fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 12:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2005 09:32 
Přesně tak, při běžné jízdě mezi O a R, při ploužení po městě R až R-M (venku 10st). Doufám, že v létě chlazení bude stíhat...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 led 2005 09:48 
To by mělo, problém byl, že to propouštělo do chladiče, když byl motor studenej. No když si vezmu, kolik jsem propálil benzínu zbytečně se špatným termostatem, tak to by bylo několik termostatů za ušetřené peníze :twisted:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: jo jo teplota hruza
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 09:18 
zdar pratele,
tak ja uz si take dost nevim rady. drive jsem mel v aute origo termostat 88stC a citdlo teploty pro palubovku. nejak se zacal sr.t tak jsem ho vymenil za druhovyrobu, nejdriv jak pisi vsichni vylezl ukazatel nahoru k pismenu N a pak klesla teplota dolu na pozici mezi O a R. pozn. mam napis od zhora N O R M. rikam si fajn, ale jakmile jsem zacal trochu jezdit tak najednou teplota tesne pod M porad jsem to povazoval ok. v lete porad to same jen s tim rozdilem, ze se to driv zahralo takze po kratsi dobe stani v zacpe atd. spinal ventilator nekde na pismenu N. koncem leta uz to ukazovalo min a min. ale jinak pri stani v zacpe tak jak pisi vyse. Nasledne slo do kytek cidlo teploty pro palubovku. koupil jsem druhovyrobu, hruza teplotu to neukazoval skoro vubec, v zacpe se to dostalo do oblasti k pismenu M a uz spinal ventilator. takze nevhodne cidlo. koupil jsem nakonec motorcraft. 600,= kc prasarna. ten uz ukazuje jako driv, ventilatror spina na N ale nestane se, ze by rucicka vylezla a pak spadla dolu jako signalizace otevreni termostatu, rucicka leze hrozne pomalu, nasledovala dalsi vymena termostatu opet druhovyroba, to same nic se nezmenilo. ve skole jsem promeril stary origo. otvira tak jak ma zacina otvirat pri tech 88stC ta druhovyroba byla psana na 87stC. topi take po peti km, ale ze by ta teplota mela 50stC rict teda nemuzu tak 30stC mozna. Jinak za jizdi se drzi rucicka na spodni hranici pole norm ale mozna spis pod ni tj v bilem poli. nakonec, kdyz to povyleze jak pisi v zacpe nekde mezi O R tak to topi fajn, proste je to presne v prostredku napisu. ale jak se rozjedu tak leti okamzite dolu.
takze fakt nevim. zajimalo by me kolik by stal origo motorcraft termostat, ale moc tomu neverim, ze to pomuze. mam xr3i z roku 89 je to EFI a je tam velky pruchod na chladic, tak jsem ho vcera na drzo zadelal cely!!! trochu to pomohlo, ale myslim ze v tom by to nemelo byt, ale spis v tom termostatu, jinak si uz toto nedokazu vysvetlit. nakonec ma myslenka, nejvetsi problem je podle me s hysterezi zavirani termostatu, je moc velka. a ted nevim mam koupit novy origo a vyhodit zase prachy z okna?
nakonec jsem tam dal jeste ten stary origo, ale zadna zmena.

nevim nevim ???
ale asi jste na tom stejne, driv to bylo ok.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 09:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
jo holt u nekterejch dilu kupovat druhovyrobu se moc nevyplati, originalni termostat bych rek ze bude stat tak 500 s kdyby jsi si precet vsechny prispevky tak hodne lidem original termostat pomoh

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 09:37 
Problém s teplotou už řeším měsíc , nevím jestli se na to už nemám vy.s.t .
Minulý víkend jsem to rozdělal termostat jsem uvařil , a byl dobrý.
(málem jsem ho to ráno koupil u Sivíka takže bych měl dva stejné - nic se nemá uspěchat) .
Už jsem to přestal řešit , prostě počkám na to až se oteplí a v případě potíží se tomu budu věnovat . Jen ta spotřeba . . .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 led 2005 19:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Trošku mimo(možná pro potěšení) - říkal mi kámoš, že měnil termostat na Tipo a originál stál 1800,- Prý je to nerozebíratelný celek i s tělem termostatu - to, z čeho my vymontujem samotnej termostat.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2005 20:00 
Já jen můžu podotknout, že můj špatný termostat taky vypadal, jako že je v pořádku, i v servisu na něm nenašli nic divného a přesto dobrý nebyl. Po výměně je teplota ok, i spotřeba šla dolů. Teď jsem byl na horách, spotřeba do 8l/100km (1,6i zetec), což si myslím je vzhledem k současným podmínkám (sníh) dobrý


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 led 2005 20:07 
... jo a jinak se mi povedlo na horách v hlubokém sněhu napůl "sundat" nějaký slabý plech, co jde přes vejfuk... je to jak alobal... nevíte, co s tím? kolik asi bude stát výměna? Nebo myslíte, že to zvládnu sám?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 led 2005 00:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 19:37
Příspěvky: 229
Bydliště: Praha
tak jak to tady tak ctu, tak nevim, co jsem udelal spatne :shock: ale termostat jsem koupil od QH, mam ho pres rok a pul a mel jsem s nim jedinej problem, a to sice ze mi ted v zime jeden den zablbnul a zustal otevrenej... jinak at je zima nebo leto, tak se mi teplota drzi pod polovickou stupnice, nekde kolem R a M v napisu norm (jde mi od shora dolu) Pokud popojizdim v lete v zacpe, vyleze nakrasne nahoru a v cervenym sepne vetrak.... az jsem si parkrat rikal ze to je uz docela pozde, ale nikdy problem jeste nebyl.... cidla teploty mam porad snad jeste puvodni, jediny ktery se chystam vymenit, tak je to ktery dava hodnoty RJ ale z uplne jinych duvodu nez je budik nebo vetrak... a kontrola teploty motoru v zime je velmi jednoducha, da se poznat podle toho, jak moc studenej vzduch fouka z vetrani... :o pri teplym motoru je hodne horkej....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 úno 2005 13:49 
Normálně se mi ručička ukazatele dostala v zimně kousek přes bílé pole.
S kartonem před chladičem, na R a když bylo kolem 10 stupňů tak na M a A.Teď jsem zkusil nechat nastartovaný motor ze studena na 15 min, a ručička se zvedla na R bez problému.Už na začátku když byla na konci bílého pole, jsem zkusil rukou teplotu hadice chladiče a pod.Všechno bylo mírně teplé(protékala tam chladící kapalina?).Když byla ručička těsně pod N, na motoru jsem udržel ruku.
Asi teda bude přepouštět, nebo otevírat dřív termostat?S kartonem před chladičem topení bylo lepší, ale bez kartonu to bylo docela v pohodě(ale topil jsem naplno).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 11:29 
Vyndej termostat a povař ve vodě a sleduj, při jaké teplotě se začne otevírat. Nebo ho rovnou vyměň (i s těsněním).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 14:30 
... rovnou vyměnit... bohužel jsem měl taky problémy, když jsme vyndali termostat, choval se normálně, teprv po výměně je vše ok. holt jsou věci mezi nebem a zemí :twisted:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 12:20 
Tak jsem ho vyměnil, a už mám ručičku krásně mezi R a M.Na starém termostatu bylo jiné označení než na tom co mi prodali ve Fordu.Oba byli Motorcraft, ale už i teplotu udanou na těle termostatu mali jinou : starý 88 nový 92.Takže jeden z nich byl špatný, a doufám žeto byl ten starej :lol:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 12:42 
Starý byl špatný, ovšem byl pro správnou teplotu. Pro Zetecy je optimální 88st. Teď v zimě je to v pohodě, možná Ti to bude i míň žrát, ale v létě budeš mít každou chvíli puštěnej ventilátor. Zkontroluj, jestli Ti spíná! Dej bacha, abys to neuvařil...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 12:51 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 úno 2005 12:34
Příspěvky: 142
Bydliště: Praha 5
super.... takže si na soupisku nových dílů můžu připsat i termostat :/

_________________
Bývávalo Esco 1.8 HC, 85 kW/115 PS, RKC, Zetec-E SEFI, EEC V; r.v. 1997

Nyní jsou nohy...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 14:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
ja mam termostat asi na 88st. a mam rucicku mezi O a R :shock:
btw byl jsem nucen se zaregistrovat, protoze bez registrace uz se sem nedaly vkladat prispecky. Tak doufam, ze po me nebudete chtit zapisny 8)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 úno 2005 15:49 
No tak to je super, koupíš si to origoš u Forda, a jěště ti dá prostě jenom co má v šuplíku, a ne co tam má být.To už jsem si rovnou mohl koupit druhovýrobu.. :evil: :!: :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 úno 2005 16:41 
To filip:

Nic si z toho nedělej, mě u "Forda" dali temostat na 80st....

I když na, druhé straně, záleží i na otevírací charakteristice. Originál otevírá cca při 85st a naplno je otevřen při 112st. Ten Tvůj nový termostat může mít "kratší chod", takže to takový problém být nemusí. Uvidíš v létě...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 02:07 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 lis 2004 22:45
Příspěvky: 88
Bydliště: Trutnov
Podle mojich poznatku má vliv na teplotu motoru i předstih. Když jsem koupil auto tak jsem taky musel vyměnit temostat protože se motor na volnoběh ohřal ale když jsem jel tak kolem 120kmH tak ručička od teploměru slezla dolů. A když jsem vyměnil termostat tak to bylo skoro dobry ale auto bylo docela liný. Když jsem si potom pohrál s rozdělovačem tak nastala znatelná změna auto šlo lip do otaček a i zrychlení bylo větší a i teplota se držela kousiček pod půlkou a slezla o něco i spotřeba. To jsou moje poznatky. :idea:

_________________
MINULOST FORD ESCORT 1.6 XR3i r.v89 (Prodáno)
FORD MONDEO 1,8 16v r.v 1997 KOMBI (Prodáno)
TED FORD MONDEO 2.5 v6 GHIA KOMBI r.v.1998 kromě kůže má skoro vše
Ford mondeo Mk3 ST220 kombi
Možnost diagnostiky Fordiag kabelem 2.20
Forscan
Možnost diagnostiky DELPHI DS150E multiznačka auta do roku 2013
Možnost diagnostiky Renault Clip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 bře 2005 11:56 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
s predstihem jsem si hral tak na skodovce, ale na teplotu to nikdy vliv nemelo, myslim, ze by to nemelo nejak viditelne ovlivnit. Spotreba, to jo, to je znat. Ted jsem se konecne dostal k mereni, tak pred vymenou 9l/100km, ted 7,5

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 113 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz