fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Motor se mi dusí!
PříspěvekNapsal: 29 dub 2007 10:07 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
mám 1.4...čistil jsem škrtící klapku a po následovném složení motor nastartuju ale po chvilce se začne dusit a pak chcípne. Ale před rozebráním všechno šlo, znova jsem to rozebral a zkontroloval zda je vše tam kde mám být a vše se zdá být pořádku,těsnění těsní...so where is the problem??? Potřebuju pomoct co nejdřív

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2007 22:05 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
tak jsem přes noc nechal resetnout ŘJ a ráno jsem jezdil abych načetl hodnoty, ale vůbec se to nedalo, dusí se, kolem 3ot/min to nějak táhne ale jinak co sešlapnu plyn tak se zadusí a potom jde trochu do otáček.....

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2007 23:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
zkontroluj hadici odsávání klikovky jestli není zmačklá. Jinak s timhle problémem jsem se taky už setkal. Jednalo se o podobné problémy a tak jsem laboroval co to může být. Nakonec jsem zjistil že je to benzínem, po natankování nového benzínu u jiné čerpačky bylo zase vše ok.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 09:09 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
benzínem to určitě není,ale tím že jsem na to šahal :?

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 09:33 
Offline
Nováček

Registrován: 16 pro 2006 13:01
Příspěvky: 8
Bydliště: Liberec-Reichenberg
nehrál jsi si náhodou se snímačem na váze vzduchu?

_________________
jo hoši - ropa je ropa a o tom žádná ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 11:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 zář 2006 20:55
Příspěvky: 452
Bydliště: Lažiště
možná se ti dostal kousek bordelu do volnoběžného ventilu zkus ho vyčistit.

_________________
Ford Mondeo kombi 2.0 TDDI 85 kw r.v. 2001 krásná červená, automatická klima, 16" liťáky, nové palivové čerpadlo a vstřiky.

Záložní vozidlo:

Escort 1.6 16V 15" kola klima RS brzdy na předku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 12:41 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Upřesni typ motoru, drhorak a Honzík ti takhle možná radí věci, které tam ani nemáš (jako já).

http://www.fordfans.cz/technics/motory.php , jeden z těch tří ve druhé tabulce, kód motoru najdeš přímo na štítku na kastli.

Pokud by to bylo CFI, tak je možný jenom, že tou montáží a věkem se ti vytahal konektor přímo na vstřikovacím ventilu (v CFI je pouze jeden vstřikovací ventil přímo nad škrtící klapkou) jako se to onehdá stalo mě.

Pak ještě určitě zkontolovat ventil odsávání klikovky a vyblikat počítač, pokud tvoje auto má diagnostiku.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 16:44 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
vendiik píše:
Upřesni typ motoru, drhorak a Honzík ti takhle možná radí věci, které tam ani nemáš (jako já).

http://www.fordfans.cz/technics/motory.php , jeden z těch tří ve druhé tabulce, kód motoru najdeš přímo na štítku na kastli.

Pokud by to bylo CFI, tak je možný jenom, že tou montáží a věkem se ti vytahal konektor přímo na vstřikovacím ventilu (v CFI je pouze jeden vstřikovací ventil přímo nad škrtící klapkou) jako se to onehdá stalo mě.

Pak ještě určitě zkontolovat ventil odsávání klikovky a vyblikat počítač, pokud tvoje auto má diagnostiku.


no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 kvě 2007 16:46 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
a volnoběžný ventil nemám....

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 11:47 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Wonet píše:
no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"


takže CFI, to opravdu volnoběžný ventil a ani MAF nemá.
Místo volnoběžnýho je tam motorek, co pootevírá dle potřeby škrtící klapku (při chcípání motoru je pootevírá viditelně) a místo MAF je MAP = měřič podtlaku, ale ten tohle snad nemůže dělat.

S tím konektorem se to má takhle: ze vstřikovacího ventilu čumí dva jehlové kontakty na které nabodneš ten konektor a v něm jsou uvnitř dva kroužky které jsou pak obtočené kolem těch jehlových kontaktů. No a mě se to z ničeho nic dostalo do stavu, že se kroužky roztáhly a kontakt nebyl = ventil nevstřikoval.
Chovalo se to tak, že studený motor jel +- normálně, ale teplý vynechával děsně cukal a chcípal a až do opětovného vychladnutí nešel vůbec nastartovat. Prostě na ty kroužky působila tepelná roztažnost. Dost blbá závada původně sem hledal úplně jinde....

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 12:11 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
vendiik píše:
Wonet píše:
no na kod jsem se nedival jeste ale mám vstřikovací ventil nad klapkou přímo, je pravda že na konektor jsem šahal ale nevím že bych ho nějask "vytahal"




Chovalo se to tak, že studený motor jel +- normálně, ale teplý vynechával děsně cukal a chcípal a až do opětovného vychladnutí nešel vůbec nastartovat. Prostě na ty kroužky působila tepelná roztažnost. Dost blbá závada původně sem hledal úplně jinde....


No mně se to dusí za studena a za teplého motoru se mi to zdá lepší,ale jet se s tím nedá! Na konektory se kouknu dneska,zkusím je stáhnout šroubovákem a jestli to nebude tím tak nevím, pak jedině diagnostika.

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 12:17 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
ještě jsem zkoušel dát snímač škrtící klapky z druhého motoru ale furt to blblo, jedině že byly oba špatné :-)

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 14:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 31 led 2006 09:24
Příspěvky: 3201
Bydliště: Medlovská vrchovina
zrovna jsem chtěl ten snímač navrhnout, ale tož vchčil už nechnápu..

_________________
SATAN: ford escort N7A.. pekelná hračka.. a hroznej HAJZL... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 18:24 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Ještě mě napadla taková zvláštní věc, ale ani nevím jestli to vůbec fyzicky jde - není možný, že si prohodil vzájemně konektory na teplotu vzduchu a chladící kapaliny?
Jinak to odvětrání klikovky je furt aktuální a diagnostika taky...

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 18:26 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
vendiik píše:
Ještě mě napadla taková zvláštní věc, ale ani nevím jestli to vůbec fyzicky jde - není možný, že si prohodil vzájemně konektory na teplotu vzduchu a chladící kapaliny?
Jinak to odvětrání klikovky je furt aktuální a diagnostika taky...


ee určitě jsem je nepřehodil. A odvětrání klikovky to nevím kde je :roll:

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2007 18:50 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
takže ten konekton na stříkačce je v pořádku..tak nevím :?

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 08:40 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 09:17 
Offline
Forďák

Registrován: 06 kvě 2005 22:53
Příspěvky: 150
Wonet píše:
jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

U mě zásuvka je na kabelovém svazku v motoru hned u uchycení levého tlumiče, měla by mít červenou krytku.
To odvětrání klikovky taky nevím kde přesně hledat, poradím ti jenom, že u mě to ústí do tý cca 2cm tlusty hadice jak vstupuje zleva (kdyz stojíš před autem a koukáš na motor) do krabice se vzduchovym filtrem. Občas se to nějak ucpe a motor pak (mimo jiné další problémy) neudrží volnoběh.
Doufám, že to máš stejný, tvoje auto je asi o generaci mladší.

_________________
Ford Escort 1.4i 54kW CFI-jednobod, MK IV r. v. 1990


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 09:58 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
vendiik píše:
Wonet píše:
jo a ještě ohledně té diagnostiky, nemůžu najít tu zásuvku, nevíte kde je?? Tady na fordfans byl obrázek že u Escortů je v motorovém prostoru v levé části.

U mě zásuvka je na kabelovém svazku v motoru hned u uchycení levého tlumiče, měla by mít červenou krytku.
To odvětrání klikovky taky nevím kde přesně hledat, poradím ti jenom, že u mě to ústí do tý cca 2cm tlusty hadice jak vstupuje zleva (kdyz stojíš před autem a koukáš na motor) do krabice se vzduchovym filtrem. Občas se to nějak ucpe a motor pak (mimo jiné další problémy) neudrží volnoběh.
Doufám, že to máš stejný, tvoje auto je asi o generaci mladší.


kolem tlumiču jsem koukal tam to nemám,jedině pod kratem v levém podběhu....?

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 kvě 2007 11:06 
Offline
Nováček

Registrován: 23 dub 2007 18:09
Příspěvky: 18
Bydliště: Richmond
aha, nakonec jsem to přehlédl, myslel jsm si že to je větší konektor :-) . Mám tam ale dva konektory s červenou krytkou kolem uchytu levého tlumiče, někde jsem tu četl že to mněl i jeden týpek na fiestě.Tak nevím který to je :)

_________________
Escort 1.4 1991


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz