fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 13 říj 2024 18:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 08 úno 2005 17:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Zdar nevite jetli se daji tyto vaky bezproblemu zamenit ?
konkretne mi jde dani 105HP vacky do meho motoru zatimco se bude pracovat na te 130HP vacce ... abych byl pojizdny ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Naposledy upravil NTI dne 09 úno 2005 17:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 08:21 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, jde to bez problemu, je to uplne stejny, aby to jelo bez skubani atd, je vhodny k tomu dat i prislusnou RJ.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 10:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Supre to sem potreboval vedet
premyslim ze si u http://www.pipercams.co.uk/ nechma udelat vacku (ZETABP270BH (Int. 264 deg Exh.260 deg) udajne +16BHP u 130HP verze motoru) tak jsem chtel vedet jestli jim muzu poslat na predelani tu 105HP verzi a az dojde zpatky tak ji vimenim za tu moji stavajici 130HP verzi ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 14:04 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No ja na to koukal, ale neumim tolik anglicky, abych pochopil moc podrobnosti. Kazdopadne vim, ze prebrusovana stoji podstatne min, jak z plnyho, ale netusil jsem, ze chteji vymenou moje vacky. To fakt chteji? A jaky konkretne?

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 14:21 
Uvadi dvje ceny za vymenu a za nove :o)
podle chlapka z http://www.mk-racing.cz/ zastupce pipercams pro CR viz (http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... 75&start=0)
stoji tyhle vacky nove cca 22400,- na vymenu cca 14300,- vcetne DPH a dopravy
Jake presne posilat tam neni uvedeno ale podle katalogu na jejich strankach to bude asi z toho motoru jake vacky chces ;) cili ZETEC 16V 1.6 1.8 2.0 :)
podle toho jak uvadi tyhle motory spolu typuju ze maji snad vsechny zamenitelne vacky ... ale jistej si nejsem :D


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 14:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Anonymous píše:
Uvadi dvje ceny za vymenu a za nove...

to bylo moje :)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 15:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 12:18
Příspěvky: 409
Bydliště: Zlín
Niku, posílal jsem ti mail. Došel ti?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 15:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No podle toho, co rikaji anglani, tak vacky 130 a 2l mondi jsou ty samy docela bych tomu i veril. Kazdopadsne na RJ z 2l mondi i ta 1,8 130k docela slusne jede.Schvalne se mrkni na www.rallydesign.co.uk tam maji Kent vacky, co z toho vykoumas, hlavne ohledne ceny, fakt nevim, jestli je to za obe, nebo za jednu. Me by se asi vic libil Kent, pripada mi pro beznej provoz lepcejsi.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 17:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
TAk jsem nasel tuhle vacku
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/in ... ter_id=999
mela by mit 262 Degrees a davat tusim +14HP za £297.84 (cca 13tis) mela by to byt cena za obe akorad nevim jestli na vymenu nebo nove ... navic nevim o nikom kdo by to dovazel :(

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 17:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, to by melo byt ono, bude to tutove reprofiled, jak rikaji, ty brouseny z plnyho jsou o hodne drazsi, ale bylo by zajimavy zjistit cenu za poslani, je to shop, posilaj. I kdyz je fakt, ze tam asi musis pripocist tech cca 19% za dan, teda pokud se plati, kdyz posilaj ven. Kazdopadne, kdyby chtel clovek utopit tech cca 15 za neco prinosnyho, tak asi je kde.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 úno 2005 17:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
No ale dalo i to prace o te KentCams vacce neco sehnat ... na webu nejak nejsou zdilni ... tu cenu co jsem psal pro pipercams uz je se vsim vsudy takze to neni takovy rozdil a pokud by se vse zapocitalo u te Kent tak by se min v cene rovnali, pricemz piperscams uvadi o 2HP vice 8)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 08:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Co se tyce udavanejch parametru, tak se radsi drzim pri zemi, kdyz vyrobce uvadi 14, pocitam radsi 10, pokud to merej, tak jejich motory jsou asi v nejlepsi kondici a perfektne serizeny.Tohodle stavu ja asi v praxi tezko dosahnu, tak se radsi krotim. Ale i tak je to jedna z veci, ktera nejakyho semika opravdu prinese. Myslim, ze nekde jsem videl cely set, vacky i cip, ted nevim, jestli to byl Piper, nebo Kent, u ostrejsich vacek na 130 bych cip videl hodne pozitivne.Samozrejme cena nikterak nizka.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 10:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Jo piper ma ty vacky i s chipem (superchips) ale nenasel jsem kolik to stoji ani kolik HP by to melo prinest, jen ze to maji :o)

Ale tohle neni pro me ta spravna varianta protoze tech uprav chci udelat vic a na konec by prisel chip jednotky ale odbrzdeny na brzde ;) ... teda jestli to vubec u nas nekdo dela 8)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 10:34 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
No ty to beres trosku velkoryse,na to odladeni bude asi nejspis potreba ta programovatelna RJ jak je nabizi Burton, tezko se to udela jen cipem. A nejspis to vubec nebude jednoduchy, kdyz vidim, jaky problemy ma treba Lander. Jestli to zmaknes, smekam.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 10:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Co ja musi to zmaknout hlavne ten ladic ;)
vska uz se zajimam jestli preprogramovat stavajci jednotku nebo poridit ECU ale tu mi taky nekdo musi doladit ;)

http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?t=11268

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 11:07 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Pokud ja vim, tak zrovna fordi EEC IV prakticky nejdou nejak ladit, moc tomu nehovim, ale nikde jsem nevidel na tohle nic jinyho, nez flash modul od Superchips, nebo mozna jeste nekoho. A ani renomovany upravci nic jinyho v nabidce nemaj. Takz z toho usuzuju, ze pokud chci opravdu parametry menit, nezbejva, nez si za hodne velky prachy koupit programovatelnou bedynku. Ta v nabidce je.Mozna bude soucasti i nejakej zakladni soft, ale to vypiplani nebude zadna sranda, bude to cas i dalsi prachy asi a furt si kladu otazku, jestli se to u ty 1,8 vyplati, je to strasne drahy na to, co z toho muzu vydolovat. Zase je fakt, ze to skoro nikdo nema.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 11:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
Jo tak s tim vykonem X prahy mas pravdu ... co jsem koukal tak vacka + motor menegment s ECU, vstrikovani, zapalovani vyjde na cca 100 tis a dostanes z toho min 170HP ... kdyz se upravi vyfuk tak mozna i vic ;)

co se tyce penes a vykonu tak ses na tom lip s turbomotorama :o)
to potom premyslim jestli se nevypalati sehnat esco cosworth kery he turbo a ma uz ECU ... tam se s tim da urcite za stejny investice vyhrat delako lip ;)

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 11:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, cosi je v upravach prakticky bez hranic, to teda jo, navic je k sehnani spousta spesl dilu, sice taky drahy, ale vykonove uplne nekde jinde. Na hrani naprosto idealni, to naprosto souhlasim.
Jinak jsem koukal na diskusi o brzdach, pocitej, ze vetsina ctyrpistu je ciste pro zavodni ucely a nemaji prachovky, takze spis jen na leto, nebo to v zime furt cistit a stejne to dostane desne zabrat.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 úno 2005 12:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 říj 2004 20:16
Příspěvky: 162
Bydliště: Praha - Vysocany, CZ
A vidis tak to nevim ;)
no co jsem koukal na ty brzdice tak u nich bylo uvedeno ze jsou vhodne pri pouziti pri prestavbe tak tam by snad ty prachovky mohli byt ... zadopadne jestli je budu porizovat tak se na to poptam .. dik

_________________
Ford Fiesta NTi projekt | RS1800 (XR2i MK III 92) | 1.8i 16V (130 HP)
Ford Escort Kombi | MK VII 97 | 1.6 16V (90 HP)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz