fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2007 23:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 dub 2005 15:58
Příspěvky: 358
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Asi bych nejdřív začal tím, že bych dal repásnout hlavu, tzn. zkontrolovat hydra resp. seřídit vůli, pak se podívat na výfukový ventily, zabrousit je, pak zkontrolovat na motoru všechny čidla.........

Velice pravděpodovně to pak pojede víc než jen obyčejnej fušertuning jednotky, a navíc bude i míň papat

_________________
bývávalo i Ford Escort XR3i 1.8 16V Replika RS2000 kit car


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 12:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Janezz píše:
caj lidi malej dotaz mam L1H 65KW co kdybych tam dal ridici jednotku z LJF 77KW co se zmeni co se rozbije nebo spis co tam je tak jineho ???

Pleteš dva naprosto odlišné motory dohromady.
L1H je Zetec, 2 vačky, 16 ventilů
LJF je CVH, 1 vačka, 8 ventilů
Takže výměna jednotky ti samozřejmě nepomůže, spíše naopak.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2007 13:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Nojo, ja si to neuvedomil, bral jsem automaticky 77kW zmetca, tam nejaka sance, ze to pojede je. Ale s CVH RJ bych nevsadil ani zlamanou gresli.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 15:28 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
Tak proc je Zetec L1H nejmene vykona verze 1,6:( kdyz ma pristup k vice vzduchu :((

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2007 16:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Jekeho vzduchu navic ? Proste Zetec L1H ma 66kW, nehledej v tom nejakou slozitost.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Chip tuning ?
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 16:55 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
a kdyz mam rad 1.6 L1H a chci kobylky! da se tam udelat chip tuning u nejake solidni firmy ??? a jeslti jo tak napiste LINK thx

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 18:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 led 2006 01:04
Příspěvky: 673
Bydliště: Žďár nad Sázavou
myslím že čipnou 1.6 je na nic.Je to hodně peněz za málo muziky

_________________
Mercedes-Benz SLK 230 kompressor, kupékabriolet, 2001, 200hp


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2007 19:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Janezz cipnout jde a cipy dela Suhe Motorsport v Nemecku, ale mnohem ,mnohem lepsi a hlavne levnejsi je sehnat Zetec 1.8, predelat na 96kW verzi.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vymena 1.8 za 1.6
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 09:33 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
co vse se musi vymenit a kolik to tak stoji ??? a jake s tim jsou komplikace?

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 09:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Při změně motoru z 1.6 na 1.8 "jen" motor včetně sání, řídící jednotku a možná (?) benzínové čerpadlo. Při ladění motoru na 130 kobyl se mění vačkové hřídele, vstřiky, čerpadlo a opět řídící jednotka. Stojí za úvahu potom vyměnit i převodovku za MTX75 (je robustnější, lépe snese nárust krouťáku) a taky osadit auto RS brzdami vpředu i vzadu.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 09:51 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
ale rikas ze staci motor ridici jednotku vzduch sani a ben cerpadlo ? a je znat hodne 1.8 105 od 1.6 88 ?

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 11:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
s tím čerpadlem si nejsem úplně jistý a jsem líný prohledávat materiály, ale možná by stačilo i z původní z 1.6, při běžném provozu určitě
jinak tam může být akorát jedna záludnost, starší Zetecy měly startér před motorem, novější za ním, takže se buď musí upravit nebo vyměnit převodovka.
znát to určitě bude, mimo pár kobylek navíc má jednaosma i lepší krouťák (ty dvě deci navíc jsou znát, objem je objem) a hlavně se s tou jednaosmou dá za relativně slušný peníz dostat i později na těch 130 koní a to už je sakra znát

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 12:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 03 dub 2007 20:03
Příspěvky: 29
Bydliště: NITRA
ja by som chcel vediet vcom je rozdiel 1,8 16v 77 kw a v 1,8 16v 85kw myslim tym ze preco je v tom rozdiel. ja nemam na viku ventylov pisane zetec ale dohc. za vysvetlenie dik..

_________________
FORD ESCORT 18 16V KOMBI ROK 92


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 16:07 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
NO A KDYZ SI SEZENU MOTOR 1.8 Z NOVEJSIHO MODELU 96++

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 16:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
čerpadla na 130Hp tu kdyztak mam, to neni problem, ten starter - pokud mas novejsi prevodovku (asi IB5) na starsi silvertop zetec tak se musi odbrousit kus bloku ale na fotkach uz sem to videl

ty 1,8my se podle vykonu lisej naladenim, RJ, velikost klapky a spis drobnosti

motor 96+ bude mit pravdepodobne jen jeden uchyt, zatimco starsi (aspon ve fiane) maj jeden pred a jeden za motorem.

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2007 17:12 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Cerpadlo se menit nemusi.
Staci vymena motoru a v nejnutnejsim pripade se muze nechat i sani z 1.6 - no co tak to bude o par poniku mene, no.
S tim novejsim modelem bude zadrhel akorat u te prevodovky se starterem, ale vsechno jde vyresit.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2007 16:56 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
Lidi ted z cesty co si myslite ze jezdi lepe Renault megane 1.6 90 ps r.v 96 nebo MK7 1.6 Zetec 16v DOHC 90ps r.v 97 oboji v dobrem stavu seriovky :)

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 dub 2007 18:24 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Nemám přímo srovnání a devadesátikoňofkou renckem, ale občas se svezu Meganem RTE 1.6 (79kW/107PS), r.v. 2000. No co k tomu - je to francouz, takže je to pohodlné, měkké, na můj vkus až moc - jak pérování, tak brzdy. Jezdí i brzdí to dobře, ale není tam prostě takové cítění silnice, jako v Esku. Na to, že to má o 17 kobylek víc, než moje Esco mi to o tolik živější nepřijde (a to jsem mu párkrát pěkně protáhnul ventily), tak bych skoro řekl, že stejně výkonná motorizace v tom bude línější. Megan mi zase přijde prostornější, ale kufr jsem neměřil a vzadu jsem v něm taky toho moc nenajel.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2007 17:06 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Janezz pokud je ten Megane 8 ventil, pak na Escorta nema, i kdyz ma stejny pocet koni. Ma ho sestra prave v Meganu a neni tak zivy. To je muj dojem.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 kvě 2007 17:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 kvě 2006 11:14
Příspěvky: 106
No hoši to jste me potešily že nebudu muset lezt do nadrze pro čerpadlo.
Budu to delat co nejdriv 1,6 16v 93r.v menit za 1,8 16v 92 doufam že me nepotka žadny problem v instalaci řidici jednotky nekdo my řikal že se menit nemusi ale podle me je to blbost ne.dik za info.

_________________
Ford Escort zlatý...prodán 93.1.6 16v
Ford Escort Modrý....eko likvidace 94. 1.8 16v
Ford Escort.červená 97-1.6 16v


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 96 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz