fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 15:48 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
ULO: Rev motoru? ja to tocim nekdy i do 5tis a motor je tichy, alespon me se zdat. Jinak vsude pisi ze radej od 2tis se ma jezdit i ford pise ze by se melo od 1500 coz je minimzm. Ikdyz se priznam taky nekdy jezdim tak na urovni 1tis-2tis. ale pak si rikam, to skodi a pro zrychleni to papa vice nez normalni jizda ve meste na 3. okolo 2200ot

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 16:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 13:42
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha
No ja jsem nejak na ten zvuk motoru vysazenej - lidi, co jsem vezl mi zase rikali, ze je to tichoucky auto, i kdyz jsem to trochu vytocil. Driv jsem jezdil ve Felde a to se samorejme neda rovna nejen, co se tyce hluku uvnitr auta :-)

S tema rozvodama v nizkych otackach to je pro me novinka - myslel jsem si, ze nejvetsi zaprah maji ve vysokych otackach :-)
Takze se asi na to vykaslu a zacnu jezdit, jak to ma rad (obcas to pekne protahnu) :-D

_________________
Ford Escort Combi GHIA, 1.6 Zetec 16V, 66kW (1997) - klima, el. okna i zrcátka, výškově stavitelný volant i sedadlo řidiče, 2x Airbag, ABS - kola zatím "plech" R14, gumy: letní 175/65 Pirelli P3000 Energy, zimní 175/65 Yokohama F601


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 16:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 pro 2006 20:25
Příspěvky: 459
Bydliště: Třinec
urcite v nizkych ot. je rozvodak nejnamahanejsi. jelikoz se to vse toci pomalu a on to musi roztacet a makat. ve vyzsich uz se to toci +- setrvacnosti a on nema moc prace jen to korigovat. tot muj odhad. to same na kole. radej si prehodim na rychlejsi pomer, slapu sice 2x tolik ale slapani, ale jde to lehcejic. i keta se tak nenapina a tosame plati i u aut.

_________________
Ford ESCORT 8/1997 1.6 16V 66kW svetlefialova metaliza, Vybaveni 2xAirbag, servo, central, klima, el. stahovani okenek, ABS, vyhrivane sedadlo ridice, vyhrivane predni sklo, 14' lita kola.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 18:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
mno dle mého je rozvodáku celkem jedno,jestli jede na 2000 nebo 4000 a praská při zvyšování otáček - čili když všechno roztáčí. a protože většinou nejvíc se zrychluje právě přï rozjezdu, tak vznikla doměnka, že praská při nízkých otáčkách.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 kvě 2007 22:01 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
To M.

...1600 tam na 4 nebude, to možná na 5. Je tam kolem 2000, ale stejně mi to moc nejede. 50kW Felda je zpřevodovaná +- stejně, ale na ty 2000 už táhne obstojně. Pravda, je lehčí...


to nevim, co mas za prevody, ale mne pri 50 toci na 4 kolem 1600, pravda, tech 50 je tachometrovych... tak kdyby to bylo 1700 v realu, da se to spocitat..

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 06:21 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To ULO:

Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 06:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To M:

Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo...

P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"?

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 07:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
Já mám taky pocit, že na 50 je tam pod 2000 . mno hned dneska to vyzkouším.

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 08:23 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
George V. píše:
To M:

Spíš se divím, co máš za převodovku Ty! Kdysi tady bylo téma, které se daným problémem zabývalo; kolik motor točí při jakém RS a rychlosti. Dokonce tam byly tabulky, jedna spočítaná, druhá naměřená podle GPS a docela mi to sedělo...

P.S. Zkoušel jsem to najít přes funkci Hledat, ale bez úspěchu. Nevzpomenete si někdo co to bylo za téma a v kterém "tématickém okruhu"?


Je to tady v Motor benzín: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... y+rychlost

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 08:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Díky Stando.

No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 10:54 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 13:42
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha
George V. píše:
To ULO:

Není 2000ot. jako 2000ot. Jedna věc je jezdit 2000ot. na 1. a 2. RS. Tam se to dá a je to i ekonomické; jiná věc je tejrat tenhle motor při 2000ot. na 4.ku a 5ku. Jinak styl jízdy si paradoxně spíše zapamatuje Tvůj motor, ne ŘJ. Starý praktici říkají, že se motor "zaklepe". Takže jestli budeš často jezdit jenom v nízkých otáčkách, tak můžeš mít časem problém ten motor vyhnat do otáček. Nebude se mu moc chtít.


Je mi to jasny :-) Ja jsem vzdycky radil a jezdil rychlosti 1,2,3 kolem tech 2000-2500, ale priznam se, ze 4 a obcas i 5 jsem jel i pod 2000. Dneska jsem vezl karu do servisu, tak jsem si zkusil radit tak, abych vzdy mel ty 2000 ot. (nevim, jak se to pak podepise na spotrebe, ale pokud to ten motor vyzaduje, tak se tak budu snazit s nim jezdit - navic je prijemny zbytecne porad nepodrazovat, pac clovek ma porad nejakou vykonovou rezervu - pak staci jen prislapnout plyn :-) )

_________________
Ford Escort Combi GHIA, 1.6 Zetec 16V, 66kW (1997) - klima, el. okna i zrcátka, výškově stavitelný volant i sedadlo řidiče, 2x Airbag, ABS - kola zatím "plech" R14, gumy: letní 175/65 Pirelli P3000 Energy, zimní 175/65 Yokohama F601


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 11:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
No právě že ne, to platí možná u 8v; když máš pod 2000ot, tak se Esco rozjíždí strašně pomalu a motoru to nedělá moc dobře (na vyšších kvaltech). Ta výkonová rezerva je mohutná právě při podřazení. Stačí pak na to dupnout a motor letí do otáček jako blesk. Tohle je výhoda 16v. Když se někdo přede mnou plazí 60-70, tak dám za 3, osolím to a když se pak zařazuju zpátky do pruhu, mám tam přes kilo a sázím za 5. Nesmíš se bát ho vytočit, má to rád a dělá mu to dobře.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 12:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2005 09:53
Příspěvky: 978
Bydliště: Český Těšín
Já když vytočím šéfa ,tak to nemá rád a nedělá mu to dobře (a po výplatě ani mně) :-D :-D :-D

_________________
Opel Astra Caravan Comfort 1,6 16V 2001 šedá metal. (neboli Ford Astra - viz. Částkovice 2013)
Peugeot 106 1,1 XR 1996 červenofialová metal.
____________________________________________________________________________________________________________________________
nebožtík z důvodu nerentability nutných oprav po pádu stromu - Escort 1,6 Zetec 16V Turnier CLX 1997
ABS , klima , okna elektrika , vyhřívané sklo , barva metal. State blue , interiér Raven
nebožtík krutě rozstřelen řidičkou o sousedovu bránu- Peugeot 106 1.0 1997
barva zlatá metal., imobilizér,šíbr,okna elektrika - mamčina nákupní taška


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 12:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 lis 2004 13:42
Příspěvky: 66
Bydliště: Praha
Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam :-) ).

Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim :-)

_________________
Ford Escort Combi GHIA, 1.6 Zetec 16V, 66kW (1997) - klima, el. okna i zrcátka, výškově stavitelný volant i sedadlo řidiče, 2x Airbag, ABS - kola zatím "plech" R14, gumy: letní 175/65 Pirelli P3000 Energy, zimní 175/65 Yokohama F601


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 13:10 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
ULO píše:
Mas pravdu, ze jsem se bal to vytacet (napr. je pro me uplne strasny pomysleni, ze ho vytocim na 5000 na dvojku, to asi nedam :-) ).

Kazdopadne jsem si vedom, ze jsem nejezdil uplne fajnove (vzhledem k motoru) a urcite to napravim :-)


někdy je sranda vytočit ho i k 6 tisícům :-D samořzřejmě ne jako standardní styl jízdy. někdy to zkus a třeba tě to začne bavit :lol: to mi připomnělo, když jsem vezl svého dědu, tak on, ještě z hodně staré školy mi říká: ale nejezdíš o moc víc jak 80/h že? ono to není moc dobré..... jak jsme se dostali za město, tak za 2 a do 80/h pak zrovna za čtyři a pět a říkám mu: no, dědo, to máš pravdu, víc jak 80 na dvojku by se s tím asi moc nemělo :-D od té doby už mě nezkoušel poučovat.. :wink:

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 18:43 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
George V. píše:
Díky Stando.

No jako vždy, pravda bude asi někde uprostřed, není to 1600, ale ani 2000. Je fakt, že když jedu kolem cedule, už tam mám možná víc jak 50 a otáčkoměr ukazuje něco pod 2000. Možná trochu přeměřuje, protože na volnoběh ukazuje skoro 1000. Tachometr je poměrně přesný; když ukazuje 50, jedu asi 48km/h podle radaru.


Uprostred? :) Ja jsem psal 1600 pri 50km/h tachometrovych, trefil jsem se pomerne presne. Mam dojem, ze nejnizsi doporucena rychlost na ctyrku je 44km/h, to je pri 1500 ot., to je technicke provozni minimum, pod 1500 uz jednak neni moc tocak a taky bude podle me problem s mazanim.
ale abysme to shrnuli, to porovnani s feldou fakt neni fer, tam jsou lehci prevody a navic jako 8V ty nizke otacky snasi bez problemu.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: razeni
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 21:57 
Offline
Nováček

Registrován: 04 kvě 2007 21:35
Příspěvky: 1
Bydliště: tachov
:-D je to ruzny nejcasteji radim u 3tis ale na petku ve meste jen kdyz mam na spech

_________________
ford escord 1,8 16v combi je ok


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 07:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
to M.

Zrovna včera jsem to testoval; takže mám při 50 "tachometrových" asi 1800 "otáčkoměrových".

A to srovnání s Feldou je potřebné... Pokud někdo roky jezdil s 8v autem a pak sedne do Esca, nebo jiného 16v, tak to pro něj může být šok. Esco je moje první auto, předtím jsem moc nejezdil, v práci mi občas půjčili 1,6 feldu, takže pro mne ježdění s Escem bylo ze začátku docela obtížné, než jsem pochopil zákonitosti 16v motoru a dneska si ho docela užívám...

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 08:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Ja nerikam, ze ti to neukazuje :), ale jednoduchej vypocet. Na tom odkazu, co tu je vyse, nekdo spocital 44,9km/h na ctyrku pri 1500 ot. (to je podle me ok, kdysi jsem to taky pocital a bylo to kolem 44), takze pro 50km/h to je: 50/44,9 * 1500 = 1670 ot.; a to je 50 realnych, takze je celkem jedno, jak nam to komu ukazuje, ale tohle je realita. Mne to pri 60 ukazuje nejakejch 1800-1900 na ctyrku (na petku presne 1500).
ja jsem do esca lezl ze šáde 125 :) když nepočítám služební auto a s ní jsem jezdil pod 2000 ot v klidu a s jakou peknou spotrebou :) motor v escu se mi chova podle krivky toc. momentu, nekde kolem 2200 ot jde zatah razantne nahoru, ale max. bych rekl, ze je o dost vyse nez 3000 :)

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2007 16:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
Mně se zdá, že u mě nastupuje největší síla od 4000ot. Od 3tis se to probouzí a od 4tis je to paráda. Zkuste si jet na dvojku na 4tis. ot třeba 200m a pak dát plný - to je fakt cítit síla, aspoň u mé 1.8

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 263 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz