fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zetec vs CVH
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 19:48 
Offline
Nováček

Registrován: 15 čer 2006 20:16
Příspěvky: 39
Bydliště: Pragl 5
Zetec vs CVH kdo je lepsi :)

_________________
1.6 16v zetec seriovka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zetec vs CVH
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 20:13 
Janezz píše:
Zetec vs CVH kdo je lepsi :)


mám pocit, že když se budeš snažit, tak najdeš pár témat, kde se to už řešilo.. :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 22:07 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tohle je těžké rozsoudit. Já mám bližší Zetec, přeci jen to je 16 ventilový motor, nižší emise a v 1.8 XR3i zajímavý výkon. Jdou i lépe do otáček.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Zetec vs CVH
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2007 22:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
Janezz píše:
Zetec vs CVH kdo je lepsi :)



jestli pojedeš na sraz možná se to dozvíš na vlastní oči 8) s bratránkem plánujeme to zjistit jelikož on má Zeteca a já CVH tak se neustále hecujeme kdo je lepčí :lol: Ale přeci jen 16 ventilků má podle mě větčí odpich :?

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 09:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 10:46 
George V. píše:
Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).


akorát nechápu jakej je rozdíl v zetecu 1,6 v mondeu a escortu... :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 11:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Třeba ŘJ a jiný zpřevodování...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 11:40 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
u mondea je jiná řj?včem se liší?

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 12:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
U Mondea má 1.6 Zetec krouťák 138-142Nm při 3500-3600ot/min, Escort asi 130Nm při 3000ot/min

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 12:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2005 21:48
Příspěvky: 148
Bydliště: Dolní Dunajovice
dj.DEKL píše:
U Mondea má 1.6 Zetec krouťák 138-142Nm při 3500-3600ot/min, Escort asi 130Nm při 3000ot/min


dají se zaměnit?nebo mají jine zapojení?

_________________
seat ibiza 1,9 tdi,01,66kw,pp764 gt 1749va,trochu to aj jede :)
fiat brava jtd 105-už je taky fuč
Lancia Kappa 2,4JTD,skoro v plné palbě-prodáno
fiat brava 1,9td,klima,el.okna,zrcátka-prodáno
fiat tempra 1,9td,bude trhat asfalt
ruzné dily na escorty mk3,4+orion mk2
minulost:Escort 1.3 CVH karburatorem 1.4,r.v.1985
ford escort mk7,r.v. 95


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2007 12:57 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak to bohužel netuším...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2007 06:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Mondeo má ŘJ typu EEC V. Od r. 1998 maj některý 1,6 v Mondeu deklarovaný výkon 70kW a HLAVNĚ nemají hydroštely...

A co mne na Mondeu s 1,6 fascinuje je udávaná nižší spotřeba než Esco a větší maximálka! :evil:

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2007 21:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2006 17:34
Příspěvky: 133
Bydliště: Nové Strašecí
George V. píše:
Jestli zůstaneme u stejné kubatury, tak já bych se asi přiklonil k CVH. Ten Zetec mi připadá tak trochu jako Zmetec (1,6 v Escortu...); přeci jen když vyrábíš řadu motorů (1,6, 1,8, 2,0l) tak, abys měl maximum dílů shodných (klikovka, ojnice, hrubý odlitek bloku...), tak je jeden z těch motorů navržen optimálně a ostatní jsou kompromis. Když se podíváš na parametry 1,6 CVH a Zeteca 1,6, tak jsou plusminus stejné, akorát ten CVH má lepší zátah odspodu. A navíc to CVH není tak přiškrcené kvůli emisím. Jó takový Zmetec 1,6 z Mondea, to už je jiný kafe. Přeci jen 16v motoru lépe sluší maximum krouťáku ve vyšších otáčkách a kratší kvalty. Švagr vlastní Mondeo s tímhle motorem a já mám moc moc práce, abych mu stačil, i když to Mondeo je těžší (a Švagr má větší rodinu :lol: ).



Dá se říci že bych prakticky se vším souhlasil v tom Zetec vs. CVH,jen podle toho co jsem viděl tak CVH je trochu línější se rychle točit přeci jen ten Zetec jde rychleji do otáček.A v mašem malém testu do kopce jsem sice Zetecu ujel akorát že já jel na trojku a zetec na čtyřku myslím že kdyby tam dal taky trojku tak by mi předjel,ale to může být jen náš případ protože mohu mít své auto dost zaškrcené. :roll:

_________________
Volvo V70 2,4i 125kw r.v. 2000
Ford Escort 1,6i CVH 66kW(90PS) KE-Jetronic r.v.88


dříve: Ford Escort 1,3 CVH r.v.85 ,
Ford Escort Saphir - 1,6 16v L1H 88 PS - 11/94 2x airbag, servo, el okna, ......
Ford Express 1,6D 40kW r.v.86
Volvo 850 2,5 TDI 103kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 06:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Prochy:

Zetec jde sice rychle do otáček, ale až tak od 2500.
Na druhou stranu mu dost dlouho trvá, než se vyhrabe z těch nízkých, obzvláště na vyšších kvaltech... Aby se udržela dynamika, musí se se Zetecem víc řadit a víc vytáčet na nižších kvaltech.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 08:20 
Offline
Forďák

Registrován: 28 led 2006 23:52
Příspěvky: 448
Bydliště: Praha 5
jj furt ho drzet v otackach..nebo podrazovat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 11:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
bohužel v tomhle praktické zkušenosti nemám, protože a poněvadž mám 1,4 CVH a 1,6 zetec. Mezi těma motory je samozřejmě diametrální rozdíl.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 11:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
jinak 16v je přece jen 16v..... a docela by mě zajímalo jak je to s tím přiškrcením kvůli emisím... mám dojem že se to tu už někde řešilo...

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 12:44 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Podle mne to bude spíše SW záležitost. Horší emise se projeví hlavně při akceleraci, takže ŘJ bude mít snahu ten proces trošku "manažovat". Běžně se tvrdí, že při plném plynu jde EKO řízení strnou a ŘJ tam rve benzín "hlava nehlava". Já u svého ´99 ovšem nic takového nepozoruju...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 13:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
George ono to neni hlava nehlava, ale nebere se informace z lambda sondy, kde je na indikatoru krasne videt, ze prestane pulsovat z rozsviti se vsechny diody znacici, ze smes je maximalne mozne bohata. Pri normalni jizde to je idealne chuda smes, ktera se ridi prave (nejen) lambda sondou.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2007 13:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To je mi jasný, bylo to přeci v uvozovkách...každopádně u mne to tak nefunguje; moje esco asi lambdu neignoruje, ale ignoruje plny plyn....

P.S. Plynové lanko je samozřejmě nadoraz...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 63 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz