Nazdarec chlapi.
Na Favo sem uz brzdy menil, ale na escu este ne, kukal sem na to uz ale mam paru otazek a radej se zeptam nez neco bych mel dokurvit.
1. Takze se chystam vymenit desky, vsiml sem si ze na vnejsi strane smerem ven ma deska opotrebeni kurevne a je tam este asi 1-2mm vzora, a druha deska smerem k motoru ma asi 1cm. je to normalni?
2. Pred casem mi kopal kotouc, bylo to tim ze sem ho potrisnil šmyrem pri vymene homokloubu, ale ted sem to ocistil a je to omnoho lepsi, ale porad to na jedne strane malilinko zadira, kdyz mam kolo zvednute. Bude to asi tak 0,1mm jeikoz se kotouc od desek visualne nehne, ale po otoceni kotouce to trosku pridira. Je to nutne vymenit i kotouce?
3. Kotouc smerem od motora je dosti zrezively i ta leskla strana, jako by ta desticka nejak moc nezabirala a nelestila. proto bude i malo opotrebovana. Ale kamos mechanik co v tom jel, tak na brzdy nenadaval. Brzdi to pomerne dobre, asi nejlepe co sem v kdejakym aute jel.
4. Rika se ze je dobre vymenit jedno, zajet a pak druhe a opet zajet. Tak desky bych vymenil a zajel na starem kotouci. ten jeste rantlik na kraji nema. Je to chlazeny a je zo skoda vymenit.
5. Pri vymene desticek sjetych je pistek docela vyjety z trmenu, cim ho zatlacit zpet. Na Fa sem dal trmen zpet na kolo a zatlacil ho pakou co sem zaprel mezi kotouc a nej, na escu se bojim. Popripade pujde lepe zatlacit kdyz otevru nadobu s Brzd. kapalinou?
6. Zo jemne zakriveni kotouce nemuze delat napr i lozisko predku nebo cele to uchyceni? Bo jak sem menil homoklouby tak sem i docela pouzival hrubou silo. Popripade jak to zistit ci je sury kotouc ci cele kolo. Napadlo me kotouce prehodit levy na pravo a pravy na levo, ale jak to bude s tim ze desky mohly ty kotouce trochu jinak sjizdet a nemusi to pasovat.
7. Dovetek kdyz jedu rychle a brzdim jemne spise jen zkopce udrzovaci rychlost tak mi trosku skube volantem, jak nebrzdim tak neskube a jak zabrzdim vice tak zase prestane skubat a brzdi gut.
To je asi tak vse co bych rad vedel.
//juj to je dlouhe jak cert