
onysx píše:
A co to čidlo otáček nebo potík škr.klapky?Já natočím a ot.1700-2000.Lehce ťuknu o plyn a sednou na 1500 a pomalu jedou dolu.Pokud s tím hned vyjedu a na první křiž.zastavím tak chvilku seděj na 2000 a během 2-3 vteřin spadnou na oblíbených 900.Nějak nemám sílu pátrat ale nenechám to tak.Dej vědět jak jsi pokročil.


čidlo otáček to myslíš to v převodovce já když ho odpojím, tak to vůbec nenatočím a natož, abych se s tím jel projet. tím to asi nebude. :wink:

_________________
Escort combi, 1997, 1,6 16V - 90HP bylo
Focus combi, 2000, 1,6 16V-100HP je
VW golf, 2006,1,6 FSI
http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnai ... pby&uid=29
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 říj 2007 07:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Puhla píše:
onysx píše:
A co to čidlo otáček nebo potík škr.klapky?Já natočím a ot.1700-2000.Lehce ťuknu o plyn a sednou na 1500 a pomalu jedou dolu.Pokud s tím hned vyjedu a na první křiž.zastavím tak chvilku seděj na 2000 a během 2-3 vteřin spadnou na oblíbených 900.Nějak nemám sílu pátrat ale nenechám to tak.Dej vědět jak jsi pokročil.


čidlo otáček to myslíš to v převodovce já když ho odpojím, tak to vůbec nenatočím a natož, abych se s tím jel projet. tím to asi nebude. :wink:

Odpojil jsi čidlo otáček motoru do ŘJ. Odpoj čidlo pohybu auta vycházející od náhonu tachometru na převodovce.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 říj 2007 17:36 
Offline
Forďák

Registrován: 04 kvě 2006 20:32
Příspěvky: 150
nechci zbytecne zakladat nove tema tak se zeptam tady.

Kdyz odpojim pri nastartovanem motoru konektor od volonobezneho ventilu ma se ten ventil zavrit nebo byt otevrenej?

popripade kdyz nastartuji s odpojenym ventilem mam byt zavrenej nebo otevrenej?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz